[ mk3 GTI EDITION ] by micab

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
swistak20040
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn gru 20, 2004 02:17
Lokalizacja: katowice

Post autor: swistak20040 » czw lis 10, 2005 02:18

super gti tylko szkoda że na 8v one są słabe i lubią paliwo gti2.0 8v na przyspieszenia jest słabszy niż 1,9tdi 90ps sprawdzaliśmy z kumplem a 90 ps nie ma polotu do 1.9tdi 110ps silnik afn a spalanie jest w granicach 6 przy ciężkiej nodze w mieście a przy lekkiej 4,5 l dizla wole jednak dizla niż gti ale każdy ma swuj gust a pozatym masz ssuper golfa wizual



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » czw lis 10, 2005 02:28

swistak20040 pisze:super gti tylko szkoda że na 8v one są słabe i lubią paliwo gti2.0 8v na przyspieszenia jest słabszy niż 1,9tdi 90ps sprawdzaliśmy z kumplem a 90 ps nie ma polotu do 1.9tdi 110ps silnik afn a spalanie jest w granicach 6 przy ciężkiej nodze w mieście a przy lekkiej 4,5 l dizla wole jednak dizla niż gti ale każdy ma swuj gust a pozatym masz ssuper golfa wizual
nieprawdą jest co piszesz ze 2.0 8V jest słabszy "w przyśpieszaniu" niż 1.9 TDI jest nawet mocniejszy niż ten 110 KM. a spalanie nie jest takie złe - pali mniej niż benzyna 1.8, a 2.0 8V przy "lekkiej nodze" zejdziesz na 5.9 l PB



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw lis 10, 2005 03:11

fuks pisze:micab, miales wszystko napisac ile co i jak Cie kosztowalo..
Ja juz zakupilem autko takiego jak wczesnie pisalem. Czyli GTi w 5 furtkach.
Wymienilem w nim, rozrzad, olej, filtr powietrza, oleju, paliwa, olej mobil 1 10w40 za to zaplacilem 250 zl tylne klocki, pasek klinowy i od wspomagania, simering i uszczelke pod pokrywe zaworow. za to zaplacilem w graniach 200 zl. Za robote dalem 200 zl. Czyli wynioslo mnie 650 zl na starcie. Teraz wlasnie dalem autko na instalacje LPG .. zaplace 1950 zl za kompletnego BRC z butla w kole. Pewnie mi powie ze musze swiece i przewody wymienic wiec jeszcze jakies 200 zl mnie czeka wydatku ;/ Wieczorkiem napisze jak sie autko sprawuje itp. fotki autka wrzuce niebawem :)
pozdrawiam

jesssuuu :panna: :kac:
nielepiej bylo dolozyc do TDI 110Km i kilowalbys takie GTI jak chcial zakladajac ze co drugi teraz ma junkersa???

roznica w GTI a TDi 110PS jest niewielka prawie znikoma
a przeciez z zalozenia GTI ma smigac a nie sie toczyc a jest odwrotnie
a spalanie 6L w GTI to chyba z wiatrem w plecy 1 osoba pusto na drodze 90kmh na 5biegu
a 6L w TDi to predkosc powyzej 120kmh i to spokojnie
zreszta kazdy chwali to co ma
ja tam wole jednak klekoty niz benzyne z cyklon-B



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » czw lis 10, 2005 03:32

Krzylu pisze:
fuks pisze:micab, miales wszystko napisac ile co i jak Cie kosztowalo..
Ja juz zakupilem autko takiego jak wczesnie pisalem. Czyli GTi w 5 furtkach.
Wymienilem w nim, rozrzad, olej, filtr powietrza, oleju, paliwa, olej mobil 1 10w40 za to zaplacilem 250 zl tylne klocki, pasek klinowy i od wspomagania, simering i uszczelke pod pokrywe zaworow. za to zaplacilem w graniach 200 zl. Za robote dalem 200 zl. Czyli wynioslo mnie 650 zl na starcie. Teraz wlasnie dalem autko na instalacje LPG .. zaplace 1950 zl za kompletnego BRC z butla w kole. Pewnie mi powie ze musze swiece i przewody wymienic wiec jeszcze jakies 200 zl mnie czeka wydatku ;/ Wieczorkiem napisze jak sie autko sprawuje itp. fotki autka wrzuce niebawem :)
pozdrawiam

jesssuuu :panna: :kac:
nielepiej bylo dolozyc do TDI 110Km i kilowalbys takie GTI jak chcial zakladajac ze co drugi teraz ma junkersa???

roznica w GTI a TDi 110PS jest niewielka prawie znikoma
a przeciez z zalozenia GTI ma smigac a nie sie toczyc a jest odwrotnie
a spalanie 6L w GTI to chyba z wiatrem w plecy 1 osoba pusto na drodze 90kmh na 5biegu
a 6L w TDi to predkosc powyzej 120kmh i to spokojnie
zreszta kazdy chwali to co ma
ja tam wole jednak klekoty niz benzyne z cyklon-B

ale nie bedziesz "kilowal" 2.0 8V - TDI 110



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw lis 10, 2005 03:43

niebede sie klocil bo niema sensu ale...
na gaznie dostanie baciory od AFN'a
z benzyna kwestia zmiany biegow i kierowcy
elastycznosc i spalanie to jest to!!!!czego GTI niema i niebedzie miec



piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » czw lis 10, 2005 09:14

ja mam GTI 115km a wolalbym diesla 110km,ale pod warunkiem ze dieselbedzie w lepszym stanie od mojego GTI.i tu wam powiem ze juz takiego dobrego diesla nie znajde :bigok:


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » czw lis 10, 2005 10:06

piotr marzec pisze:ja mam GTI 115km a wolalbym diesla 110km,ale pod warunkiem ze dieselbedzie w lepszym stanie od mojego GTI.i tu wam powiem ze juz takiego dobrego diesla nie znajde :bigok:
no własnie, jak coś się sypnie to.... :crazy:
a poza tym Krzylu kto mówił o gazie.... chyba nie ja, skoro mam 8V bez gazu - i nie zamierzam miec z gazem to batów nie dostane od TDI 110



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » pt lis 11, 2005 00:20

a ja jestem zadowolony z gti na gazie i wcale nie wzdycham do tdi ;) każdy lubi co innego, diesel to diesel a benzyna to benzyna.....to i to ma swoje plusy i minusy......
nie zgadzam się tylko ze stwierdzeniem że gti nie ma elastyczności.....i się toczy ;) toczy to się 1.4 albo wolnossący diesel.....takie moje zdanie.....elastyczność to jest właśnie najmocniejszy punkt tego silnika.....

pozatym łatwo powiedzieć, mogłem dołożyć trochę i kupić TDI....owszem...ale jeżeli mam porównywać tdi do gti to tylko tego 110ps.....a do takiego trzeba już dołożyć sporo a nie trochę....miałem tyle kasy ile miałem i kupiłem to co kupiłem.....jestem bardzo zadowolony i chyba o to w tym chodzi.....powiem więcej.....jak kiedyś będę zmieniał mk3 na mk4 albo mk5 to też prawdopodobnie będzie to zagazowana benzyna.....;)

co do spalania to wynik 9,8/100km lpg po zatłoczonym mieście wydaje mi się że jest bardzo dobry.....9/100km lpg to zużycie w trasie do 130km/h dość dynamicznie i auto praktycznie w pełnym obiążeniu.....czyli dwie osoby i cały tył zawalony częściami.....


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt lis 11, 2005 03:16

spoko KU_BI dlatego pisze ze GTI niedostanie jak jest dobry kierownik i niema gazociagu jak jest odwrotnie .........:chytry:

heheh micab chyba niemaiales okazji jezdzic TDI :wink:
zadna benzyna nieam takiej elastycznosci jak diesel :grin:



piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » pt lis 11, 2005 10:46

Krzylu pisze:spoko KU_BI dlatego pisze ze GTI niedostanie jak jest dobry kierownik i niema gazociagu jak jest odwrotnie .........:chytry:

heheh micab chyba niemaiales okazji jezdzic TDI :wink:
zadna benzyna nieam takiej elastycznosci jak diesel :grin:
zgadzam sie.TDI 110km ma taka elastycznosc ze nasze 2.0 8v moga tylko pozamiatac.TDI poprostu ma POWER-a przy kazdym zakresie obrotow.


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Awatar użytkownika
Lukbro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 23, 2005 09:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Lukbro » pt lis 11, 2005 12:18

piotr marzec pisze:
Krzylu pisze:spoko KU_BI dlatego pisze ze GTI niedostanie jak jest dobry kierownik i niema gazociagu jak jest odwrotnie .........:chytry:

heheh micab chyba niemaiales okazji jezdzic TDI :wink:
zadna benzyna nieam takiej elastycznosci jak diesel :grin:
zgadzam sie.TDI 110km ma taka elastycznosc ze nasze 2.0 8v moga tylko pozamiatac.TDI poprostu ma POWER-a przy kazdym zakresie obrotow.

i dlatego wlasnie ja poszukuje dla siebie TDI 110 ;D poszukiwanai trwają ;)



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » pt lis 11, 2005 18:45

nigdzie nie napisałem że gti ma lepszą elastyczność od tdi, napisałem jedynie że ma bardzo dobrą elastyczność......
wiele razy miałem okazje jeździć tdi i doskonale wiem jak to chodzi....oczywiste jest to że elastyczność w tdi jest lepsza niż w benzynach, wszystko przez turbinie.....bo to dzięki niej moment obrotowy jest tak duży......
co z tego że wolnossący diesel ciągnie już od dołu jak nie ma co ciągnąć bo ma mały moment.....

[ Dodano: Sob Gru 03, 2005 13:19 ]
no to przyszedł czasna zimówki:

Obrazek

i czarny komplecik w zderzak od wujka briano :D

Obrazek


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

wara99

Post autor: wara99 » śr gru 21, 2005 23:56

spoko :majkel:



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » czw gru 22, 2005 00:01

dzisiaj przyszły nowe lampki na tył....oczywiście oryginały hella, ogólnie mi się bardzo podobają, ale cały czas zastanawiam się czy nie lepiej do czarnego auta i wszystkich czarnych przednich świateł włożyć też czarne tylne lampy hella z serii magic colours....co myślicie o tym ??

wiem że fota słaba, ale już ciemno było i auto brudne, jak umyje to napewno będą lepsze ;)

Obrazek


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości