MK3 Swap , jaki silnik , vr6 czy g60
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz wrz 07, 2008 13:31
- Lokalizacja: Zywiec
MK3 Swap , jaki silnik , vr6 czy g60
Jak w temacie, Posiadam mk3 gti , chcialbym wykonac SWAPA , moc jaka mnie interesuje to ok 300-350 km, Prosilbym o porade czy lepiej wlozyc silnik od vr6 i uturbic czy silnik od corado g60 tez da rade ?? Chcialbym znac wasze zdanie , ponieaz w firmie ktorej bede robil SWAPA powiedziano mi ze silnik g60 bedzie lepszym wyborem ( i napewno tanszym ) ?
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
czy ja wiem czy tańszym...Krecik88UK pisze:ponieaz w firmie ktorej bede robil SWAPA powiedziano mi ze silnik g60 bedzie lepszym wyborem ( i napewno tanszym ) ?
Ja pozwole sobie zapytać ile masz na to wszystko kasy przeznaczonej??
ile Ci powiedzieli za SWAPA ??
i sam będziesz modził przy silniku do takiej mocy czy tez jakaś firma to zrobi jeśli tak to za ile ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz wrz 07, 2008 13:31
- Lokalizacja: Zywiec
Nie sam nie bede przy tym robil nic , Przebywam za granica , Auto mam w polsce, i mam opcje zwiezienia auta calego tanio zza granicy , moge zwiez g60 lub vr6 , Silnik przelozy mi znajomy, a reszta zajmie sie firma, Kosztow dokladnych jeszcze nie znam , gdy juz wybiore opcje jaki silnik wsadzam to mam przyjechac na hamownie i uzgodnienie wszystkiego , W sumie kosztow nie mam jakos specjalnie ustalonych ale mysle ze po wlozeniu silnika bede mial okolo 20tys pln . Oczywiscie z czasem bede mogl dokladac ....
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
hmm no to kwota jestKrecik88UK pisze:ale mysle ze po wlozeniu silnika bede mial okolo 20tys pln
Ja chyba bym sie osobiście zdecydował na VR jesli kasa nie gra tak dużej roli
jakoś łatwiej będzie z montażem go chyba. w końcu do 2,9l a nie 1.8. Dobrze zakuć i ciągnąć do góry
Albo jak juz masz tyle kaski to poszukać i spróbować z silnikiem 1.8T lub coś z R32....
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz wrz 07, 2008 13:31
- Lokalizacja: Zywiec
Wlasnie mi pisano ze 1.8 z corado albo 1.8t , Czyli to ten silnik z passata b5 ?? latwo go bedzie rzucic ?? VR6 2.8 , slyszalem ze nie ma az tak duzej dynamiki ten silnik , ze byl wyprodukowany na rynek USA przedewszystkim ?? Nie wiem czy to prawda. Fundusz mam ale wiadomo ze czym taniej tym lepiej, bede mogl wsadzic w cos innego jak zostanie .
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Tylko VRa wkładać. Jeśli chcesz miec 300-350 koni to tylko VR zaturbiony. Do takich mocy nie musisz zakuwać VRa a jeździć będzie piekielnie i potencjał na przyszłośc jeszcze spory zostanie
Rozwazyłbym jeszcze 16V zaturbione (9A, ABF). Przy odpowiednim doborze komponentów też nie trzeba będzie tego zakuwać a taką moc uciągną seryjne graty. Z potencjałem nie będzie już tak pięknie jak w VRce ale po zakuciu spokojnie można z dwulitrowych motorów zrobić około 400 koni a koszty będą znaczniej mniejsze niż w
VRce
PG odpuść sobie bo do takich mocy go nie dociągniesz sprawdzonymi metodami, koszt będzie pewnie wyższy niż w przypadku pozostałych silników jeśli to ma kręcic 300+
1.8T jest bardzo dobre, tylko trzeba wiedzieć jakie wkładać. Różniły kanałami w głowicach. 300 koni z takiego można zrobić na seryjnym dole i w sumie najmniej pierniczenia z takim motorem będzie. Wymiana osprzętu, dobry program i jazda. Pamiętaj tylko, że zrobienie elektroniki do tego (wykablowanie żeby wszystko działało) jest dość problematyczne dla przeciętnego mechanika. Żeby nie było takiej akcji, że staniesz w połowie, bo nikt nie będzie w stanie elektroniki ogarnąć.
Rozwazyłbym jeszcze 16V zaturbione (9A, ABF). Przy odpowiednim doborze komponentów też nie trzeba będzie tego zakuwać a taką moc uciągną seryjne graty. Z potencjałem nie będzie już tak pięknie jak w VRce ale po zakuciu spokojnie można z dwulitrowych motorów zrobić około 400 koni a koszty będą znaczniej mniejsze niż w
VRce
PG odpuść sobie bo do takich mocy go nie dociągniesz sprawdzonymi metodami, koszt będzie pewnie wyższy niż w przypadku pozostałych silników jeśli to ma kręcic 300+
1.8T jest bardzo dobre, tylko trzeba wiedzieć jakie wkładać. Różniły kanałami w głowicach. 300 koni z takiego można zrobić na seryjnym dole i w sumie najmniej pierniczenia z takim motorem będzie. Wymiana osprzętu, dobry program i jazda. Pamiętaj tylko, że zrobienie elektroniki do tego (wykablowanie żeby wszystko działało) jest dość problematyczne dla przeciętnego mechanika. Żeby nie było takiej akcji, że staniesz w połowie, bo nikt nie będzie w stanie elektroniki ogarnąć.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz wrz 07, 2008 13:31
- Lokalizacja: Zywiec
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Digitun.pl - GTOKrecik88UK pisze:Postawie raczej na to 1.8 t , znajomy go wrzuci a nad reszta sie pomysli . Ew ta vr6 , tylko ze w firmie w krakowie mi powiedzieli ze trzeba go kuc na takie moce :/ , Znacie jakas dobra firme lub kogos kto by sie tym zajal na Slasku ??? Jezeli by ktos byl to wrzucilbym Vr bez kucia.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
ponad 300 PS bez kucia ?? To ile będzie musiał nadmuchać by taką moc osiągnąć ?bugalon pisze:Tylko VRa wkładać. Jeśli chcesz miec 300-350 koni to tylko VR zaturbiony. Do takich mocy nie musisz zakuwać VRa a jeździć będzie piekielnie i potencjał na przyszłośc jeszcze spory zostanie
Dobrym motorem byłby tez ABF widziałem wykresik jak jeden z naszych magików z forum wykręcił go na ok 200PS bez uturbiania.....
a co w tym dziwnego?? 300KM to VR6 wytrzymuje z palcem w dupie i debilem za kierownicą... jesli zaś kierowca potrafi jeździc i słuchac motoru to i śmiało 400ps wytrzyma.To_mas pisze:ponad 300 PS bez kucia ?? To ile będzie musiał nadmuchać by taką moc osiągnąć ?bugalon pisze:Tylko VRa wkładać. Jeśli chcesz miec 300-350 koni to tylko VR zaturbiony. Do takich mocy nie musisz zakuwać VRa a jeździć będzie piekielnie i potencjał na przyszłośc jeszcze spory zostanie
300PS można osiągnąc softem dmuchając 0,5 do 0,8Bara(w zależności od sprężarki)
"Red Devil" Golf mk2 ABVT 4motion 722PS 855Nm ?second car
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz wrz 07, 2008 13:31
- Lokalizacja: Zywiec
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości