Pompa wtryskowa od ALH do 1Z można dopasować?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pompa wtryskowa od ALH do 1Z można dopasować?
Witam.Padła mi pompa w 1Z a mam na półce od ALH,wkładac czy nie?Zakładał juz ktoś?Z góry dzięki za porady.Pozdrawiam
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Pyton50, da rade , zmieniasz loze pompy (lub odpowiednio rozwiercasz stare) i zakladasz pompe z kolem zebatym. na wtyczce robisz przejscie i powinno hulac
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Pyton50, nie ma problemu z tym bo pompa nie ma wlasnego ukladu elektronicznego a nastawnik jest taki sam poza sama kostka ( ktora mozesz przerobic alboprzelutowac od starego nastawnika)
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Sztomel, niby jak inaczej regulowana co?
kolega pytal o dawke paliwa a nie kat wtrysku a tu jest tylko roznica miedzy pompami
Pyton50, moze wynikac np z innego cisnienia wtryskow / pompy
ja po zalozeniu wtryskow od ASV na ori pompe musialem korygowac kat wtrysku i bodajze dawke
mysle ze jak poluzujesz nastawnik i go ustawisz powinno byc ok.
kolega pytal o dawke paliwa a nie kat wtrysku a tu jest tylko roznica miedzy pompami
Pyton50, moze wynikac np z innego cisnienia wtryskow / pompy
ja po zalozeniu wtryskow od ASV na ori pompe musialem korygowac kat wtrysku i bodajze dawke
mysle ze jak poluzujesz nastawnik i go ustawisz powinno byc ok.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
Adamm,
Odkopię temat.
Mam zamiar wożyć pompe ALH do 1Z. Już wszystkie graty leżą. I mam też łapę pompy leżeć do przeróbki.
Wystarczy tylko roztoczyć łape 1Z pod średnicę pompy? Albo są wymagane jeszcze jakieś przeróbki w samym mocowaniu ??
Koło regulacyjne na fasolkach też mam, ale jak ustawić wstępnie kąt wtrysku ??
I teraz jeszcze pytanie odnośnie wtyczki. Z ALH ma więcej pinów, to co z pozostałymi kablami zrobić ??
Adam a może jesteś mi w stanie zrobić taką przejściówkę na oryginalnych wtyczkach ?? Żeby było "plug and Play"?? Oczywiście zapłacę.
Odkopię temat.
Mam zamiar wożyć pompe ALH do 1Z. Już wszystkie graty leżą. I mam też łapę pompy leżeć do przeróbki.
Wystarczy tylko roztoczyć łape 1Z pod średnicę pompy? Albo są wymagane jeszcze jakieś przeróbki w samym mocowaniu ??
Koło regulacyjne na fasolkach też mam, ale jak ustawić wstępnie kąt wtrysku ??
I teraz jeszcze pytanie odnośnie wtyczki. Z ALH ma więcej pinów, to co z pozostałymi kablami zrobić ??
Adam a może jesteś mi w stanie zrobić taką przejściówkę na oryginalnych wtyczkach ?? Żeby było "plug and Play"?? Oczywiście zapłacę.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Fucker, zeszlifowujesz niepotrzebne piny i wtyczka 10 pin pasuje w 8
3 piny podpinasz jak w ori 1Z osobna wtyczka i gra i buczy
poza roztoczeniem lapy od 1Z nie trzeba nic robic
jesli zablokujesz pompe blokada to juz masz wstepnie ustawiony kat wtrysku
blokuje sie sruba m6 (lub wiertlem 6) przez wyciecie w tym szarym osadzeniu kola i otworze pompy
3 piny podpinasz jak w ori 1Z osobna wtyczka i gra i buczy
poza roztoczeniem lapy od 1Z nie trzeba nic robic
jesli zablokujesz pompe blokada to juz masz wstepnie ustawiony kat wtrysku
blokuje sie sruba m6 (lub wiertlem 6) przez wyciecie w tym szarym osadzeniu kola i otworze pompy
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 184 gości