Kataliztor w 2.0 16V
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Mastercinek
- VR6SyncroManiac
- Posty: 436
- Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
- Lokalizacja: Sztum
Kataliztor w 2.0 16V
Witam.
Wiem, że temat już setki razy poruszany ale mi chodzi o konkretny silniczek 2.0 16V w MK3.
Tradycyjnie silnik zamulony na wolnych obrotach dopiero po 4tyś obr budzi się szatan.
Pierwsze za co się zabrałem to sprawdzenie kata no i tu fotki:
widok ogólny
sonda lambda
no i bebechy
Czy ktoś jest w stanie na podstawie tych fotek powiedzieć mi czy kat do wymiany czy raczej ciężko tak zdiagnozować...
Rozważam opcję wycięcia katalizatora i tutaj też prośba do osób, które posiadają taki sam silnik i też robiły już taki zabieg o jakąś poradę (ewentualne fotki) czy wstawiały rurę czy strumiennicę no bo jak wiadomo temat jest sporny...
Przebieg autka to 165tyś.
Dzięki i pozdrawim
Wiem, że temat już setki razy poruszany ale mi chodzi o konkretny silniczek 2.0 16V w MK3.
Tradycyjnie silnik zamulony na wolnych obrotach dopiero po 4tyś obr budzi się szatan.
Pierwsze za co się zabrałem to sprawdzenie kata no i tu fotki:
widok ogólny
sonda lambda
no i bebechy
Czy ktoś jest w stanie na podstawie tych fotek powiedzieć mi czy kat do wymiany czy raczej ciężko tak zdiagnozować...
Rozważam opcję wycięcia katalizatora i tutaj też prośba do osób, które posiadają taki sam silnik i też robiły już taki zabieg o jakąś poradę (ewentualne fotki) czy wstawiały rurę czy strumiennicę no bo jak wiadomo temat jest sporny...
Przebieg autka to 165tyś.
Dzięki i pozdrawim
Ostatnio zmieniony czw wrz 11, 2008 22:53 przez Mastercinek, łącznie zmieniany 3 razy.
kolego wykrec kata i zobacz pod swiatlo czy ma przeswit mozesz przejechac sie autkiem tylko na kolektorze i wtedy zobaczysz czy jest oka a te objawy wystepuja na zimnym silniku czy sa od razu jak odpalisz??? a moze wina lezy w swiecach lub przewodach???
nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)
tak i sonde sobie wkreci w tłumikszopek87 pisze:kolego wykrec kata i zobacz pod swiatlo czy ma przeswit mozesz przejechac sie autkiem tylko na kolektorze i wtedy zobaczysz czy jest oka a te objawy wystepuja na zimnym silniku czy sa od razu jak odpalisz??? a moze wina lezy w swiecach lub przewodach???
[ Dodano: 04 Wrz 2008 23:24 ]
jazda na samym kolektorze może się zle skończyc
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Widać że dobry kat co wy chcecie od niego zakładać i śmigać
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
a jak katalizator jest dobry to szkoda go rozwalacchosen pisze:chłopie, wywal srodek kata, jeszcze kase dostaniesz, a zostaw samą puche, jaki to wogole problem jest.
ja kiedys w swoim tak zrobilem i nic mu sie nie stalo jak mialem sprawdzic czy katalizator jest dobry widze ze to ty musisz ksiazki poczytac bo nie slyszalem zeby cos sie stalo w aucie ktore bylo odpalone bez kata a sonda jka nie wiuesz to nie dziala na zimnym silniku dopiero od jakiejs temp . dziala :green_fuck:norek111 pisze:jesli załapiesz troszke wiedzy o mechanice samochodowej to pogadamy
nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)
Kolego jesli chodzi o kata to tak na oko nie sprawdzisz jego stanu tehcnicznego - czyli faktycznie jego dzialania.. Anliza spalin jedynie to moze wykazac... Mozesz jedynie zobaczyc czy nie jest uszkodozny mechanicznie zatkany badz nadtopiony (czesto w autkach z gazownia) ale na moje doswiadcenie z katami te z metalowym wkladem bardzooooo zadko sie wypalaja obluzowuja itd !!!! Co to wypowiediz jednego kolegi ze wyciac srodek i sprzedac to powiem tak ze metalowe katy sa o wiele tansze niz ceramiczne na rynku wturnym (recykling) a do tego na chwile obecna jest niezly krach i katy cholernie spadly z ceny... Jesli sonda jest w kolektorze to wywal kata i tyle chociaz napewno jak on jest to ta sonda szybciej i latwiej sie dogrzewa..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 210 gości