Jakie spalanie w RF
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- ksiadzt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 861
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
- Lokalizacja: pleszew
- Kontakt:
ok ale jak ją naciskałem to był opór jak by coś ją trzymało np sprężynka a jak zatkałem tą blaszką to silnik zgasł ale z tym drobnym szczegółem ze 3 godz temu wróciłem z pracy
Ostatnio zmieniony czw sie 28, 2008 18:45 przez ksiadzt, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
zamknie się sama na zimnym tylko, wszystko jedno czy zapalony czy nie.ksiadzt pisze: na zgaszonym czy odpalonym silniku otwarta na maksa
Zaczynaj od kontroli szczelności. Bierz jakikolwiek dezodorant, zapal silnik i pryskaj po podstawie (często ma dziurę) i po węzykach podciśnieniowych z tyłu i przodu gaźnika. Jakikolwiek wzrost obrotów na momencik po pryśnięciu oznacza nieszczelność. Może się łatwo wykpisz i wystarczy wymiana podstawki pod gaźnikiem.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- ksiadzt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 861
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
- Lokalizacja: pleszew
- Kontakt:
ok dzięki za rade jutro po pracy zobaczę z dezodorantem
[ Dodano: 29 Sie 2008 16:10 ]
dezodorant nie pomógł wypryskałem prawie cały i to raczej nie to jakieś wskazówki co dalej???
[ Dodano: 30 Sie 2008 15:26 ]
powitać dziś obadałem te płytkę ssania i wygląda to tak na zimnym silniku tylko nie wiem czy ma mieć tyle luzu na zimnym bo na ciepłym miała cały czas opór a na zimnym pojawia sie dopiero od tego miejsca co jest bardziej otwarta można delikatnie ją otwierać i zamykać
[ Dodano: 02 Wrz 2008 15:39 ]
chyba wszyscy o mnie zapomnieli
[ Dodano: 29 Sie 2008 16:10 ]
dezodorant nie pomógł wypryskałem prawie cały i to raczej nie to jakieś wskazówki co dalej???
[ Dodano: 30 Sie 2008 15:26 ]
powitać dziś obadałem te płytkę ssania i wygląda to tak na zimnym silniku tylko nie wiem czy ma mieć tyle luzu na zimnym bo na ciepłym miała cały czas opór a na zimnym pojawia sie dopiero od tego miejsca co jest bardziej otwarta można delikatnie ją otwierać i zamykać
[ Dodano: 02 Wrz 2008 15:39 ]
chyba wszyscy o mnie zapomnieli
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
O ile pamietam chcesz polepszyc spalanie .
Auto jak odpala , jakie ma obroty , gasnie , obroty sa za niskie po odpaleniu?
Trzeba najlepiej maxymalnie ograniczyc ssanie i ustawic dobre obroty.
Reszta bedzie zalezała od sprawnosci czesci w gazniku - głownie tych od ssania.
Jednym z testów które mozesz wykonac jest test przepustnicy.
Zdejmij obudowe przepustnicy , zaobcz czy klapka jest zamknieta (na zimnym silniku) . Wskocz do auta włacz kluczyki na pozycje 2 , poczekaj ok 1 minuty i zobacz czy przepustnica otwarła sie.
Auto jak odpala , jakie ma obroty , gasnie , obroty sa za niskie po odpaleniu?
Trzeba najlepiej maxymalnie ograniczyc ssanie i ustawic dobre obroty.
Reszta bedzie zalezała od sprawnosci czesci w gazniku - głownie tych od ssania.
Jednym z testów które mozesz wykonac jest test przepustnicy.
Zdejmij obudowe przepustnicy , zaobcz czy klapka jest zamknieta (na zimnym silniku) . Wskocz do auta włacz kluczyki na pozycje 2 , poczekaj ok 1 minuty i zobacz czy przepustnica otwarła sie.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- ksiadzt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 861
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
- Lokalizacja: pleszew
- Kontakt:
jak odpalam na zimnym ma 1900 po dłuższym czasie na ciepłym 800 płytka przepustnicy na zimnym jest tak jak na zdjęciu ma luzy jak jest ciepły to czuć sprężynkę i jest otwarta auto po odpaleniu na zimnym pali na kopa ale dusi się strasznie przy jakiejkolwiek próbie wciśnięcia pedału trzeba jak z jajkiem a nawet bardziej na ciepłym jest bajka ale jak zgasze i chwile postoi to już na kopa nie pali ale to raczej szczegół
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Trzeba to troszkę zmniejszyc do ok. 1500.ksiadzt pisze:jak odpalam na zimnym ma 1900
To niedobrze , świadczy to o zepsutym ssaniu.ksiadzt pisze:na zimnym pali na kopa ale dusi się strasznie
Najpierw sprawdz siłownik ssania, czarna plastikowa puszka z przodu gaznika. Zdejmij z niego dolny węzyk i na zimnym silniku nałóż inny i zassij powietrze. Klapka ssania powinna sie uchylic i trzymaj powitrze a ona nie moze sie zamknac. Szczelina powinna wynosic 4-5mm. To po 1. Musisz to naprawic jesli ssanie ma byc ok , podobnie jak spalanie.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Zależy co je podwyzsza. Sa 2 opcje. Sprawdz czy po odpaleniu auta gwint po lewej stronie na twoich fotkach dotyka trzpienia siłownika. Jesli tak to jest szansa ze wystarczy mała przeróbka.ksiadzt pisze:a obroty z 1900 na 1500 to zmniejszą się jak będzie wszystko sprawne czy jest tam jakaś magiczna śrubka ??
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Maćkooo, pisze o nagwintowanej śróbce o którą opiera się trzpiń siłownika 3-położeniowego. Na ciepłym silniku te elementy mają sie stykać, na zimnym nie. Za to odpowiada element woskowy.ksiadzt pisze: gwint po lewej
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Chyba że jest zimno i zawór termiczno czasowy podwyższa oborty na kilka sekund. Ale po tym czasie oczywiscie nie ma byc styku.Paweł Marek pisze:Na ciepłym silniku te elementy mają sie stykać, na zimnym nie.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- ksiadzt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 861
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
- Lokalizacja: pleszew
- Kontakt:
dobra na ciepłym silniku jak odpalam to się stykają ale jak daje gazu to ten bolec się wysuwa ale trochę i nie styka się z tym gwintem a na zimnym jeszcze nie sprawdziłem pewnie zobaczę jutro bo nie wiem czy gdzieś nie będę musiał jechać jeszcze dziś
[ Dodano: 06 Wrz 2008 06:55 ]
obadałem to wieczorem na zimnym silniku i sie nie stykały
[ Dodano: 09 Wrz 2008 16:57 ]
[ Dodano: 10 Wrz 2008 20:18 ]
dobra panowie wydaje mi sie ze poczekam do ostatniego i skocze do speca odnosze wrazenie ze coś jest nie tak z tym silownikiem ssania i chyba z silownikiem 3 położeniowym i wole zeby obadał to ktoś i stwierdził czy mam racie chyba ze dostane weny na zabawe jak by co to dam znac co było nie tak dzieki
ok panowie ciąg dalszy koszmar minionego lata
gaznik był regulowany dorwałem goscia znającego sie pracującego na przeglądzie i ustawiał go na swoim sprzęcie 1 co powiedział to zebym termostat wymienił na 2 wizycie zajrzał powiedział ze mam wpasc jak sie ochłodzi tera na 3 wizycie posprawdzał i powiedział ze cos jest nie tak z ssaniem
po jego regulacji jezdziło sie o niebo lepiej choć obroty na zimnym nie były mniejsze a teraz jak jest zimno to po odpaleniu 3 sekundy ma 1800 i spada do 100,200 przerywa ma ochote zgasnąć musze mu deptać trochę i dopiero wchodzi na obroty jak już wejdzie na 1800 jest prawie dobrze bo troche sie przydusza ale nie tak jak kiedys a i swiece są czarne a niedawno czysciłem pan spec chyba sie znudził zabawą z nim i powiedział ze mam wpasc jak kupie nowy gaznik to mi go wyreguluje a inni mechanicy chcą kosmiczne siano i moim zdanim nie maja pojecia o tym gazniku poradzcie mi co dalej jakąs czesc wymienic ???
[ Dodano: 06 Wrz 2008 06:55 ]
obadałem to wieczorem na zimnym silniku i sie nie stykały
[ Dodano: 09 Wrz 2008 16:57 ]
[ Dodano: 10 Wrz 2008 20:18 ]
dobra panowie wydaje mi sie ze poczekam do ostatniego i skocze do speca odnosze wrazenie ze coś jest nie tak z tym silownikiem ssania i chyba z silownikiem 3 położeniowym i wole zeby obadał to ktoś i stwierdził czy mam racie chyba ze dostane weny na zabawe jak by co to dam znac co było nie tak dzieki
[ Dodano: 29 Lis 2008 14:16 ]Paweł Marek
Maćkooo
ok panowie ciąg dalszy koszmar minionego lata
gaznik był regulowany dorwałem goscia znającego sie pracującego na przeglądzie i ustawiał go na swoim sprzęcie 1 co powiedział to zebym termostat wymienił na 2 wizycie zajrzał powiedział ze mam wpasc jak sie ochłodzi tera na 3 wizycie posprawdzał i powiedział ze cos jest nie tak z ssaniem
po jego regulacji jezdziło sie o niebo lepiej choć obroty na zimnym nie były mniejsze a teraz jak jest zimno to po odpaleniu 3 sekundy ma 1800 i spada do 100,200 przerywa ma ochote zgasnąć musze mu deptać trochę i dopiero wchodzi na obroty jak już wejdzie na 1800 jest prawie dobrze bo troche sie przydusza ale nie tak jak kiedys a i swiece są czarne a niedawno czysciłem pan spec chyba sie znudził zabawą z nim i powiedział ze mam wpasc jak kupie nowy gaznik to mi go wyreguluje a inni mechanicy chcą kosmiczne siano i moim zdanim nie maja pojecia o tym gazniku poradzcie mi co dalej jakąs czesc wymienic ???
Ostatnio zmieniony sob lis 29, 2008 15:21 przez ksiadzt, łącznie zmieniany 3 razy.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Siłownik ssania ma dziure. Przez to duszenie, czarne świece.
Musisz go albo naprawic albo zablokować. Np mozna przesunac kopułkę ze sporezyna w śordku tzw bimetal w lewo, wtedy obadac czy klapka ssania jest uchylona na ok 4mm. Wtedy nie bedzie kłopotu na zimnym. Mysle ze narazie to bedzie dla ciebie najlepsze. Popuszczasz 3 sruby przy puszcze z prawe, nawet nie musisz gaznika ruszac . Obczaj tylko gdy przesuniesz te kopułke w lewo czy klapka sie uchyliła na tyle ile napisałem.
Musisz go albo naprawic albo zablokować. Np mozna przesunac kopułkę ze sporezyna w śordku tzw bimetal w lewo, wtedy obadac czy klapka ssania jest uchylona na ok 4mm. Wtedy nie bedzie kłopotu na zimnym. Mysle ze narazie to bedzie dla ciebie najlepsze. Popuszczasz 3 sruby przy puszcze z prawe, nawet nie musisz gaznika ruszac . Obczaj tylko gdy przesuniesz te kopułke w lewo czy klapka sie uchyliła na tyle ile napisałem.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- ksiadzt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 861
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
- Lokalizacja: pleszew
- Kontakt:
dzieki wielkie jutro zobacze ale niewiem czy da sie ją przesunąć na tych 3 śrubach ale skoro tak piszesz to widocznie tak postaram sie z rana zobaczyc jak laske do pracy wypuszcze ale gdzie w tej puszce moze byc dziura tam jest płyn ciekło by chyba nie??
[ Dodano: 30 Lis 2008 11:24 ]
chyba odniosłem mały sukces przestawiłem to w lewo i nic ale jak nacisłem płytke i była większa szczelina to było ok zwiększyłem szczeline i czekam jak silnik ostygnie i sprawdze to ponownie
[ Dodano: 30 Lis 2008 14:26 ]
tak jest o wiele lepiej ciekawy jestem jutro rano
[ Dodano: 30 Lis 2008 15:27 ]
a możesz mi powiedzieć jak bym szczeline płytki ustawił za dużą to co by sie działo ??
[ Dodano: 03 Sty 2009 13:10 ]
ok panowie PODZIĘKOWANIA pełen sukces bynajmniej narazie
PROBLEM DUSZENIA SIE NA ZIMNYM SILNIKU PO ODPALENIU JAKIEŚ 5 MIN - siłownik ssania NALANIE GUMOWEGO KLEJU DO ŚRODKA POMOGŁO ALE BĘDZIE TRZEBA KUPIĆ NOWY
ZABLOKOWANY SIŁOWNIK 3 POŁŻENIOWY - KRĘCENIE ŚRUBKAMI POMOGŁO GO JAKIMS CUDEM ODBLOKOWAĆ
PO REGULACJI U PANA ZNAWCY TEMATU POEZJA
[ Dodano: 30 Lis 2008 11:24 ]
chyba odniosłem mały sukces przestawiłem to w lewo i nic ale jak nacisłem płytke i była większa szczelina to było ok zwiększyłem szczeline i czekam jak silnik ostygnie i sprawdze to ponownie
[ Dodano: 30 Lis 2008 14:26 ]
tak jest o wiele lepiej ciekawy jestem jutro rano
[ Dodano: 30 Lis 2008 15:27 ]
a możesz mi powiedzieć jak bym szczeline płytki ustawił za dużą to co by sie działo ??
[ Dodano: 03 Sty 2009 13:10 ]
ok panowie PODZIĘKOWANIA pełen sukces bynajmniej narazie
PROBLEM DUSZENIA SIE NA ZIMNYM SILNIKU PO ODPALENIU JAKIEŚ 5 MIN - siłownik ssania NALANIE GUMOWEGO KLEJU DO ŚRODKA POMOGŁO ALE BĘDZIE TRZEBA KUPIĆ NOWY
ZABLOKOWANY SIŁOWNIK 3 POŁŻENIOWY - KRĘCENIE ŚRUBKAMI POMOGŁO GO JAKIMS CUDEM ODBLOKOWAĆ
PO REGULACJI U PANA ZNAWCY TEMATU POEZJA
Ostatnio zmieniony ndz lis 30, 2008 13:09 przez ksiadzt, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 172 gości