Korekta licznika VW Bora 130KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mancar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 11:17
Lokalizacja: 3miasto

Korekta licznika VW Bora 130KM

Post autor: mancar » czw wrz 11, 2008 11:31

Witam mam maly problem mianowicie kupilem nowy licznik do Bory bo w moim cos siadlo ...mialem na swoim liczniku 120 tys km natomiast zakupiony licznik ma 300 tys km chcialbym to skorygowac ...posiadam interfejs ktory wpolpracuje tylko z Vag do wersji 409.1 wlacznie ....probowalem podpiac ten interfejs pod VagTacho ale program nie widzi interfejsu....Wie ktos moze jak skorygowac stan licznika za pomoca programu VagCom (ale tylko do wersji 409.1 i nizsze) ?? Za jakakolwiek pomoc z gory dzieki.Pozdrawiam



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw wrz 11, 2008 12:32

mancar pisze:Wie ktos moze jak skorygowac stan licznika za pomoca programu VagCom (ale tylko do wersji 409.1 i nizsze)
VAG-COMem nie skorygujesz licznika


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2781
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » czw wrz 11, 2008 14:45

mancar, co do licznika. Kolega miał swapa tdika do mk2(ale to nei ważne) i wiem, że stary licznik miał właśnie inny przebieg no i jak wiadomo licznik jest do silnika inaczej działać nie będzie. Trzeba pozgrywać pamięć pomiędzy licznikami. Wspomniany kolega to t0fik - myśle, że jak uderzysz do Niego na pw to pokieruje Cię dalej a przynajmniej podpowie co i jak :bigok:
Ostatnio zmieniony pt wrz 12, 2008 00:35 przez phanteon, łącznie zmieniany 1 raz.



mancar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 11:17
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: mancar » czw wrz 11, 2008 20:17

Dzieki wszystkim za pomoc ...male sprostowanko nie przygotowywuje autka do sprzedazy wrecz przeciwnie calkiem niedawno ja je zakupilem....noi zaczynam szukac kolego Tofik .pozdrawiam



Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2781
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » czw wrz 11, 2008 23:45

mancar pisze:....noi zaczynam szukac kolego Tofik
http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... le&u=46161

To jego profil.

:bigok:



Awatar użytkownika
t0fik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw gru 06, 2007 16:58
Lokalizacja: Reda
Auto: Audi A4 B5
Silnik: APR
Kontakt:

Post autor: t0fik » czw wrz 11, 2008 23:53

phanteon pisze:Trzeba pozgrywać pamięć pomiędzy licznikami.
Warunkiem powodzenia takiej operacji jest to, zeby zegary mialy identyczne oznaczenia i oczywiscie, zeby stare zegary w ogole dawaly oznaki zycia. Koles, ktory robil to u mnie. Zrobil pelny zrzut pamieci z uszkodzonych zegarow i wgral do nowych.
Efekt jest taki, ze mamy nowe zegary identyczne z uszkodzonymi, wlaczajac to wszystkie opcje i informacje w pamieci, lacznie z imo, VINem i przebiegiem.
Niestety nie jestem w stanie powiedziec, jak i co dokladnie trzeba zrobic, zeby taki zrzut wykonac.
Ostatnio zmieniony czw wrz 11, 2008 23:57 przez t0fik, łącznie zmieniany 2 razy.


Było:
Mk3 VR6
Mk2 TDI PD

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt wrz 12, 2008 00:36

pozwolilem sobie na delikatne wyczyszczenie tematu z Off topicowych wypowiedzi. Pozdrawiam


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » pt wrz 12, 2008 01:22

t0fik pisze:Niestety nie jestem w stanie powiedziec, jak i co dokladnie trzeba zrobic, zeby taki zrzut wykonac.
wystarczy wylutowac scalak w którym zapisane są dane licznika - zgrać BIN programatorem - zaprogramowac taki sam scalak - wlutowac w nowe zegary ...
problem będzie jeśli scalaki w zegarach nie są takie same - bez oprogramowania do korekcji liczników nie obejdzie się - wszystko zalezy od typu i rocznika zegarów

jeśli scalaki są takie same - możesz ewentualnie tylko przelutowac stary scalak do nowej "szafy" - wszystko powinno ruszyć bez problemu



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości