![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/old_golf/1m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/old_golf/2m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/old_golf/4m.jpg)
Jednak pozniej, moja "wrazliwosc" motoryzacyjna ewoluowala, z perspektywy czasu jestem przekonany, ze to dzieki userom z forum Autocentrum.pl jestem obecnie w tym miejscu, w ktorym jestem. I CHWALA IM ZA TO.
W momencie sprzedazy (lipiec 2007) moj czerwony golf wygladal juz inaczej niz na poczatku, jednak ciagle nie bylem zadowolony do konca.
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/old_golf/7m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/old_golf/6m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/old_golf/8m.jpg)
Era "Czarnego"
W marcu 2007, po mniej wiecej ....10 minutach zastanawiania sie, kupilem golfa mk2 z 90 roku z silnikiem 1,8 RP. Oczywiscie zona malo nie dostala zawalu, a ja nie zostalem wyeksmitowany z domu, ale jakos sie wszystko dobrze ulozylo. Po 20 minutach od kupna auta na allegro (byla godzina 19 wieczorem) jechalem juz z Tomaszowa do Oswiecimia po "czarnego", w Oswiecimu bylem juz o 21
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zaraz po zakupie, auto bylo juz po lekim tuningu, mialo spora glebe (cos -80mm), polerowane felgi dezenta 7/8 cali, bre na masce, jakis strasznie glosny wydech i ogolnie prezentowalo sie nie najgorzej. Oprocz tego, ze lakier nie byl idealny - duzo odpryskow po kamieniach, obitki na drzwiach itp. To jednak nie bylo doc konca to czego oczekiwalem. Znalazlem wiec na allegro drugi identyczny kpl. felg, z dwoch kompletow 7/8 cali zrobilem dwa kpl 7/7 + 8/8 cali. Te szersze wypolerowalem i zostawilem sobie wezsze poszly "do ludzi". Zmienilem tez od razu wydech na oryginalny z GTI (kultowa dwururka). Poza tym nic przez 2 miesiace nie robilem. Jednak .....naszlo mnie znowu....
tak wygladal golf po zakupie:
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zakupie/1m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zakupie/2m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zakupie/3m.jpg)
...i tu zaczynam historie pewnej calkowitej odbudowy golfa mk2.
Blacharka i lakier
Poczatek prac zwiazany byl z rozebraniem praktycznie calego wnetrza oraz wyjeciu szyb. Nastepnie wyszukano wszystkie ogniska korozji oraz odpryski i wgniotki. Miejsca te zostaly zeszlifowane do golej blachy, wyczyszczone papierem sciernym odtluszczone i wyszpachlowane szpachla wypelniajaca. Nastepnie po wyschnieciu, szpachla zostala dotarta papierem sciernym na such do rzadanej powierzchni. Na szpachle poszedl podklad antykorozyjny. Podklad po wyschnieciu zostal dotarty jeszcze papierem sciernym wodnym. W ten sposob wyeliminowalem wszystkie punkty zapalne na karoserii. W miedzyczasie korzystajac z faktu zdjetych blotnikow, zakonserwowane zostaly podluznice i blotniki wewnetrzne z przodu i z tylu auta. jedyna rzecza ktora zrobil blacharz to wspawanie lewego progu - na dole w progu pojawilo sie kilka dziurek i podjelismy decyzje o wyeliminowaniu felernego elementu. Kolejny etap prac to przygotowanie auta juz bezposrednio w lakierni. Auto przed wjazdem do komory zostalo dokladnie umyte i oklejone papierem. Papier nie pozwoli wniknac "kurzowi z lakieru" we wszystkie elementy wnetrza.
Malowanie własciwe odbyło się w komorze bezpyłowej, w Tomaszowie Maz na ul. Warszawskiej. Dobrano lakier wodny z palety Glazuritu (czarna baza z domieszka gruboziarnistej błękitnej perły). Na wymalowanie poszło ponad 2,5 litra bazy i ponad 2,7 litra lakieru bezbarwnego. Po malowaniu auto dokładnie wysuszono.
a oto zdjecia z poszczegolnych etapow prac blacharsko-lakierniczych:
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/blacharka/1m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/blacharka/2m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/blacharka/3m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/blacharka/4m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/blacharka/5m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/blacharka/6m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/blacharka/7m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/blacharka/8m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/blacharka/9m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/blacharka/10m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/blacharka/11m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/blacharka/12m.jpg)
Oklejanie auta juz w lakierni przed malowaniem
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/blacharka/14m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/blacharka/15m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/blacharka/16m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/blacharka/17m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/blacharka/18m.jpg)
W trakcie malowania - tylko 3 fotki - lakiernik nie chcial mnie dalej wpuscic
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/blacharka/19m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/blacharka/20m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/blacharka/21m.jpg)
Juz po malowaniu
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/blacharka/23m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/blacharka/24m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/blacharka/25m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/blacharka/26m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/blacharka/27m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/blacharka/28m.jpg)
Jako ze wszystkie prace przy samochodzie robie samodzielnie (poza lakierowaniem) po robocie okres prac rozciagnal sie juz do ponad 6 miesiecy (dzisiaj jest wrzesien 2008, a prace rozpoczeto w kwietniu 2008).
W miedzyczasie prac blacharsko lakierniczych wzialem sie za polerke felg.
Oto efekty polerki:
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/polerka/1m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/polerka/2m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/polerka/3m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/polerka/4m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/polerka/5m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/polerka/6m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/polerka/7m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/polerka/8m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/polerka/9m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/polerka/10m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/polerka/11m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/polerka/12m.jpg)
Dodatkowo nie posiadam wszystkich zdjec taili jakie zostaly dokupione do auta jedynie dysponuje ponizsza lista:
- Felgi Dezent 7 cali + 8 cali
- NOWE 2szt Opony fULDA 195/45/14
- Tłumik końcowy "dwururka"
- Tylna klapa z szyba
- Błotnik przód prawy
- Elektryczne szyby prawa strona
- Przełaczniki szyb 2 szt
- Dystanse 10 mm
- Zderzak US przód
- Kpl. zderzaków US + obrysówki
- Pasy US
- Tylne hamulce od VR6
- Konsola srodkowa pod elektryczne sterowanie szyb
- Autoalarm + centralny zamek
- Mała sportowa kierownica Raid
regeneracja zacisków hamulcowych na tył od VR6
Zaciski zostały rozłożone na części pierwsze, wypiaskowane, zostały wymienione wszystkie gumki, uszczelki itp
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/hamulce/1m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/hamulce/2m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/hamulce/3m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/hamulce/4m.jpg)
Na chwile obecna (wrzesien 2008) moge powiedziecz ze pierwszy etap prac jest za mna - auto jest polakierowane, poskladane, zalozona jest rowniez czesc taili kupionych wczesniej.
Auto prezentuje sie tak
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/3m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/2m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/1m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/4m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/5m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/6m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/7m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/8m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/9m.jpg)
w nastepnej kolejnosci pod klucz pojda:
- zawieszenie - wymiana na gwint lub air ride, zmiana dystansow z 10mm na 20 mm na kolo, zmiana dokladki szerokiej na waska.
- wnetrze - obszycie calego wnetrza jasna skora
- silnik - tutaj ciagle nie jestem zdecydowany, chodzi mi po glowie kilka koncepcje - vr6 lub 2.0 16v lub moze 1.8 T...nad tym dylematem bede zastanawial sie jednak dopiero w przyszlym roku. Gdyz na rok 2009 zaplanowalem zmiane jednostki napedowej.
- zmiana swiatel przod i tyl + ksenon, ale to juz szczegol i zabieg czysto kosmetyczny
![smoke :smoke:](./images/smilies/smoke.gif)
10 wrzesnia 2008
Dlugo nie czekałem na kolejne zakupy, oto nowiutki zakup
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![smoke :smoke:](./images/smilies/smoke.gif)
US Front zaraz po zakupie.....nie wyglądał jakos super okazale
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/1m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/2m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/3m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/4m.jpg)
pozniej zostal rozebrany i wyczyszczony, jednak nawet po dokladnym wyczyszczeniu wzmocnienie czolowe nie wygladalo tak jak sobie zyczylem...:
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/5m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/6m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/7m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/8m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/9m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/10m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/11m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/12m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/13m.jpg)
padlo wiec na calkowita "regeneracji" frontu. Lampu zostaly rozebrane i dokladnie umyte, ramki lamp wyczyszczone i wypolerowane a wszystkie czesci z grubej blachy...wypiaskowane. Jutro pojda do lakieru i beda jak nowe
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dodatkowo w miedzyczasie wpadly mi w rece oryginalne lampy z Hella Frontu z soczewkami
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/14m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/15m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/16m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/17m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/18m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/19m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/20m.jpg)
A tak wyglada juz po kompletnej regeneracji, gotowy do zalozenia
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/21m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/26m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/27m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/28m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/29m.jpg)
A Tak wygląda po założeniu US Frontu - 27 wrzesnia 2008
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/10m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/11m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/12m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/13m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/14m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/15m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/16m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/17m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/18m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/19m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/20m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/21m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/22m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/23m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/24m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/25m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/26m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/po_zlozeniu/27m.jpg)
30 wrzesnia- nadeszly dlugo wyczekiwane nowe lampy z USA - na soczewce
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/30m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/31m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/32m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/33m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/34m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/35m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/36m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/37m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/front/38m.jpg)
Styczeń - luty 2009 - CZAS NA AUDIO
przez okres zimowy kompletuje sprzet audio
- wzmacniacz u-Dimension
![Obrazek](http://www.u-dimension.pl/gfx/katalog/s32jr_4-300-a.jpg)
- zestaw odseparowany Helix E 136 Esprit
![Obrazek](http://www.megawat.pl/sklep/images/zdjecia/ceccd220eeb4b1cec713eb4a7dd3169f_thumb.jpg)
- monitor 7 calowy Pyle
- radyjko jvc coby to wszystko mialo i wizje i fonie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
i w miare mozliwosci (co moge zrobic w domu) to robie:
Przeróbka konsoli środkowej pod monitor 7 calowy
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/konsola/1m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/konsola/2m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/konsola/3m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/konsola/4m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/konsola/5m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/konsola/6m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/konsola/7m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/konsola/8m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/konsola/9m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/konsola/10m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/konsola/11m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/konsola/12m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/konsola/13m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/konsola/14m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/konsola/15m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/konsola/16m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/konsola/17m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/konsola/18m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/konsola/19m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/cd_audio/9m.jpg)
walka z panelami pod głośniki przednie słupki + boczki
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/panele/9m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/panele/10m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/panele/1m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/panele/2m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/panele/3m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/panele/4m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/panele/5m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/panele/6m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/panele/7m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/audio/panele/8m.jpg)
marzec 2009
Zrobilo sie troche cieplej, zaczalem wygluszac drzwi, oraz kombinowac z zabudowa tylu - nie mam jednak na razie do konca pomyslu na to, na pewno akumulator polecial do bagaznika, testowo podlaczylem tez wzmacniacz - na razie brakuje woofera z tylu
wygłuszenie drzwi - mata dekarska Soudal - dostepna w Castoramie
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/cd_audio/1m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/cd_audio/2m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/cd_audio/3m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/cd_audio/4m.jpg)
Wnetrze z nowymi fotelami
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/cd_audio/7m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/cd_audio/8m.jpg)
zabudowa audio
W miejscu kola zapasowego tworzy sie z laminatu skrzynka pod woofer:
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/cd_audio/13m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/cd_audio/15m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/cd_audio/18m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/cd_audio/22m.jpg)
Skrzynka pod woofer gotowa, ma okolo 26 - 28 litrow, calosc wyklejona matami bitumicznymi, lacznie z tylnym pasem i z cala podloga
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/cd_audio/23m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/cd_audio/24m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/cd_audio/25m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/cd_audio/26m.jpg)
Dalsze prace nad zabudowa bagaznika - calosc wygluszona matami bitumicznymi, na to wszystko poszla miekka wykladzina tapicerska, na wykladzinke poszla dodatkowa warstwa wygluszenia - welna mineralna, na welne plyta wiorowa - ktora zostala starannie przykrecona do nadwozia - zeby nic nie drgało i nie przonosiło. na to wszystko przyjdzie juz na gotowo specjalna wykladzina przeznaczona do car audio
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/cd_audio/28m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/cd_audio/29m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/cd_audio/30m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/cd_audio/31m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/cd_audio/32m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/cd_audio/33m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/cd_audio/35m.jpg)
a oto sesja z maja 2009
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/maj_09/1m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/maj_09/2m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/maj_09/3m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/maj_09/4m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/maj_09/5m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/maj_09/6m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/maj_09/7m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/maj_09/8m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/maj_09/9m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/maj_09/10m.jpg)
![Obrazek](http://albert.ovh.org/blog/zdjecia/maj_09/11m.jpg)
najnowsza sesja czerwiec 2010 tuz po zlocie w Nysie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_czerwiec_2010/1.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_czerwiec_2010/2.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_czerwiec_2010/3.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_czerwiec_2010/4.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_czerwiec_2010/5.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_czerwiec_2010/6.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_czerwiec_2010/7.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_czerwiec_2010/8.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_czerwiec_2010/9.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_czerwiec_2010/10.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_czerwiec_2010/11.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_czerwiec_2010/12.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_czerwiec_2010/13.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_czerwiec_2010/14.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_czerwiec_2010/15.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_czerwiec_2010/16.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_czerwiec_2010/17.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_czerwiec_2010/18.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_czerwiec_2010/19.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_czerwiec_2010/20.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_czerwiec_2010/21.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_czerwiec_2010/22.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_czerwiec_2010/23.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_czerwiec_2010/24.jpg)
sezon 2011 czas zaczac
środek
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/skora1.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/skora2.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/skora3.jpg)
zawieszenie
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/mts.jpg)
kwiecien 2011
zalozony gwint, zalozone opony 195/40/14 na przod, zalozona skora (tunel srodkowy i reczny sie obszywaja obecnie), car audio w planie
![rozpacz :rozpacz:](./images/smilies/rozpacz.gif)
fotki trochu pokombinowane, ale zeby nie bylo nudno
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_kwiecien2011/1.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_kwiecien2011/2.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_kwiecien2011/3.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_kwiecien2011/4.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_kwiecien2011/5.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_kwiecien2011/6.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_kwiecien2011/7.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_kwiecien2011/8.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_kwiecien2011/9.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_kwiecien2011/10.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_kwiecien2011/11.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_kwiecien2011/12.jpg)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_kwiecien2011/13.jpg)
Odebralem dzisiaj konsole, do konca nie jestem zadowolony, ale cena za calosc 80 pln rekompensuje wszystko
![los2 :los2:](./images/smilies/los2.gif)
ale coz....mysle ze i tak wyglada 100x lepiej niz przedtem opatulona w szary koc
![los2 :los2:](./images/smilies/los2.gif)
![Obrazek](http://albert.ygd.pl/forum/sesja_kwiecien2011/konsola.jpg)
pzdr albert