Witam,
Jakiś czas temu padł mi abs - zaczęła się świecić dioda abs-u. Sprawdziłem VAG-iem i wyszło, że cos nie tak z lewym tyłem. Żeby sprawdzić czy to wina czujnika zamieniłem przewody tylne i po zamianie dalej było, że lewy tył, więc czujnik ok był. Sprawdziłem też ten przewód co idzie do lewego tylniego czujnika i on też jest ok. Czyli wina chyba w pompie ABS-u? Podobno pękaja tam jakies luty czy coś w tym stylu. Miał ktoś coś takiego? Pompa u mnie jest razem z kompem ABS-u (Golf3 97 rocznik GTI TDI 20Jahre silnik 1.9 AFN) i jest to nierozbieralna część. No moze ktoś to robierał i wie co i jak?
No a może ktos ma inny pomysł co jest nie tak?
P.S. Lampka od ABS-u juz od tego świecenia się spaliła. Jak zciągnąć ten element w którym jest ta żarówka żeby nic nie połamać (wolę się upewnić niż podważać i coś złamać)?
Z góry dzięki za pomoc.
Problem z ABS.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
Ja bym proponowal dokladnie sprawdzic ten czujnik zwyklym miernikiem z mozliwoscia pomiaru oporu. jesli wartosc bedzie okolo 0.9 do 11,0( jak dobrze pamietam)krecac kolem liczby sie beda zmieniac jesli natomiast bedzie wariowal to jest z nim cos nie tak mozesz wyniki porownac z innym czujnikiem. i prawdopodobnie bedziesz musial zresetowac bladz komputera. byl gdzies temat jak to zrobic wlasnymi sposobami.
Popierameduch1985 pisze:proponowal dokladnie sprawdzic ten czujnik zwyklym miernikiem
od 0,9 do 1,1educh1985 pisze:0.9 do 11,0
Nie jest to konieczne bo po usunięciu usterki abs sam zacznie działaćeduch1985 pisze:zresetowac bladz komputera
Stary VR viewtopic.php?t=149702
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 334 gości