zbieżnośćcowboy pisze:przy podnoszeniu rozbieżbność
zmiana sprężyn a ustawianie zbieżności
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
-
MarcinWLKP
- Fredi88
- Storm Beige

- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 18:52
- Lokalizacja: Hönigsberg
- Kontakt:
niby tak... a w sumie to nie... hah sam do konca nie wiem jak to jest, ale podejrzewam ze 90% krecących gwintami nie ustawia za kazdym razem zbierznosci... dlatego ja czekam na docelowe kolka... odpowiednio ustawie auto i dopiero na zbieznosc jadeMarcinWLKP pisze:Panowie, z tego co zrozumiałem, jeśli zamiast wymieniać sprężynę, kręcę gwintem to sytuacja jest analogiczna do podanej tutaj? Po każdym podwyższeniu lub obniżeniu powinienem skontrolować kąty i zbieżność?
-
MarcinWLKP
no bo ja właśnie zakładam gwinta i się zastanawiam czy jak sobie podniosę lub obniże to czy za każdym razem będę musiał jechac do kogoś żeby mi opon nie zdżarłoFredi88 pisze:niby tak... a w sumie to nie... hah sam do konca nie wiem jak to jest, ale podejrzewam ze 90% krecących gwintami nie ustawia za kazdym razem zbierznosci... dlatego ja czekam na docelowe kolka... odpowiednio ustawie auto i dopiero na zbieznosc jadebo teraz kazde kolo w inna strone mam
minimalnie zmienia się kąt koła,a co za tym idzie zbieżność bo jedno jest zależne od drugiego.Ustaw gwint,pojeździj trochę i jedź na geometrię.Przecież nie będziesz nim kręcił codziennie.MarcinWLKP pisze:no bo ja właśnie zakładam gwinta i się zastanawiam czy jak sobie podniosę lub obniże to czy za każdym razem będę musiał jechac do kogoś żeby mi opon nie zdżarło

- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
MarcinWLKP, te parametry (kat pochylenia i zbierznosc ) na pewno ulegną zmianie tylko pytanie czy ta zmiana będzie mieściła się w tolerancji. Sadze jednak ze nie. Mozna to sprawdzic w prosty sposób. Pokręcićgwintem gdy auto ma założony sprzęt do geo i zoabczyć jak to wpływa.
[ Dodano: Nie Wrz 14, 2008 23:28 ]
dodam ze jak sie przeswit skreca o 40 czy o 80 jak to niektoryz robią to juz na bank geo ucieka poza tolerancję bo to za duża zmiana, która widac nawet na oko (szczególnie kąty).
[ Dodano: Nie Wrz 14, 2008 23:28 ]
dodam ze jak sie przeswit skreca o 40 czy o 80 jak to niektoryz robią to juz na bank geo ucieka poza tolerancję bo to za duża zmiana, która widac nawet na oko (szczególnie kąty).
-
MarcinWLKP
wiadomo, że nie, chciałem tylko się dowiedzieć czy zmienia się czy nie;)Wajsik pisze:Przecież nie będziesz nim kręcił codziennie.
i chyba tak właśnie zrobię, chodzi mi głównie o kosmetyczną zmianę rzędu 10mm jakby gdzieś zaczęło trzeć czy coś, bo zanim sprężyny się ułożą to trzeba trochę kilometrów zrobićsas_gti pisze:Pokręcićgwintem gdy auto ma założony sprzęt do geo i zoabczyć jak to wpływa.
thx
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości

