Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
Stalu
- _
- Posty: 3904
- Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
- Lokalizacja: Pacanów
-
Kontakt:
Post
autor: Stalu » wt wrz 09, 2008 01:42
Tak jak w temacie potrzebuje wszelkich informacji na temat silnika RV 105km od użytkowników i nie tylko.
Robic
swap czy dac sobie spokój?????
Jeśli był już taki temat to przepraszam ale nie mogłem znaleźc
Ostatnio zmieniony wt wrz 09, 2008 01:49 przez
Stalu, łącznie zmieniany 1 raz.
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
-
toffic
- V.I.P.
- Posty: 3845
- Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
- Lokalizacja: RKR
-
Kontakt:
Post
autor: toffic » wt wrz 09, 2008 11:56
praktycznie to to samo co PF więc wg mnie warto
-
bugalon
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
-
Kontakt:
Post
autor: bugalon » wt wrz 09, 2008 12:14
To bardzo dobre silniki są. Ładnie jadą z dołu i są bardzo podatne na gaz. Ja mialem takie dwa (raz PF raz 1P) i z każdego byłem bardzo zadowolony. W ogole nie sprawiają problemów a jadą naprawdę nieźle.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
Stalu
- _
- Posty: 3904
- Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
- Lokalizacja: Pacanów
-
Kontakt:
Post
autor: Stalu » wt wrz 09, 2008 14:37
Dzięki
a co powiecie o takim silniku i klimatyzacji????
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
-
k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
-
Kontakt:
Post
autor: k0nr4d » wt wrz 09, 2008 16:10
Mocny silnik, więc klima osiągom raczej niestraszna
"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
-
bugalon
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
-
Kontakt:
Post
autor: bugalon » śr wrz 10, 2008 08:52
k0nr4d pisze:Mocny silnik
Nie no nie robmy sobie jaj, ubawiłem się zdrowo
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
-
Kontakt:
Post
autor: k0nr4d » śr wrz 10, 2008 12:17
bugalon pisze:ubawiłem się zdrowo
Na zdrowie, pisząc mocny miałem na myśli, że mocy ma wystarczająco dużo, by podpiąć klimę i nie zamulić auta. BTW: RV ma 77kW, więc 103KM, a nie 105
"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
-
CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
-
Kontakt:
Post
autor: CSR_GTI » śr wrz 10, 2008 13:27
k0nr4d pisze:77kW
77kW=104.72KM
Ostatnio zmieniony śr wrz 10, 2008 13:32 przez
CSR_GTI, łącznie zmieniany 2 razy.
18K4F inside... RWD car :)
-
Stalu
- _
- Posty: 3904
- Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
- Lokalizacja: Pacanów
-
Kontakt:
Post
autor: Stalu » śr wrz 10, 2008 15:03
Mam całą Jettke z takim silnikiem i klimatyzacją wersja USA i mam zamiar to wszystko przeszczepic do mojego golfika,
a wiec warto robic taki swap
skrzynia biegów spasuje od RP???
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
-
CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
-
Kontakt:
Post
autor: CSR_GTI » śr wrz 10, 2008 15:12
.Tomek. pisze:a wiec warto robic taki swap
jak teraz Ci RP dobzre jeździ to ja bym nic niegrzebał z tymi silnikami... chyb a ze lipe juz amsz z silnikim to mozna by przełożyć... ale 15KM i jescze niewiadomo czy ten RV 100% sprawny. Ustaw sobie jette obok golfa i mały sprint i zobacz co szybsze. Skrzynia powinna pasowac ale reki nie dam sobie uciąć.
18K4F inside... RWD car :)
-
Stalu
- _
- Posty: 3904
- Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
- Lokalizacja: Pacanów
-
Kontakt:
Post
autor: Stalu » śr wrz 10, 2008 19:02
W rp padła niestety głowica ale RV lepiej ciągnie w budzie Jettki niż mój rp
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
-
CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
-
Kontakt:
Post
autor: CSR_GTI » śr wrz 10, 2008 19:16
to jak masz wszystko co trzeba do swapu to przekładaj
18K4F inside... RWD car :)
-
k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
-
Kontakt:
Post
autor: k0nr4d » śr wrz 10, 2008 20:40
SKrzynia powinna podpasować, problem może być jedynie ze sprzęgłem.
"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
-
Stalu
- _
- Posty: 3904
- Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
- Lokalizacja: Pacanów
-
Kontakt:
Post
autor: Stalu » śr wrz 10, 2008 20:56
ok dzieki od jutra ruszają prace nad swapem
jeszcze jedno pytanko
Dużo jest roboty w przełożeniu klimy???
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości