Falujace cisnienie doladowania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Falujace cisnienie doladowania

Post autor: MaSa_Golf » czw wrz 04, 2008 18:34

Jestem na etapie zabawy z LDA, dawką, i MBC
po zalozeniu wskaznika doladowania okazalo sie ze turbo pompuje 0,4 bara
zaslepilem od wewatrz zawor bezpieczenstwa korkiem od WD-40 (ktos z forum juz tak zrobil, ale nie pamietam kto :P )
zalozylem MBC a dokladnie to pojechalem do sklepu z pneumatyka i kupilem zaworek dlawiacy (27zł wraz z przylaczami)
cisnienie ustawilem jak narazie na 0.7 bara
gdy butuje golfa to cisnienie wskazuje 0.7, spada do 0.5, potem znow na 0.7, czasem 0.8 i tak faluje, auto w tym czasie przyspiesza ciagle tak samo mocno.
czy u was tez tak fakuje cisnienie, czy w momencie gdy wskoczy na ustawione maximum to tak juz zostaje az do odpuszczenia gazu??

[ Dodano: Czw Wrz 04, 2008 6:36 pm ]
dawke i LDA ustawilem tak, zeby nie dymilo na pelnym bucie, ale nawet jak mialem zwiekszona tak ze olf zostawial zaslone dymna to cisnienie sie " bujalo "
po odlaczeniu MBC wskaznik wskazuje stale 0,4 przy butowaniu wiec wskaznik tez wykluczam



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw wrz 04, 2008 22:18

MaSa_Golf pisze:turbo pompuje 0,4 bara
Mało, fabrycznie daje około 0,6 bara...

Coś mi się wydaję, że turbo już umiera, zdejmij dolot z filtra i sprawdź luzy na wirniku turbosprężarki i napisz ile tam oleju masz... Ile ci żre oleju od wymiany do wymiany ??



Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » pt wrz 05, 2008 01:00

turbo nie ma luzow na wirniku a wirnik kreci sie swobodnie, oleju w dolocie sa minimalne ilosci. turbo kupowalem jakies 2 miechy temu (T2) jak sie wysralo moje k14. jak mocno przykrece na MBC to i 1.1 bara pompuje, ale nie sprawdzalem ile da rade na max napompowac.
jak jest u Ciebie kolego, czy cisnienie jak dojdzie na ustawione maximum na MBC to trzyma takie cisnienie czy faluje??



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt wrz 05, 2008 01:03

MaSa_Golf pisze:zalozylem MBC a dokladnie to pojechalem do sklepu z pneumatyka i kupilem zaworek dlawiacy
a tak jeszcze dokładniej to masz mbc czy jakieś nie wiadomo co wymyslone ?? moze to tego właśnie wina



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » pt wrz 05, 2008 01:03

MaSa_Golf pisze:cisnienie jak dojdzie na ustawione maximum na MBC to trzyma takie cisnienie czy faluje??
umnie jak depniesz i dojdzie do ustawionego to trzyma



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » pt wrz 05, 2008 01:06

A ja Garetta to pokręciłem oryginalnym WG i mi trzyma ładnie 1,1-1,15 bara w zależności od temperatury na dworze, tylko ze też musiałem zakneblować zawór bezpieczeństwa śrubką imbusową.
Ostatnio zmieniony pt wrz 05, 2008 01:14 przez 1 6 D, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » pt wrz 05, 2008 01:09

a to 0,4 bara to zdaje mi sie ze ktos musial grzebac przy regulacji ciegna przy WG i takie ustawil. z tego co wiem wczesneij to turbo jezdzilo w uturbionym JP



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt wrz 05, 2008 01:11

MaSa_Golf, a czemu właśnie nie podkręcisz go na tym cięgnie ?? spróbuj, sprawdź bo mi sie wydaje ze to przez to twoje kombinowane mbc sie dzieje



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » pt wrz 05, 2008 01:14

MaSa_Golf, ja bym wywalił mbc i sprawdził co sie bedzie działo i zarór bym zakręcił na amen srubą



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt wrz 05, 2008 06:43

1 6 D, jakim kluczem trza podkręcić sztangę od T2, bo nie mogłem wyczaić od góry.

BTW to ja jestem tym co pierwszy użyłkorka od WD 40, bo mam zapieczoną śrubę na zaworze i nie dało się inaczej. :grin:
Ostatnio zmieniony pt wrz 05, 2008 06:43 przez BENITO, łącznie zmieniany 1 raz.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » pt wrz 05, 2008 10:00

m.s, bez mbc cisnienie pooowoooli rosnie do 0,4 bara i tak trzyma do konca, ale bez MBC to trzeba mocno cisnac zeby cisnienie naroslo, a z MBC rosnie elegancko, bardzo szybko.



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » pt wrz 05, 2008 17:56

MaSa_Golf pisze:bez mbc cisnienie pooowoooli rosnie do 0,4 bara i tak trzyma do konca, ale bez MBC to trzeba mocno cisnac
to mnie najbardziej martwi bo bez mbc powinien śmigac lepiej

spróbuj pokrecic na cięgle



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt wrz 05, 2008 18:08

m.s pisze:to mnie najbardziej martwi bo bez mbc powinien śmigac lepiej
chyba raczej odwrotnie.

ale mnie tu i tak nikt nie słuch wiec co sie będe nie potrzebnie rozpisywał



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » pt wrz 05, 2008 18:22

To_mas pisze:chyba raczej odwrotnie.
chodziło mi bez weżyka
To_mas pisze:ale mnie tu i tak nikt nie słuch wiec co sie będe nie potrzebnie rozpisywał
jesteś jednym z bardziej doświadczonych osób na forum w podkrecaniu TD



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości