Kataliztor w 2.0 16V

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mastercinek
VR6SyncroManiac
VR6SyncroManiac
Posty: 436
Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
Lokalizacja: Sztum

Post autor: Mastercinek » sob wrz 06, 2008 10:43

uuu, ale się tego uzbierało... a więc tak:
gumiś pisze:koloego moze wczesniej jezdziłeś jakimś 8v,16 v dołu nie ma i ciagnie z tych wyzszych obrotów
troszeczkę się najeździłem golfikami i masz rację, że 16V nie ma dołu ale tu ewidentnie zamulony silnik do 4tyś - potem jest ok
chosen pisze:chłopie, wywal srodek kata, jeszcze kase dostaniesz, a zostaw samą puche, jaki to wogole problem jest
no problem taki jak w odpowiedzi powyżej. Chcę najpierw się upewnić, że kat jest do :ass: zanim go wywalę
WRHZ pisze:Anliza spalin jedynie to moze wykazac... Mozesz jedynie zobaczyc czy nie jest uszkodozny mechanicznie zatkany badz nadtopiony...
Jesli sonda jest w kolektorze to wywal kata i tyle chociaz napewno jak on jest to ta sonda szybciej i latwiej sie dogrzewa...
co do analizy spalin no bym się zgodził ponieważ wyszła tragicznie... gdyby nie znajomości to autko pieczątki na przeglądzie by nie dostało - tak więc jest jeden punkt zaczepienia...
co do dogrzewania się sondy... silnik po mocnej przygazówce bardzo wolno spada z obrotów i próbuję to z tym powiązać ale to raczej chyba nie ma nic wspólnego i to nie jest aż taki problem tak naprawdę tak więc zostawiamy...
Byku21 pisze:ten kat jak się nie myle to jest metalowy zamiennik....przykleja się do środka magnes?????
no bebechy wydaje mi się, że są metalowe bo ceramiczny inny kolor ma ale że zamiennik? Czyli, że jakiś tani nieorginalny niby jest?
A z magnesem nie próbowałem no ale jak metalowy to raczej się przyklei...

Zastanawia mnie jedna rzecz... samochód dołu nie ma ale powyżej 4 tyś jest naprawdę groźnie. V-max jaką z niego wycisnąłem to prawie 240km/h. Dochodzi przekłamanie licznika spowodowane niestandartowymi kołami - 16'' felga oponka profil 40 tak więc można to wyliczyć ile to będzie przy 240 jak się komuś chce.
Może ktoś kiedyś grzebał przy silniku i jaką dziwną modyfikacją zdjął z dołu a dodał na górze... :roll: przestawiony zapłon???...
Ostatnio zmieniony sob wrz 06, 2008 10:57 przez Mastercinek, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » sob wrz 06, 2008 14:26

Zaden zammiennik jest to oryginal VW i 100% z wkladem metalowym !! a jesli sie zaglebic jeszcze to obudowa jest cala z "kwasiaka" :P

[ Dodano: Sob Wrz 06, 2008 14:26 ]
Zaden zammiennik jest to oryginal VW i 100% z wkladem metalowym !! a jesli sie zaglebic jeszcze to obudowa jest cala z "kwasiaka" :P



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pn wrz 08, 2008 12:07

nie o to mi chodziło...znaczy się,że wkład jest nic nie warty,bo to nie monolit



Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » pn wrz 08, 2008 17:02

Byku21 pisze:nie o to mi chodziło...znaczy się,że wkład jest nic nie warty,bo to nie monolit
Przed wakacjami placilem ok 30-40zl za kg metalowego kata :)



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » pn wrz 08, 2008 17:50

a za ceramike ile placa???


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » pn wrz 08, 2008 18:35

W tej chwili ceny kato te z przed wakacji a na chwile obecna spadly o 100% a moze i nizej cena monolitu - ceramiki teraz oscyluje ok 100-120zl za kg katy - cale puszki to juz inna wycena ale nic wiecej nie moge powiedziec bo jeszcze nie kupuje nic ze zwzgledu az cala sytuacja cenowa sie uspokoi



zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » pn wrz 08, 2008 19:11

nie wiem czemu temat tak rozwinoł sie , wywal kata , sprzedaj i juz
srednio 150 dają za taki od golfa ale to cena sprzed 2 tygodni i akurat nie wierze ze spadnie
a są ludzie którzy z tego żyją ( i to dobrze )
Ostatnio zmieniony pn wrz 08, 2008 19:12 przez zoso8894, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Mastercinek
VR6SyncroManiac
VR6SyncroManiac
Posty: 436
Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
Lokalizacja: Sztum

Post autor: Mastercinek » śr wrz 10, 2008 19:05

zoso8894 pisze:nie wiem czemu temat tak rozwinoł sie , wywal kata , sprzedaj i juz
srednio 150 dają za taki od golfa ale to cena sprzed 2 tygodni i akurat nie wierze ze spadnie
a są ludzie którzy z tego żyją ( i to dobrze )
co do kata tojeszcze będę się upewniał czy to jest jego wina, jutro jadę do mechanika na sprawdzenie ciśnienia w cylindrach no i podłączymy VAGa to może coś się wyjaśni...

a co myślicie o tym co pisałem wcześniej?
Mastercinek pisze:Zastanawia mnie jedna rzecz... samochód dołu nie ma ale powyżej 4 tyś jest naprawdę groźnie. V-max jaką z niego wycisnąłem to prawie 240km/h. Dochodzi przekłamanie licznika spowodowane niestandartowymi kołami - 16'' felga oponka profil 40 tak więc można to wyliczyć ile to będzie przy 240 jak się komuś chce.
Może ktoś kiedyś grzebał przy silniku i jaką dziwną modyfikacją zdjął z dołu a dodał na górze... przestawiony zapłon???...



Awatar użytkownika
gacus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: pt lip 04, 2008 23:30
Lokalizacja: Pyrzowice

Post autor: gacus » śr wrz 10, 2008 19:45

mastercinek,z tego coś może być, sprawdź i zapłon :helm:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3818226#3818226

Awatar użytkownika
Mastercinek
VR6SyncroManiac
VR6SyncroManiac
Posty: 436
Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
Lokalizacja: Sztum

Post autor: Mastercinek » czw wrz 11, 2008 23:06

No i usterka naprawiona :grin: Tak jak podejżewałem to nie była wina katalizatora chociaż to jako pierwsze rozpatrywałem.
Tak więc podjechałem dzisiaj do zaprzyjaźnionego mechanika no i zaczeliśmy od sprawdzenia ciśnienia w cylindrach. Na wszystkich 4 wyszło po 12 tak więc ładnie i równo.
Następnie podłączenie VAGa no i mamy przyczynę
Obrazek

Jednak wg mechanika rozpoznanie było trochę mylące i szybko rozkminił, że tak naprawdę chodzi o taki czujnik przy aparacie zapłonowym który steruje zapłonem i coś w tym stylu czyli to:
Obrazek
które znajduje się tu
Obrazek
z drugiej strony wygląda tak
Obrazek
a całość umieszczona tu
Obrazek

Po włożeniu nowego czujnika za 160 zł :crazy: VAG pokazał coś takiego:
Obrazek

Samochód ma już więcej na dole i chodzi równiej na wolnych obrotach, podejżewam że spalanie też spadnie no i spalinki się trochę unormują.
Tak więc Panowie, zanim weźmiecie się za wycinanie katalizatora i inne pierdoły warto najpierw podłaczyć się pod kompa i zobaczyć co w silniku piszczy ;)
Dzięki wszystkim, którzy udzielali się w temacie i próbowali pomóc.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt wrz 12, 2008 05:59 przez Mastercinek, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 262 gości