Jak polaczyc alarm i dokupiony pilot
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak polaczyc alarm i dokupiony pilot
Witam to moj pierwszy post postaram sie byc szczególowy jak zawsze:P
wiec tak zakupilem golfa i on ma orginalny( okartkowany alarm VW z tego samego roku co samochod)
problem polega na tym ze nie dostalem do niego pilota...(podobno nie bylo)
i tak: podczas przekrecenia kluczyka w drzwiach ale tylko tak delikatnie to samochod zamyka sie bez alarmu co widac bo dioda nie swieci.... a gdy kluczyk przekrecimy do oporu to zabezpiecza go alarmem...(pierwsze takie cos widze:|) i problem polega na tym ze jak zamkne z kluczyka np z alarmem to moj dokupiony pilot podczas otwarcia samochodu nie wylaczy alarmu co oznacza po otwarciu wycie:|
moze ktos wie jak mam podpiac ten glupi alarm do pilota aby podczas zamykania z pilota rowniez wlaczal zabezpieczenie alarmem...??? bo czasem sie zapominam i w centrum miasta czesto moj gofr na mnie krzyczy:)
wiec tak zakupilem golfa i on ma orginalny( okartkowany alarm VW z tego samego roku co samochod)
problem polega na tym ze nie dostalem do niego pilota...(podobno nie bylo)
i tak: podczas przekrecenia kluczyka w drzwiach ale tylko tak delikatnie to samochod zamyka sie bez alarmu co widac bo dioda nie swieci.... a gdy kluczyk przekrecimy do oporu to zabezpiecza go alarmem...(pierwsze takie cos widze:|) i problem polega na tym ze jak zamkne z kluczyka np z alarmem to moj dokupiony pilot podczas otwarcia samochodu nie wylaczy alarmu co oznacza po otwarciu wycie:|
moze ktos wie jak mam podpiac ten glupi alarm do pilota aby podczas zamykania z pilota rowniez wlaczal zabezpieczenie alarmem...??? bo czasem sie zapominam i w centrum miasta czesto moj gofr na mnie krzyczy:)
Ostatnio zmieniony ndz cze 08, 2008 17:47 przez zorro_89, łącznie zmieniany 1 raz.
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Napisz dokładniej czy jest to alarm fadryczny, czy dołożony, to że ma znaczek VW nic nie mówi. No i pilt, z jaką współpracuje cętralką ( chodzi mi czy jest to dołożony sterownik c. zamka, czy coś innego.) No i jak wyje, to jest to dzwięk syrenki czy przerywanego klaksonu?
Ostatnio zmieniony ndz cze 08, 2008 15:57 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
taak to jest dolozony pilot do centralki(taka puszka) a alarm to raczej orginalny poniewaz "kartka" znajduje sie w klapie z tylu samochodu.... ta naklejka jest prostokatna i oznaczenia sa takie jak np na oznaczeniach innych czesci(np po rozebraniu nawiewu tam na linkach tez takie kartki sie znajduja). a on nie wyje tylko przerywany klakson:) moze podaj nr telefonu to bedize latwiej jak zadzwonie:)
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
zorro_89 to jest schemat twojego sterownika centralnego zamka:
podłanczasz go w następujący sposób:
1.przewody od cętralki "maxicar 686"
- czarny(-) do masy samochodu np. do brązowego gniazda które znajduje się na słupku po lewej stronie od puszki bezpiecznikówpod konsolą.
- czerwony(+) do stałego plusa w puszce bezpieczników np. do tej czerwonej kostki z tyłu puszki
- brązowe(+)(migacze) jeden do czarnego z białym PIN 6 i drugi do czarnego z zielonym PIN 4 w kostce czerwonej z tyłu puszki bezpieczników
2.Przewody od interfejsu zamka cenyralnego ( wybieramy opcie dla zamka sterowanefo dwoma plusami)
-pomarańczowy i pomarańczowy z czarnym izolujesz ( nie podłanczasz)
-żółty i żółty z czarnym łączysz razem i podłanczasz do stałego plusa (razem z przewodem czerwonym z centralki)
-biały (zamknij) do przewodu czarnego z czerwonym PIN 3
-biały z czarnym (otwórz) do przewodu brązowego z zielonym PIN 2
w razie pytań pisz
[ Dodano: 11 Cze 2008 21:54 ]
Wskazane jest , choć nie jest to umieszczone na schemacie założenie na przewodzie PLUSOWYM zabespieczenia w postaci 10 AMPEROWEGO bezpiecznika.
podłanczasz go w następujący sposób:
1.przewody od cętralki "maxicar 686"
- czarny(-) do masy samochodu np. do brązowego gniazda które znajduje się na słupku po lewej stronie od puszki bezpiecznikówpod konsolą.
- czerwony(+) do stałego plusa w puszce bezpieczników np. do tej czerwonej kostki z tyłu puszki
- brązowe(+)(migacze) jeden do czarnego z białym PIN 6 i drugi do czarnego z zielonym PIN 4 w kostce czerwonej z tyłu puszki bezpieczników
2.Przewody od interfejsu zamka cenyralnego ( wybieramy opcie dla zamka sterowanefo dwoma plusami)
-pomarańczowy i pomarańczowy z czarnym izolujesz ( nie podłanczasz)
-żółty i żółty z czarnym łączysz razem i podłanczasz do stałego plusa (razem z przewodem czerwonym z centralki)
-biały (zamknij) do przewodu czarnego z czerwonym PIN 3
-biały z czarnym (otwórz) do przewodu brązowego z zielonym PIN 2
w razie pytań pisz
[ Dodano: 11 Cze 2008 21:54 ]
Wskazane jest , choć nie jest to umieszczone na schemacie założenie na przewodzie PLUSOWYM zabespieczenia w postaci 10 AMPEROWEGO bezpiecznika.
Ostatnio zmieniony sob gru 13, 2008 16:46 przez mariusz75, łącznie zmieniany 4 razy.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
- Baster84
- Mały gagatek
- Posty: 102
- Rejestracja: sob maja 03, 2008 12:32
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
podlacze sie pod ten post i wie ktos moze jak w tym sterowniku (bo mam ten sam) zrobic domykanie szybek z pilota??
Ostatnio zmieniony ndz wrz 14, 2008 22:30 przez Baster84, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=150][b]Moja czarne GTi :)[/b][/size]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166928&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166928&postdays=0&postorder=asc&start=0
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Masz tam kabel kanału dodatkowego z plusem. Musisz doczytać w instrukcji ile trwa na nim impuls przy zamykaniu. Musi trwać tyle co najmniej ile trwa domknięcie szyb, jakieś 10 sekund ale zwykle alarm podaje dłuższy z naddatkiem. Podpinasz pod szary kabel w wiązce drwiowej - ten sam co do zamykania centrala i gotowe.
[ Dodano: Nie Wrz 14, 2008 10:43 pm ]
przy założeniu że masz oryginalne szyby elektryczne i prawidłowo podłączone
[ Dodano: Nie Wrz 14, 2008 10:43 pm ]
przy założeniu że masz oryginalne szyby elektryczne i prawidłowo podłączone
Ostatnio zmieniony ndz wrz 14, 2008 22:42 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Witam,
Kupiłem sobie centralkę z pilotami. Chciałbym ją samodzielnie podłączyć, więc jak zwykle będę pytał Mówią kto pyta nie błądzi.
Instrukcja do mojej centralki wygląda następująco:
Podłączenie kabelków jest dla mnie w miarę jasne.
Wiem że mam ustawić centralkę na sterowanie +, ale w mojej centralce jest coś takiego, ,że dla zamka centralnego trzeba zmostkować (połączyć 3 pady na płytce). Zobaczcie na moją instrukcje i poradźcie.
Drugie pytanie jest następujące: Jak się do tych przewodów podłączyć? Są jakieś złączki w sklepie elektrycznym, a może mam rozciąć kabel i podpiąć do nich kable z centralki w sposób "domowy" czyli z izolacją Instalacja centralnego jest fabryczna czyli pneumatyczna.
Mam nadzieję ze w miarę wyjaśniłem o co mi chodzi. Proszę o rady.
Kupiłem sobie centralkę z pilotami. Chciałbym ją samodzielnie podłączyć, więc jak zwykle będę pytał Mówią kto pyta nie błądzi.
Instrukcja do mojej centralki wygląda następująco:
Podłączenie kabelków jest dla mnie w miarę jasne.
Wiem że mam ustawić centralkę na sterowanie +, ale w mojej centralce jest coś takiego, ,że dla zamka centralnego trzeba zmostkować (połączyć 3 pady na płytce). Zobaczcie na moją instrukcje i poradźcie.
Drugie pytanie jest następujące: Jak się do tych przewodów podłączyć? Są jakieś złączki w sklepie elektrycznym, a może mam rozciąć kabel i podpiąć do nich kable z centralki w sposób "domowy" czyli z izolacją Instalacja centralnego jest fabryczna czyli pneumatyczna.
Mam nadzieję ze w miarę wyjaśniłem o co mi chodzi. Proszę o rady.
Ostatnio zmieniony pt maja 29, 2009 19:50 przez jarkob, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nie zmostkować tylko przeciąć istniejące mostki, w twoim przypadku dwa u góry.
Lepiej natnij izolację na kablu, dolutuj kabel sterownika i porządnie zaizoluj, używaj do izlacji parciuanej taśmy, nie tego plastykowego szajsu bo się zaraz rozkleja od ciepła
Lepiej natnij izolację na kablu, dolutuj kabel sterownika i porządnie zaizoluj, używaj do izlacji parciuanej taśmy, nie tego plastykowego szajsu bo się zaraz rozkleja od ciepła
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Wiem że mam je przeciąć, ale chodzi mi o ten ostatni rysunek po prawej strony. Czy oprócz tego mam połączyć te styki do sterowania zamkiem pneumatycznym tak jak na rysunku?Paweł Marek pisze:Nie zmostkować tylko przeciąć istniejące mostki, w twoim przypadku dwa u góry.
Lepiej natnij izolację na kablu, dolutuj kabel sterownika i porządnie zaizoluj, używaj do izlacji parciuanej taśmy, nie tego plastykowego szajsu bo się zaraz rozkleja od ciepła
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 547 gości