Wymiana zegarów w GTI
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- _pączek_
- Gadatliwa bestia
- Posty: 639
- Rejestracja: sob maja 06, 2006 22:08
- Lokalizacja: wisła
- Kontakt:
Wymiana zegarów w GTI
Więc sprawa wygląda następująco-kupiłem GTI tylko że ma taki feler że nie działa podświetlenie zegarów ani wskaźnik paliwa-cała reszta jest OKi
Zastanawiam się nad wymianą całych zegarów
I tutaj moje pytanie-czy będą pasować zegary z np VR6 czy muszę koniecznie szukać z GTI??
Jak wygląda sprawa wtyczek-moje auto jest z 92'??
Czy robi różnicę marka zegarów VDO/Motometer??
Jak ze skalą licznika-mam u siebie 240km/h-czy jak wsadzę np 220km/h będzie dobrze pokazywał??
Zastanawiam się nad wymianą całych zegarów
I tutaj moje pytanie-czy będą pasować zegary z np VR6 czy muszę koniecznie szukać z GTI??
Jak wygląda sprawa wtyczek-moje auto jest z 92'??
Czy robi różnicę marka zegarów VDO/Motometer??
Jak ze skalą licznika-mam u siebie 240km/h-czy jak wsadzę np 220km/h będzie dobrze pokazywał??
Ostatnio zmieniony czw wrz 11, 2008 20:08 przez _pączek_, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
było już wiele razy na forum, firma jest nie istotna vdo/motometr. Ważne by index się zgadzał. Najczęściej jest tak że jak licznik i obrotomierz jest wyskalowany tak samo na nowych jak było na starych to powinno być oki. Co do wtyczki to jest tylko jedna niezależnie od rocznika.
PS a tak od siebie to jak nie masz u siebie MFA to warto rozejrzeć się za takim licznikiem z mfa i dołożyć pare gratów i mieć kolejny bajer w auci
PS a tak od siebie to jak nie masz u siebie MFA to warto rozejrzeć się za takim licznikiem z mfa i dołożyć pare gratów i mieć kolejny bajer w auci
Ostatnio zmieniony czw wrz 11, 2008 14:17 przez Lukasz_mk2, łącznie zmieniany 1 raz.
Musisz szukać zegarów z takim samym DIN jak u siebie, inaczej będzie Ci przekłamywał licznik km. Prędkość każdy licznik będzie pokazywał dobrą.
BTW nie da się jakoś naprawić starych zegarów. Może pływak w pompie się zacioł,
Pozdro
BTW nie da się jakoś naprawić starych zegarów. Może pływak w pompie się zacioł,
Pozdro
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/5496][img]http://www.motostat.pl/user_images/5496/icon4.png[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
- _pączek_
- Gadatliwa bestia
- Posty: 639
- Rejestracja: sob maja 06, 2006 22:08
- Lokalizacja: wisła
- Kontakt:
a jak to to sprawdzić??BzyTek pisze: Musisz szukać zegarów z takim samym DIN jak u siebie
a czy robi różnicę czy zamienię MotoMeter na VDO czy musze zostać prz tej firmie którą mam aktualnie??
nie znam się na MK III więc musicie tłumaczyć łopatologicznie
a do tego pływaka jak się dobrać??
Ostatnio zmieniony pt wrz 12, 2008 19:47 przez _pączek_, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprawdziłeś to "organoleptycznie"? Bo to że mają taki sam zakres prędkości (260km/h a w nowszych 240km/h) o niczym nie świadczy) a co jak co ale w VR6 zawsze zegary mają inny symbol niż 4-garowce. 4-garowce (benzyny) czasami mają zegary o takich samych numerach katalogowych. Nie wiem jak jest rozwiązane przekazywanie sygnału do obrotomierza ale jeśli jest to adekwatne do impulsów zapłonu to VR6 na 100% będzie przekłamywał (obrotomierz).szopek87 pisze:Vr 6 i Gti maja takie same zegary i mozesz zalozyc je do swojego GTi sa tak samo wyskalowane i zgrywaja sie razem wiec bedzie dobrze i nie bedzie przeklamywac
Ostatnio zmieniony pt wrz 12, 2008 22:30 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 438 gości