jeżeli masz klime to sterowanie jest podcisnieniemszatanek pisze:czy w mk3 to nagrzewnicy tez idzie przewód podciśnieniowy? Myslałem ze w mk3 magrzewnica jest sterowana tylko klapami? Jak to jest ?
AFN, dziwna sprawa z doładowaniem, tnie do ~0,6 bara
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
W autach z klimą jak napisał cowboy idzie węzyk podcisnieniowy do króćca który jest miedzy przewodami wodnymi do nagrzewnicy.szatanek pisze:witam odświerze troszke temat, koledzy powiedzcie czy w mk3 to nagrzewnicy tez idzie przewód podciśnieniowy? Myslałem ze w mk3 magrzewnica jest sterowana tylko klapami? Jak to jest ?
Podcisnieniem sterowana jest klapa która zamyka/otwiera wewnętrzny obieg powietrza wentylacji , podcisnieniem steruje elektrozaworek który znajduje sie na ścianie grodziowej w okolicach pompy hamulcowej
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
- jasiek21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 672
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
- Lokalizacja: Pszów / Karczów
- Kontakt:
a ja mam jeszcze pytanie, czy jak jest jakiś wężyk od strony auta, bo rozumiem, że jeżeli wymienię wężyk który idzie do grodzi, to z drugiej strony już nic nie ma czy idzie jeszcze jakiś wężyk od grodzi do panelu sterowania?
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 132 gości