Wczoraj wymieniałem paski alternatora i wspomy. Jako że u mnie były zapieczone śruby od wspomy to postanowiłem ściągnąć koła pasowe na wale korbowym. Nie wiedziałem że koła te trzymają się tylko na 4 imbusach, myślałem że jeszcze ta gruba śruba po środku też je trzyma. Zablokowałem rozrząd na pompie wtryskowej i siłowałem się ze śrubą.... Nie dało się jej odkręcić, a kilka razy poczyłem luz pod ręką - myślałem że objechał mi klucz....
Wg mnie przestawiłem na siłe rozrząd - tzn to nie klucz objechał, tylko pasek na wale korbowym....
Po poskładaniu auta zero reakcji.... chce ale nie potrafi, tylko kupa dymu z rury.... po dłuższym "heblowaniu" odpala, ale strasznie klekocze, tak jakby miał spalanie stukowe.
Przed kręceniem rozrusznikiem przekręciłem kluczem kilka obrotów żeby zobaczyć czy nie bedzie kolizji z zaworami....
Jechać do mechanika? czy zdemontować samemu wszystko i ustawiać na znacznikach od nowa??
Nie odpala po zmianie pasków...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
tu masz jak ustawic rozrząd http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=90496
[url]http://www.piekne-wnetrze.pl[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 66 gości