Golf III GTI 2E kilka spraw

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » pt lis 11, 2005 02:00

kubazak pisze:Kupiłem to gti.
Wrazeniami podziele sie za jakiś czas , narazie powiem jedno ze pod względem wykonania i dojrzałosci bije golf III GTI astre GSI .Samo porównanie siedzeń lub tapicerek drzwi mówi za siebie.Pozatym wyciszenia aut.W golfie jest ciszej poprostu.Mam jedno pytanie ,gdzie jest schowany komputer silnika w tym aucie?
w podszybiu. ściagasz wycieraczki, poem plastikowe podszybie, ecu jest z prawej strony- po stronie pasażera



kubazak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: wt lis 08, 2005 12:10
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Post autor: kubazak » pt lis 11, 2005 02:01

ku_bi pisze:
kubazak pisze:Kupiłem to gti.
Wrazeniami podziele sie za jakiś czas , narazie powiem jedno ze pod względem wykonania i dojrzałosci bije golf III GTI astre GSI .Samo porównanie siedzeń lub tapicerek drzwi mówi za siebie.Pozatym wyciszenia aut.W golfie jest ciszej poprostu.Mam jedno pytanie ,gdzie jest schowany komputer silnika w tym aucie?
w podszybiu. ściagasz wycieraczki, poem plastikowe podszybie, ecu jest z prawej strony- po stronie pasażera
Dzoekuje, moze jutro uda mi sie zapodać chip z innymi mapami zobaczymy jak bedzie chodziło to



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » pt lis 11, 2005 02:05

kubazak pisze:
ku_bi pisze:
kubazak pisze:Kupiłem to gti.
Wrazeniami podziele sie za jakiś czas , narazie powiem jedno ze pod względem wykonania i dojrzałosci bije golf III GTI astre GSI .Samo porównanie siedzeń lub tapicerek drzwi mówi za siebie.Pozatym wyciszenia aut.W golfie jest ciszej poprostu.Mam jedno pytanie ,gdzie jest schowany komputer silnika w tym aucie?
w podszybiu. ściagasz wycieraczki, poem plastikowe podszybie, ecu jest z prawej strony- po stronie pasażera
Dzoekuje, moze jutro uda mi sie zapodać chip z innymi mapami zobaczymy jak bedzie chodziło to
bardzo prosze, a już myslałem ze kupisz opla :helm: :okej:



kubazak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: wt lis 08, 2005 12:10
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Post autor: kubazak » pt lis 11, 2005 02:10

Nie nie, astra to nie ta liga,moze jezdzi fajniej ale wystarczy otworzyc drzwi GTI i usiasc w środku by sie przekonać do VW.Pozatym na moim GTI wogóle nie ma rdzy.
Ostatnio zmieniony pt lis 11, 2005 12:24 przez kubazak, łącznie zmieniany 1 raz.



piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » pt lis 11, 2005 10:58

i mniej bedzie ci palil


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » pt lis 11, 2005 12:17

kubazak pisze:Pozatym na moim GTI wogóle nie ma rdzy.
Jak na większości VW przecież. :bigok:


[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]

bunkone
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob gru 24, 2005 04:39
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: bunkone » sob gru 24, 2005 15:47

Witam kupiłem nie dawno Golfa III GTi mot. 2E, i mam nastepujący problem a mianowicie dziwnie reaguje na pedał gazu.
Na wolnych obrotach dotknięcie pedału gazu oznacza zamiast podrośnięcia obrotów ich spadek z 900-800obr do 500obr
To samo jest przy delikatnym traktowani gazu podczas jazdy, lekko go zmula dopiero zdecydowane depnięcie powoduje że idzie do przodu.
Czasami też jest tak i tu podam przykład podjeżdzam na 2-biegu do świateł i zrzuce bieg aby już te ostatnie metry dotoczyć się na luzie, to obroty po zrzuceniu biegu spadaja na 500obr, później ustawią sie na 900obr następnie troche pofalują w zakrasie 50-100obr
Pomóżcie bo denerwuje mnie to.
Szczególnie podczas ruszania spod świateł bo delikatnie sie ruszyć poprostu nie da , autko zgaśnie, dopiero jak sie przygazuje na 2000obr i powoli zacznie puszczać sprzęgło to ruszy bez szaprpnięcia.
kubazak,



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob gru 24, 2005 15:59

Pachnie mi to za ubogą mieszanką. A jaka przyczyna? Bez liku. Lambda, szczelność dolotu, przepływomierz, i dużo innych rzeczy. Dobry diagnosta potrzebny.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 144 gości