Witam
ostatnio zakupiłem centralny zamek do mojego Golfika wersja 4 drzwiowa
centralny zamek ma dodatkowy kanał np do otwierania bagażnika, i tak postanowiłem zrobić, zeby bagażnik był otwierany z pilota.
Dodatkowy siłownik jest elektromagnetyczny i trzeba bylo dokupić do niego przekaźnik (tak twierdził sprzedawca) i taki dokupiłem
Jeden kabel jest gruby CZERWONY
drugi gruby BIAŁO CZERWONY
a trzeci cienki BIAŁY
W instrukcji obsługi jest napisane ze z dodatkowego kanału FIOLETOWY KABEL wychodzi -12V
Bardzo proszę o pomoc, Tych którzy wiedzą jak to podłączyć mianowicie tą centralke przekaźnik i dodatkowy siłownik
Z góry dzięki za pomoc i pozdarwiam
Paweł
Jak podłączyć przekaźnik do centralnego zamka siłownik klapy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
3 kable z czego są bo nie kapuję.
W każdym razie:
kanał dodatkowy fiolet pin 86
plus pin 87 i 85
masa 30
kable musisz pociągnąć porządne, te siłowniki mają spory pobór prądu
W każdym razie:
kanał dodatkowy fiolet pin 86
plus pin 87 i 85
masa 30
kable musisz pociągnąć porządne, te siłowniki mają spory pobór prądu
Ostatnio zmieniony pn wrz 08, 2008 16:55 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- ducker24
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
- Lokalizacja: Lublin/Kanie
- Kontakt:
chodziło mi ze z tego przekaźnika wychodzą 3 kablePaweł Marek pisze:3 kable z czego są bo nie kapuję.
W każdym razie:
kanał dodatkowy fiolet pin 86
plus pin 87 i 85
masa 30
kable musisz pociągnąć porządne, te siłowniki mają spory pobór prądu
a nie ma to różnicy czy ten siłownik bedzie sterowany + lub -
Pozdrawiam
Paweł
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- ducker24
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
- Lokalizacja: Lublin/Kanie
- Kontakt:
moge mieć jeszcze jedno pytanko
mianowicie co daje ten przekaźnik i czemu on służy???
[ Dodano: 08 Wrz 2008 17:24 ]
no dobrze kolego
tylko ze mam mały problem styk 30 i 86 są połączone ze sobą mostem
87a oraz 85 są wolne także ok
jest jeszcze jeden wolny styk 87
a do którego kabelka musze podłączyć ten siłownik??
mianowicie co daje ten przekaźnik i czemu on służy???
[ Dodano: 08 Wrz 2008 17:24 ]
no dobrze kolego
tylko ze mam mały problem styk 30 i 86 są połączone ze sobą mostem
87a oraz 85 są wolne także ok
jest jeszcze jeden wolny styk 87
a do którego kabelka musze podłączyć ten siłownik??
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ano skoro most już jest zrobiony to odwracamy bieguny:ducker24 pisze:tylko ze mam mały problem styk 30 i 86 są połączone ze sobą mostem
do tego 30 i 86 podłączamy plusa.
Do 85 fiolet sterujący, do 87 masę.
kabel sterujący alarmem ma małą obciążalnść, nie można do niego podpiąć bezpośrednio siłownika bo spali się sterownik. Więc ten kabel sterownika uruchamia ceweczkę przekaźnika, ta powduje zwarcie wysokobciążalnych styków w przekaźniku i podanie prądu na siłownik. Na tym polega działanie każdego przekaźnika: mały prąd powoduje włączenie dużego.ducker24 pisze:mianowicie co daje ten przekaźnik i czemu on służy???
[ Dodano: Pon Wrz 08, 2008 8:14 pm ]
źle! 87a zostaje wolny, wykorzystujesz 87ducker24 pisze:87a oraz 85 są wolne także ok
jest jeszcze jeden wolny styk 87
[ Dodano: Pon Wrz 08, 2008 8:17 pm ]
pod 87 i 30. Proponuję dołożyć na kablu z 30 bezpiecznik 30A, można kupić gniazdo do montażu na kabluducker24 pisze:a do którego kabelka musze podłączyć ten siłownik??
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- ducker24
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
- Lokalizacja: Lublin/Kanie
- Kontakt:
oki Paweł Marek, już kapuje dzięki
mam jeszcze ostatnie pytanko, nie ma różnicy czy na wyjściu od centrali jest + czy -
u mnie jest - czyli tak po mojemu to siłownik bierze prąd tylko z tego przekaźnika
POPRAWKA87 wolny
wykorzystuje 87a
[ Dodano: 09 Wrz 2008 14:39 ]
i co tam ka być??
mam jeszcze ostatnie pytanko, nie ma różnicy czy na wyjściu od centrali jest + czy -
u mnie jest - czyli tak po mojemu to siłownik bierze prąd tylko z tego przekaźnika
POPRAWKA87 wolny
wykorzystuje 87a
[ Dodano: 09 Wrz 2008 14:39 ]
z tego co napisałeś to wychodzi ze silownik jest cały czas podłączony do prąduPaweł Marek pisze:ano skoro most już jest zrobiony to odwracamy bieguny:ducker24 pisze:tylko ze mam mały problem styk 30 i 86 są połączone ze sobą mostem
do tego 30 i 86 podłączamy plusa.
Do 85 fiolet sterujący, do 87 masę.
[ Dodano: Pon Wrz 08, 2008 8:17 pm ]pod 87 i 30. Proponuję dołożyć na kablu z 30 bezpiecznik 30A, można kupić gniazdo do montażu na kabluducker24 pisze:a do którego kabelka musze podłączyć ten siłownik??
i co tam ka być??
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 266 gości