Witam
Mam problem z moim golfikiem 130 KM ASZ, a mianowicie taki , ze zrobil sie glosniejszy przy przysieszaniu i turbo wlacza sie z opoznieniem, tak po 10 sekundach.
A jeszze cos , czy rura , ta gumowa co odprowadza powietrze, powinna byc twarda jak sie zwieksza moc? bo jak sprawdzalem nawet na 4 tys obrotow to miekka byla...
I tez zauwazylem rope kolo turbo i intercoolera, chyba to sie tak nazywa....
pomozcie co to moze byc
pozdr
turbosprężarka...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: turbosprężarka...
Na poczatek moze byc dziura w ukladzie dolotowym. Powietrze zamiast isc w cyl idzie pod maske. Sprawdz te wycieki kolo IC moze tam sie rozszczelnilosobi112 pisze:Witam
Mam problem z moim golfikiem 130 KM ASZ, a mianowicie taki , ze zrobil sie glosniejszy przy przysieszaniu i turbo wlacza sie z opoznieniem, tak po 10 sekundach.
A jeszze cos , czy rura , ta gumowa co odprowadza powietrze, powinna byc twarda jak sie zwieksza moc? bo jak sprawdzalem nawet na 4 tys obrotow to miekka byla...
I tez zauwazylem rope kolo turbo i intercoolera, chyba to sie tak nazywa....
pomozcie co to moze byc
pozdr
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
sobi112 jeśli silnik głośniej pracuje to do sprawdzenia wydech a szczególnie plecionka łacznika elastycznego za kolektorem wydechowym, wąż powietrza doładowanego powinien twardnąć przy zwiększaniu ciśnienia doładowania, koło intercoolera to nie ropa a olej z odmy, skoro turbina nie ciśnie jak trzeba to pewnie będzie gdzieś nieszczelność na wężach lub przewodzie powietrza doładowanego.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 121 gości