Kłopoty z obrotami, brak reakcji na hamowanie silnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » wt wrz 09, 2008 08:11

przy tym problemie co miales to nie hall, moze chlopaki w warsztacie poprawili to co spartolili i zwalili to na halla, a ten blad wyskakuje przy nieuruchomionym silniku


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

jgkurczak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:13
Lokalizacja: Nie wiem

Post autor: jgkurczak » wt wrz 09, 2008 10:20

Nie wiem dziwne to by było. Zobaczę dzisiaj jak auto śmiga. Ale wczoraj było dobrze jak latałem w nocy.

Panowie to jak hall czy nie hall ? Bo już sam nie wiem co o tym myśleć :panna:



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » wt wrz 09, 2008 10:30

T.O.B.I. pisze:przy tym problemie co miales to nie hall, moze chlopaki w warsztacie poprawili to co spartolili i zwalili to na halla, a ten blad wyskakuje przy nieuruchomionym silniku
przy nieuruchomionym to nawet nie da sie jego skasowac, sam znika po odpaleniu i tak ma byc
Ostatnio zmieniony wt wrz 09, 2008 10:38 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.



jgkurczak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:13
Lokalizacja: Nie wiem

Post autor: jgkurczak » wt wrz 09, 2008 11:04

:panna: :panna: :panna:
Auto nadal nie chodzi tak jak trzeba. Zdecydowanie zacinają się obroty. Nawet utknęły na 2000 i nie raczyły ruszyć :ass:

Tak więc panowie w warsztacie guzik zrobili. I teraz to ja już się wezmę za auto bo widzę po tym że mają taką wiedzę że niech ich gęś kopnie.

Zatem 2 pytania. Jak się czyści silniczek krokowy ?
Jakieś 2 tygodnie temu wymieniłem podstawę wytrysku. I zauważyłem że przepustnica jest pokryta osadem czy cholera wie czym. Czy można rozpuszczalnikiem i szmatką bez demontowania przeczyścić ją ?

Mam nadzieję że da się krokowca zreanimować że będzie śmigał bo inaczej nie ciekawie :crazy:



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » wt wrz 09, 2008 11:05

moze reset sterownika zapodaj


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

jgkurczak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:13
Lokalizacja: Nie wiem

Post autor: jgkurczak » wt wrz 09, 2008 11:09

Dobra to ja idę klemę odłączyć. Szkoda tylko że nie będę mógł sprawdzić teraz bo jak jest nagrzany to to zjawisko nie występuje. A nawet jeśli to trwa bardzo krótko.

To jaki jest przepis na czyszczenie krokowca i jak z tą przepustnicą :chytry:



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » wt wrz 09, 2008 14:57

przepustnice lepiej zdemontowac i bezyna umyc, to moze byc olej, a silniczek tez bezyna czyszcza ludzie tylko w orginale on jest nasmarowany smarem


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

jgkurczak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:13
Lokalizacja: Nie wiem

Post autor: jgkurczak » śr wrz 17, 2008 18:42

No więc tak...po zrestartowaniu komputera niby wszystko wróciło do normy. Tylko kuźwa mać czemu on znowu pali 10-11 litrów :grrr: wcześniej pięknie 8-9 to znowu 11 litrów mi po mieście chleje :/

Komp niby jest czysty poza hallem który niby jest uszkodzony ale jest sprawny bo tacy fachowcy co podłączyli komputer na wyłączonym silniku chyba.

Miesiąc temu wymieniłem sondę "lambada" oryginał Boscha i było cacy 8-9 litrów a teraz co ? Fakt zimno jest ale bez przesady.

Pytanie co i kto ładnie mówiąc SPI@&#*^% ? Rozrząd źle ustawiony ? (majstry mówią jest dobrze) zapłon też poprawiony niby.

Ratujcie bo inaczej wezmę piłę spalinową i potnę ten silnik :crazy:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 214 gości