Alternator, regulator, pasek
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- hellweaver
- Mały gagatek
- Posty: 66
- Rejestracja: czw wrz 08, 2005 16:48
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Po eksplozji akumulatora nauczyłem się kupować oryginalne regulatory Bosch 92 zyla.
Sprawdź, czy w twoim nowym regulatorze szczotki chodzą swobodnie w mocowaniach. Ja u siebie w nowym troszkę te szczotki podpiłowałem na brzegach wzłuż kierunku pracy (dłuższe krawędzi obu szczotek, z obu stron), tak, żeby fazką ładnie weszły w rowki wycięte przez stare szczotki na pierścieniach alternatora (porównałem ze starymi szczotkami). Niestety, raczej wykluczy to możliwość reklamowania tego regulatora, gdyby był skaszaniony. trochę duże napięcie, na boschu mam 13,8 V. Ale do drugiego auta kupiłem podróbę (k..., ja się jednak nic nie nauczyłem ) i jest więcej, producenci podróbek czasem celują na te 14,5 V.
Sprawdź, czy w twoim nowym regulatorze szczotki chodzą swobodnie w mocowaniach. Ja u siebie w nowym troszkę te szczotki podpiłowałem na brzegach wzłuż kierunku pracy (dłuższe krawędzi obu szczotek, z obu stron), tak, żeby fazką ładnie weszły w rowki wycięte przez stare szczotki na pierścieniach alternatora (porównałem ze starymi szczotkami). Niestety, raczej wykluczy to możliwość reklamowania tego regulatora, gdyby był skaszaniony. trochę duże napięcie, na boschu mam 13,8 V. Ale do drugiego auta kupiłem podróbę (k..., ja się jednak nic nie nauczyłem ) i jest więcej, producenci podróbek czasem celują na te 14,5 V.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 477 gości