Opinie o silniku RV

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Opinie o silniku RV

Post autor: Stalu » wt wrz 09, 2008 01:42

Tak jak w temacie potrzebuje wszelkich informacji na temat silnika RV 105km od użytkowników i nie tylko.
Robic swap czy dac sobie spokój????? :chytry:

Jeśli był już taki temat to przepraszam ale nie mogłem znaleźc
Ostatnio zmieniony wt wrz 09, 2008 01:49 przez Stalu, łącznie zmieniany 1 raz.


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt wrz 09, 2008 11:56

praktycznie to to samo co PF więc wg mnie warto



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt wrz 09, 2008 12:14

To bardzo dobre silniki są. Ładnie jadą z dołu i są bardzo podatne na gaz. Ja mialem takie dwa (raz PF raz 1P) i z każdego byłem bardzo zadowolony. W ogole nie sprawiają problemów a jadą naprawdę nieźle.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Post autor: Stalu » wt wrz 09, 2008 14:37

Dzięki :grin: a co powiecie o takim silniku i klimatyzacji???? :chytry:


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Post autor: k0nr4d » wt wrz 09, 2008 16:10

Mocny silnik, więc klima osiągom raczej niestraszna :)


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr wrz 10, 2008 08:52

k0nr4d pisze:Mocny silnik

Nie no nie robmy sobie jaj, ubawiłem się zdrowo :)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Post autor: k0nr4d » śr wrz 10, 2008 12:17

bugalon pisze:ubawiłem się zdrowo
Na zdrowie, pisząc mocny miałem na myśli, że mocy ma wystarczająco dużo, by podpiąć klimę i nie zamulić auta. BTW: RV ma 77kW, więc 103KM, a nie 105 :P


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » śr wrz 10, 2008 13:27

k0nr4d pisze:77kW
77kW=104.72KM

Obrazek
Ostatnio zmieniony śr wrz 10, 2008 13:32 przez CSR_GTI, łącznie zmieniany 2 razy.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Post autor: Stalu » śr wrz 10, 2008 15:03

Mam całą Jettke z takim silnikiem i klimatyzacją wersja USA i mam zamiar to wszystko przeszczepic do mojego golfika,

a wiec warto robic taki swap :chytry: :chytry:

skrzynia biegów spasuje od RP???


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » śr wrz 10, 2008 15:12

.Tomek. pisze:a wiec warto robic taki swap
jak teraz Ci RP dobzre jeździ to ja bym nic niegrzebał z tymi silnikami... chyb a ze lipe juz amsz z silnikim to mozna by przełożyć... ale 15KM i jescze niewiadomo czy ten RV 100% sprawny. Ustaw sobie jette obok golfa i mały sprint i zobacz co szybsze. Skrzynia powinna pasowac ale reki nie dam sobie uciąć.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Post autor: Stalu » śr wrz 10, 2008 19:02

W rp padła niestety głowica ale RV lepiej ciągnie w budzie Jettki niż mój rp :bajer:


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » śr wrz 10, 2008 19:16

to jak masz wszystko co trzeba do swapu to przekładaj :bigok:


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Post autor: k0nr4d » śr wrz 10, 2008 20:40

SKrzynia powinna podpasować, problem może być jedynie ze sprzęgłem.


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Post autor: Stalu » śr wrz 10, 2008 20:56

ok dzieki od jutra ruszają prace nad swapem

jeszcze jedno pytanko
Dużo jest roboty w przełożeniu klimy??? :chytry:


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości