Sprzęgło dziwnie chodzi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lentin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr gru 05, 2007 21:47
Lokalizacja: Starogard Gd.
Kontakt:

Sprzęgło dziwnie chodzi

Post autor: Lentin » pt wrz 05, 2008 15:15

Witam. Szukałem takiego tematu ale nie znalazłem... Mam problem ze sprzęgłem w mk2. Otórz nie chodzi płynnie (chodzi stopniowo i chrobocze) nie chrobocze samo sprzegło tylko pedał sprzęgła w dwie strony (wcisk-wycisk) przez to nie idzie normalnie płynnie ruszać tylko albo szarpnie albo zgaśnie... podejrzewam bolec trzymający pedał hamulca i sprzęgła. Samo sprzęgło odpada poniewaz jest nowe firmy LUK. Linka sprzegła też jest nowa, więc chyba to też nie ona.
Autko: MK2, 1,3 benzyna, 1990 rok, skrzynia "4" manualna...
Pomóżcie... Co to może być...



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pt wrz 05, 2008 18:40

Lentin pisze:Samo sprzęgło odpada poniewaz jest nowe firmy LUK. Linka sprzegła też jest nowa, więc chyba to też nie ona.
docisk też masz nowy założony? Linke koniecznie sprawdź... jak masz linke z regulacją ręczną to poluzuj ją o 1 obrót i powiedz czy sie cos zmieniło.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
Lentin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr gru 05, 2007 21:47
Lokalizacja: Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: Lentin » pt wrz 05, 2008 20:06

AAAAAA... i zapomniałem dodać, że linka (śruba) sama sie popuszcza (nie wiem czy na srubach się popuszcza, ale na moje to sie nie może popuszczać śruba bo są skontrowane...), albo może się wydłuża linka. Sprzęgło jest kompletne nowe (docisk, łożysko też...) linka także jest nowa jedna z droższych..



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pt wrz 05, 2008 20:35

CSR_GTI pisze:docisk też masz nowy założony?


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
Lentin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr gru 05, 2007 21:47
Lokalizacja: Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: Lentin » pt wrz 05, 2008 21:41

CSR_GTI pisze:
CSR_GTI pisze:docisk też masz nowy założony?
Tak docisk też mam nowy założony...



piter_golf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:15
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: piter_golf » pt wrz 05, 2008 23:43

Moim zdaniem to linka. Lubi się w pancerzu zapiekać i daje taki efekt. Nie dość że ciężej chodzi, to jeszcze skokowo. Sprawdzone u siebie. Po wymianie wszystko ok.



Awatar użytkownika
Lentin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr gru 05, 2007 21:47
Lokalizacja: Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: Lentin » ndz wrz 07, 2008 11:58

Nie wiem jak wygląda ten bolec oryginalnie co trzyma te pedały, ale ten ma takie wtłoczenia (nie wiem czy już wytarte czy tak jest oryginalnie robione). Jeśli ktoś wie to prosił bym o pomoc...



havranek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn mar 31, 2008 22:23
Lokalizacja: czechowice-dziedzice

Post autor: havranek » czw wrz 11, 2008 21:47

Witajcie.
Ja mam problem innej natury. Wymieniłem silnik bez wyjmowania skrzyni i teraz sprzęgło bierze u samej góry, a wręcz zaczyna ślizgać. Linkę mam samoregulacyjną. Przed wyjęciem silnika sprzęgło działało normalnie. Pomóżcie.



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw wrz 11, 2008 22:02

havranek pisze:ymieniłem silnik bez wyjmowania skrzyni i teraz sprzęgło bierze u samej góry, a wręcz zaczyna ślizgać.
spzregło rozumiem z tego silnika co siedzi teraz? Najprosciej by było podmienic linke na taką z regulacją ręczną.

sprawdziłęś chociaz czy czesci pasowały mniej wiecej do siebie (czesci: doscisk itp)? jeżeli pasowały to widocznie jest ciut wiekszy ten cały badziew przy tym silniku i trzeba linke poluzować i zobaczyc czy bedize lepiej.


18K4F inside... RWD car :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], MSN [Bot] i 407 gości