wyższe obroty po czyszczeniu filtra powietrza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
paweł89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob sie 30, 2008 16:32
Lokalizacja: Krzyż Wielkopolski

wyższe obroty po czyszczeniu filtra powietrza

Post autor: paweł89 » wt wrz 09, 2008 22:27

czy to normalne ze po wyczyszczeniu filtra powietrza , silnik dostał wyższe obroty na wszystkich biegach ??? ... wydaje mi sie ze za duże, bo szkoda beny . jak je zmniejszyć ? MK 2, 1.6 gaz
Ostatnio zmieniony wt wrz 09, 2008 22:27 przez paweł89, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10566
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: wyższe obroty po czyszczeniu filtra powietrza

Post autor: doggie » wt wrz 09, 2008 22:33

paweł89 pisze:czy to normalne ze po wyczyszczeniu filtra powietrza , silnik dostał wyższe obroty na wszystkich biegach ??? ... wydaje mi sie ze za duże, bo szkoda beny . jak je zmniejszyć ? MK 2, 1.6 gaz
miałem tak samo w zagazowanym Seicento, zawsze po wymianie filtra powietrza regulowałem pokrętłem w instalacji gazowej odpowiadającym za obroty silnika
Ostatnio zmieniony wt wrz 09, 2008 22:33 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
paweł89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob sie 30, 2008 16:32
Lokalizacja: Krzyż Wielkopolski

Post autor: paweł89 » wt wrz 09, 2008 22:56

to dobrze ... zrobię jutro zdiecie i niech mi ktoś wtedy powie gdzie to się reguluje :P



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » wt wrz 09, 2008 23:19

z tego co pamietam regulujesz doplyw gazu i powietrza i wtegy zmniejszysz obroty


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10566
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » wt wrz 09, 2008 23:21

paweł89 pisze:to dobrze ... zrobię jutro zdiecie i niech mi ktoś wtedy powie gdzie to się reguluje :P
w Seicento miałem pokrętło na reduktorze-parowniku i nim mogłem regulowac obroty, to pokretło widać tu: http://www.automechanika.com.pl/pages/schemats.html

[ Dodano: 09 Wrz 2008 23:22 ]
szopek87 pisze: regulujesz doplyw gazu i powietrza i wtegy zmniejszysz obroty
dokładnie tak



Awatar użytkownika
paweł89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob sie 30, 2008 16:32
Lokalizacja: Krzyż Wielkopolski

Post autor: paweł89 » śr wrz 10, 2008 11:07

no dobra ale gdzie ten "reduktor-parownik" zrobie fote , bo nie wiem jaka mam inst gazowa
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony śr wrz 10, 2008 13:47 przez paweł89, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 128 gości