Po wymianie rozrządu silnik nierówno pracuje PF

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

finni
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: czw lip 24, 2008 10:24
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Po wymianie rozrządu silnik nierówno pracuje PF

Post autor: finni » pn wrz 08, 2008 19:03

Hey,
Dziś wymieniłem rozrząd u mechanika. Po wymianie sprawdzam efekty:
- odpalam auto i nie za bardzo się to udaje(nie chce odpalić),
- jak odpali to zaraz gaśnie lub obroty są niestabilne (spadają do około 800 a potem wzrastaja do 1500 i znów silnik gaśnie).
- po przegazowaniu gaśnie.

Czy mechanik coś pochrzanił, a może zwędził jakąś część?
Wcześniej działało wszystko OK. I nie było takich akcji. Czy możliwe że źle rozrząd ustawił??
Mechanik mówi, że rozrząd ustawiony na znaczniki dokładnie tak jak poprzedni (???)

Silnik 1.8i, 8V, 107 KM, oznaczenie PF, rocznik 91.
Ostatnio zmieniony pn wrz 08, 2008 20:45 przez finni, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » pn wrz 08, 2008 20:42

Moim zdaniem musisz to zareklamowac u tego mechanika wiechac i po nażekac . Aby rozebrac rozrząd nie scągamy nie odpinamy żadnych wtyczek przewoduw i inych takich . Pierwsze co musisz ich skłonic do sprawwdzenia rorządu bo tam jest problem na 80% no chyba że to jakis kombinator i cos przełożył .

[ Dodano: 08 Wrz 2008 20:45 ]
i sprawdz czy czasem niema nieszczelnosci przy przepływce . mogli scągnąc rure



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn wrz 08, 2008 20:45

napewno coś schrzanił trzeba zrobić dwie rzeczy: usatwić pasek jak należy i skontrolować ewentualnie zapłon. Wcześniej mogła być pomyłeczka na wałku pośrednim i dostosowany do niej zapłon.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

moriel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lip 01, 2008 17:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moriel » pn wrz 08, 2008 20:47

Nie no nie ma bata, skoro wjechałeś sprawnym pojazdem to nie ma prawa, żebyś zjechał z warsztatu niesprawnym. W ogóle jakoś dojechałeś do domu czy zostawiłeś samochód gdzieś koło warsztatu? Mechanik nie może Ci wypuścić samochodu, który przestał działać. Reklamuj usługę i tyle - jak nie potrafi naprawić to niech przywróci do poprzedniego stanu i do widzenia.



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » pn wrz 08, 2008 21:05

ale wiecie jak jest z mechanikami, nastepnym razem jak tak autko chodzi to nie odbiera sie go od mechanika i nie daje sie za to kasy. pewnie zle ustawil baran jeden rozrzad , ale agent niezly ze nie zobaczyl ze autko nie rowno pracuje


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

finni
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: czw lip 24, 2008 10:24
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: finni » pn wrz 08, 2008 21:45

Nie zabrałem auta z warsztatu...niechaj naprawia. Problem tkwi w tym że on pewnie nie wie gdzie jest problem. A ja chcę auto sprawne...pytam by i jemu wskazać drogę ku naprawie mojego mk2.



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » pn wrz 08, 2008 21:48

musi wiedziec co on ruszal nastepnym razem niech nie pcha lap, i sprawdzi jeszcze raz rozrzad


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pn wrz 08, 2008 21:51

Paweł Marek pisze:napewno coś schrzanił trzeba zrobić dwie rzeczy: usatwić pasek jak należy i skontrolować ewentualnie zapłon. Wcześniej mogła być pomyłeczka na wałku pośrednim i dostosowany do niej zapłon.
jak dla mnie to ustawienie wałka posredniego olewam ustawiam aparatem i na lampe albo vag



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn wrz 08, 2008 22:01

no zgadza się jak już mamy pewność że wał i wałek rozrządu sa dobrze ustawione


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pn wrz 08, 2008 22:03

Paweł Marek pisze:no zgadza się jak już mamy pewność że wał i wałek rozrządu sa dobrze ustawione
nie inaczej



Awatar użytkownika
zjawa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: wt cze 26, 2007 08:53
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: zjawa » wt wrz 09, 2008 12:56

miałem to samo u siebie , wał i wałek w głowicy ustawione były dobrze na znakach a pośredni gdzieś przestawiony, zapłon ustawiłem aparatem i auto zaczęło jeździć a nie wlec jak ślimak :grin:


-----------o00o----'(_)'----o00o-----------

finni
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: czw lip 24, 2008 10:24
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: finni » śr wrz 10, 2008 09:33

Dokładnie to co napisał zjawa. Pośredni wałek był przestawiony przez poprzedniego mechanika, a zapłon dostosowany do przestawionego wałka pośredniego.
Teraz wszystkie wałki są już ustawione na znaki a aparat zapłonowy przestawiony. Dzięki.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 301 gości