[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)
Moderator: G0 Karcio
- Kenaj
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
- Lokalizacja: WB'andit / WF
- Kontakt:
panowie ja mam valvoline vr1 i normą jest temp 110st ( w benzynie ), mniej to nawet na serii nie miałem. Jak troszke mocniej dokładam to temp dochodzi do 120st, ale jakoś mnie to nie przeraża :green_fuck:
Jak ktoś ma problem z chłodzeniem to proponuję chłodniczkę zapodać. Każdy inaczej jeździ, wszytscy mamy inaczej wyeksploatowane silniki, zatem porównywanie temp nic nie daje. Ja wiem że motul jest jednym z najlepszych olei i nie ma co go porównywać z mobilem lub innym olejem stosowanym w turystycznych samochodach. Dodam, że go nie zalewam, bo mnie nie stać
Jak ktoś ma problem z chłodzeniem to proponuję chłodniczkę zapodać. Każdy inaczej jeździ, wszytscy mamy inaczej wyeksploatowane silniki, zatem porównywanie temp nic nie daje. Ja wiem że motul jest jednym z najlepszych olei i nie ma co go porównywać z mobilem lub innym olejem stosowanym w turystycznych samochodach. Dodam, że go nie zalewam, bo mnie nie stać
"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"
A po czym stwierdziłeś że olej stracił właściwości smarne? Ciśnienie oleju spadło przy rozgrzanym motorze, coś z temperaturą się działo?Matijas pisze:czyli mialem pecha :green_fuck:
Mi na Castrolu 5W40 pokazuje około 92-94*C przy temp zewnętrznej 25-30*C, a w zimie tak około 88*C.toffic pisze:Dużo, ja mam Costrola 10W60 i max temp to 92*C tak to ok 78-82
Ciśnienie oleju przy 94*C przy obrotach 2000 to około 1,2-1,4 bara. Przy 2500 zbliża się do 1,8-2,0 bara.
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
silnik zaczal dziwnie chodzic, glosniej znacznie, wiec ojciec zrzucil olejod razu, ja na wakacjach bylem. P spuszczeniu olej smierdzialjak juz napisalem i mial konsystencje bardziej wody niz olejuA po czym stwierdziłeś że olej stracił właściwości smarne? Ciśnienie oleju spadło przy rozgrzanym motorze, coś z temperaturą się działo?
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
no wiec dzis zajechałem do Adamma i wypakowałem zakupy z bagażnika
na początek wymiana talerzyków, łożysk i gumy w amorach ... ale adamm ma scigacze wiec poszło miodzio
dzieki prasce 10 ton udało sie szybko wprasowac polurietany w wahacz, posżły tez nowe sworznie
za to wbicie tego w auto juz troche nam zajeło czasu ale jakoś się udało
na koniec jeszcze poszła rozpórka i zeszło sie 8 godzin... a planowałem jakies 4 max
harówa była ale dużo zostało zrobione, teraz nic nie stuka, puka, autko wyraźnie sztywniejsze
polecam ta modyfikację
i na koniec WIELKE DZIEKI DLA ADAMM-a !!
bez jego pomocy, narzędzi i wiedzy nie zwalczyłbym tematu ...
na początek wymiana talerzyków, łożysk i gumy w amorach ... ale adamm ma scigacze wiec poszło miodzio
dzieki prasce 10 ton udało sie szybko wprasowac polurietany w wahacz, posżły tez nowe sworznie
za to wbicie tego w auto juz troche nam zajeło czasu ale jakoś się udało
na koniec jeszcze poszła rozpórka i zeszło sie 8 godzin... a planowałem jakies 4 max
harówa była ale dużo zostało zrobione, teraz nic nie stuka, puka, autko wyraźnie sztywniejsze
polecam ta modyfikację
i na koniec WIELKE DZIEKI DLA ADAMM-a !!
bez jego pomocy, narzędzi i wiedzy nie zwalczyłbym tematu ...
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
jesienią rok temu wymieniłem komplet, drązek ten od maglownicy i końcówkiGoofi pisze:Drazki i koncowki dawno temu wymieniales?
dodam że ledwo się ułozyły klocki po wymianie kompletu hebli (zaciski, tarcze, klocki, płyn ), łożyska również na wszystkich kołach nowe SKFPruszkowiak pisze:Teraz to golf jak nowo narodzony(silnik i zawieszenie po remoncie)
nie wspomne o wymianie skrzyni i reszty
tak więc licze że teraz czeka mnie 50 tys km spokoju ....chyba że znowu sobie coś wymyślę
jeżeli golf zostanie na dożywocie to w przyszłym roku malowanie
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Powiedz jak wrażenia z jazdy na poliuretanach i na rozpórce?!
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
cowboy, talezyki i lozyska kupowales gdzies w necie czy w lokalnym sklepie? Dobra modyfikacja, napewno teraz bedzie duzo lepiej..
[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]
spokoAdamm pisze:cowboy, polecam sie na przyszlosc
zajebiście się usztywnił przód, autko zupełnie ładnie reaguje na gwałtowne ruchy i jest jakby twardsze... nawet przy przejżdzaniu przez progi jakoś tak nie buja sieMatijas pisze:Powiedz jak wrażenia z jazdy na poliuretanach i na rozpórce?!
generalnie w zakrętach golf ma tendencje do nadsterowności ale to moze wynika z faktu że opony na tyle mam starsze Bridgestony, a na przodzie Pirelli założone nówki w tym sezonie
jak sie porówna oryginalne gumki z silentbloków, a te polurietanowe, to widac od razu że polurietnay są takie pełne, nie mówiąc juz o samej twardości materiału...
[ Dodano: Pon Wrz 15, 2008 10:01 ]
wszystko w IC, te gumy na amory SACHS, sworznie TRW, łozyska SKF itd - zwsze staram sie kupowac porządne firmyBolo GTI pisze:cowboy, talezyki i lozyska kupowales gdzies w necie czy w lokalnym sklepie?
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No to Cowboy, teraz tylko pogratulowac generalnego remontu auta i zyczyc bezawaryjnej jazdy jzu bez przygód, jelonkow itp :green_fuck:
Co do malowania to ja tez pewnie na wiosne bede musial taki manewr uczynic, moze jakis lakiernik za 2 auta lepsza cene by policzyl moj chrzesny jest lakiernikiem, ale on nie ma czasu nigdy bo duzo roboty ma wiec bede szukal epwnie kogos czasowego;p
Co do malowania to ja tez pewnie na wiosne bede musial taki manewr uczynic, moze jakis lakiernik za 2 auta lepsza cene by policzyl moj chrzesny jest lakiernikiem, ale on nie ma czasu nigdy bo duzo roboty ma wiec bede szukal epwnie kogos czasowego;p
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości