Za ile to można zrobić u mechanika ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Za ile to można zrobić u mechanika ?
Za ile to można zrobić u mechanika ?
Jak usłyszałem cene to zrobiło mi się niedobrze.
Może samemu ? Tylko od czego zacząć ?
HELP !
pozdrawiam
Jak usłyszałem cene to zrobiło mi się niedobrze.
Może samemu ? Tylko od czego zacząć ?
HELP !
pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
odnośnie porady jak zrobic samemu to poprawka, najpierw zeszlifować rdze do blachy, potem zmatowić ładnie wszystko, odtłuścić, pomalować środkiem antykorozyjnym!!!!!! i dopiero: podkład, potem tu gdzie trzeba szpachle, ale minimalnie, jak najmniej ale tyle iile trzeba, potem to szlifować np wodną 1000 potem jak już idealnie gładkie przejechać jeszcze raz od rdzy impregnatem, podkład i sprawdzic czy wszystko równe, lekko zmatowic po wyschnięciu własnie też 1000-2000 wodną i dopiero malować.
reszte karoserii zabezpieczyc tak zeby nie pomalować, dobrać odpowiedni do tego lakier, zrobic ładne rpzejscie zeby nie było widać malowania (ty najgorzej z metalikiem, zawsze widać róznice dlatego najlepiej malowac cały element albo w takich miejscach gdzie nie widać połaczeń 2 odcieni lakieru, np załamanie jakieś karoserii itp) ze zwykłym lakierem jest prosto.
Polecam sie pobawić samemu.
pozdrawiam.
P.S.
porzedewszystkim jeszcze w dobrze wentylowanym pomieszczeniu i bez kurzu, to najważniejsze zeby było czysto bo jak ci sie coś przylepi jakaś muszka albo cos to masakra potem, trza czekać aż wyschnie całkiem i praktycznie od nowa..
reszte karoserii zabezpieczyc tak zeby nie pomalować, dobrać odpowiedni do tego lakier, zrobic ładne rpzejscie zeby nie było widać malowania (ty najgorzej z metalikiem, zawsze widać róznice dlatego najlepiej malowac cały element albo w takich miejscach gdzie nie widać połaczeń 2 odcieni lakieru, np załamanie jakieś karoserii itp) ze zwykłym lakierem jest prosto.
Polecam sie pobawić samemu.
pozdrawiam.
P.S.
porzedewszystkim jeszcze w dobrze wentylowanym pomieszczeniu i bez kurzu, to najważniejsze zeby było czysto bo jak ci sie coś przylepi jakaś muszka albo cos to masakra potem, trza czekać aż wyschnie całkiem i praktycznie od nowa..
Mk3 GTI 16V ABF
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
święta racja, nie wiecej, i zeby dobrze zrobili a nie spaprali, niedaj sie naciąć.taz pisze:Więcej jak 150zł nie daj nikomu za tą robotę.
jak nie robiłes oddaj do blacharza, sam dobrze byś pomalował moze cały element a tu taki kawałek mozesz spaprac jk poierwszy raz bo pewne zrobisz tak ze bedzie widac róznice, dość bardzo, nie żebym w ciebie nie wierzył ale sam napewno znasz swoje siły.
ja osobiście za malowanie napewno bym blacharzowi niedał.
Mk3 GTI 16V ABF
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 318 gości