[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
Kenaj
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
Lokalizacja: WB'andit / WF
Kontakt:

Post autor: Kenaj » pn wrz 08, 2008 15:06

panowie ja mam valvoline vr1 i normą jest temp 110st ( w benzynie ), mniej to nawet na serii nie miałem. Jak troszke mocniej dokładam to temp dochodzi do 120st, ale jakoś mnie to nie przeraża :green_fuck:
Jak ktoś ma problem z chłodzeniem to proponuję chłodniczkę zapodać. Każdy inaczej jeździ, wszytscy mamy inaczej wyeksploatowane silniki, zatem porównywanie temp nic nie daje. Ja wiem że motul jest jednym z najlepszych olei i nie ma co go porównywać z mobilem lub innym olejem stosowanym w turystycznych samochodach. Dodam, że go nie zalewam, bo mnie nie stać :helm:


"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » pn wrz 08, 2008 16:28

Matijas pisze:czyli mialem pecha :green_fuck: :grin: :bigok:
A po czym stwierdziłeś że olej stracił właściwości smarne? Ciśnienie oleju spadło przy rozgrzanym motorze, coś z temperaturą się działo?
toffic pisze:Dużo, ja mam Costrola 10W60 i max temp to 92*C tak to ok 78-82
Mi na Castrolu 5W40 pokazuje około 92-94*C przy temp zewnętrznej 25-30*C, a w zimie tak około 88*C.
Ciśnienie oleju przy 94*C przy obrotach 2000 to około 1,2-1,4 bara. Przy 2500 zbliża się do 1,8-2,0 bara.


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » pn wrz 08, 2008 16:40

A po czym stwierdziłeś że olej stracił właściwości smarne? Ciśnienie oleju spadło przy rozgrzanym motorze, coś z temperaturą się działo?
silnik zaczal dziwnie chodzic, glosniej znacznie, wiec ojciec zrzucil olejod razu, ja na wakacjach bylem. P spuszczeniu olej smierdzialjak juz napisalem i mial konsystencje bardziej wody niz oleju


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
blachy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn sty 02, 2006 10:37
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: blachy » wt wrz 09, 2008 12:20

U mnie na motulu z tym że 10W40 w gorący dzień (30 w cieniu) przy jeździe 100-110km/h olej ma 90 stopni. Przy jeździe około 130-140 to już 96-98 stopni. 100 stopnie nie problem u mnie złapać. Wcześniej miałem valvoline max life też 10W40 i temp. były jakby minimalnie mniejsze.

Pozdro



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob wrz 13, 2008 19:55

no wiec dzis zajechałem do Adamma i wypakowałem zakupy z bagażnika :)

Obrazek

na początek wymiana talerzyków, łożysk i gumy w amorach ... ale adamm ma scigacze wiec poszło miodzio

Obrazek

dzieki prasce 10 ton udało sie szybko wprasowac polurietany w wahacz, posżły tez nowe sworznie

Obrazek

za to wbicie tego w auto juz troche nam zajeło czasu ale jakoś się udało :)

Obrazek

na koniec jeszcze poszła rozpórka i zeszło sie 8 godzin... a planowałem jakies 4 max :)

Obrazek

harówa była ale dużo zostało zrobione, teraz nic nie stuka, puka, autko wyraźnie sztywniejsze :bigok: :bigok: :bigok: :bigok:

polecam ta modyfikację :grin: :grin: :grin: :grin:

i na koniec WIELKE DZIEKI DLA ADAMM-a !!

bez jego pomocy, narzędzi i wiedzy nie zwalczyłbym tematu ...



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32779
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » sob wrz 13, 2008 20:01

super, teraz sie napij i mysl o jutrze


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » sob wrz 13, 2008 20:39

Teraz na geometrie i zbierznosc sio i cieszyc sie nowym zawieszeniem ;)
Drazki i koncowki dawno temu wymieniales?, dobrze jest jeszcze to zrobic jak musisz zrobic geometrie i zbierznosc ;)



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » ndz wrz 14, 2008 22:14

Teraz to golf jak nowo narodzony(silnik i zawieszenie po remoncie).A kolega właśnie szuka ładnego AFN`a......... :grin: .U mnie jak się zużyje zawieszenie to też założę żółte gumy.Życzę bezawaryjnej jazdy :bigok:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn wrz 15, 2008 09:38

Goofi pisze:Drazki i koncowki dawno temu wymieniales?
jesienią rok temu wymieniłem komplet, drązek ten od maglownicy i końcówki
Pruszkowiak pisze:Teraz to golf jak nowo narodzony(silnik i zawieszenie po remoncie)
dodam że ledwo się ułozyły klocki po wymianie kompletu hebli (zaciski, tarcze, klocki, płyn ), łożyska również na wszystkich kołach nowe SKF :)

nie wspomne o wymianie skrzyni i reszty :)

tak więc licze że teraz czeka mnie 50 tys km spokoju :) ....chyba że znowu sobie coś wymyślę :)

jeżeli golf zostanie na dożywocie to w przyszłym roku malowanie :bigok:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn wrz 15, 2008 09:40

cowboy, polecam sie na przyszlosc :D :bigok:


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » pn wrz 15, 2008 09:43

Powiedz jak wrażenia z jazdy na poliuretanach i na rozpórce?! :chytry:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
Bolo GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 728
Rejestracja: pn sie 20, 2007 15:50
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Bolo GTI » pn wrz 15, 2008 09:53

cowboy, talezyki i lozyska kupowales gdzies w necie czy w lokalnym sklepie? Dobra modyfikacja, napewno teraz bedzie duzo lepiej..


[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn wrz 15, 2008 09:58

Adamm pisze:cowboy, polecam sie na przyszlosc :D :bigok:
spoko :bigok:
Matijas pisze:Powiedz jak wrażenia z jazdy na poliuretanach i na rozpórce?! :chytry:
zajebiście się usztywnił przód, autko zupełnie ładnie reaguje na gwałtowne ruchy i jest jakby twardsze... nawet przy przejżdzaniu przez progi jakoś tak nie buja sie :)

generalnie w zakrętach golf ma tendencje do nadsterowności :) ale to moze wynika z faktu że opony na tyle mam starsze Bridgestony, a na przodzie Pirelli założone nówki w tym sezonie

jak sie porówna oryginalne gumki z silentbloków, a te polurietanowe, to widac od razu że polurietnay są takie pełne, nie mówiąc juz o samej twardości materiału...

[ Dodano: Pon Wrz 15, 2008 10:01 ]
Bolo GTI pisze:cowboy, talezyki i lozyska kupowales gdzies w necie czy w lokalnym sklepie?
wszystko w IC, te gumy na amory SACHS, sworznie TRW, łozyska SKF itd - zwsze staram sie kupowac porządne firmy



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » pn wrz 15, 2008 10:05

No to Cowboy, teraz tylko pogratulowac generalnego remontu auta i zyczyc bezawaryjnej jazdy jzu bez przygód, jelonkow itp :green_fuck:

Co do malowania to ja tez pewnie na wiosne bede musial taki manewr uczynic, moze jakis lakiernik za 2 auta lepsza cene by policzyl :chytry: moj chrzesny jest lakiernikiem, ale on nie ma czasu nigdy bo duzo roboty ma wiec bede szukal epwnie kogos czasowego;p


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości