Jakie spalanie w RF

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

Post autor: ksiadzt » czw sie 28, 2008 18:42

ok ale jak ją naciskałem to był opór jak by coś ją trzymało np sprężynka a jak zatkałem tą blaszką to silnik zgasł ale z tym drobnym szczegółem ze 3 godz temu wróciłem z pracy
Ostatnio zmieniony czw sie 28, 2008 18:45 przez ksiadzt, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw sie 28, 2008 20:34

ksiadzt pisze: na zgaszonym czy odpalonym silniku otwarta na maksa
zamknie się sama na zimnym tylko, wszystko jedno czy zapalony czy nie.
Zaczynaj od kontroli szczelności. Bierz jakikolwiek dezodorant, zapal silnik i pryskaj po podstawie (często ma dziurę) i po węzykach podciśnieniowych z tyłu i przodu gaźnika. Jakikolwiek wzrost obrotów na momencik po pryśnięciu oznacza nieszczelność. Może się łatwo wykpisz i wystarczy wymiana podstawki pod gaźnikiem.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

Post autor: ksiadzt » czw sie 28, 2008 22:35

ok dzięki za rade jutro po pracy zobaczę z dezodorantem

[ Dodano: 29 Sie 2008 16:10 ]
dezodorant nie pomógł wypryskałem prawie cały i to raczej nie to jakieś wskazówki co dalej??? :food:

[ Dodano: 30 Sie 2008 15:26 ]
powitać dziś obadałem te płytkę ssania i wygląda to tak na zimnym silniku tylko nie wiem czy ma mieć tyle luzu na zimnym bo na ciepłym miała cały czas opór a na zimnym pojawia sie dopiero od tego miejsca co jest bardziej otwarta można delikatnie ją otwierać i zamykać

[ Dodano: 02 Wrz 2008 15:39 ]
chyba wszyscy o mnie zapomnieli :cry:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr wrz 03, 2008 15:30

O ile pamietam chcesz polepszyc spalanie .
Auto jak odpala , jakie ma obroty , gasnie , obroty sa za niskie po odpaleniu?
Trzeba najlepiej maxymalnie ograniczyc ssanie i ustawic dobre obroty.
Reszta bedzie zalezała od sprawnosci czesci w gazniku - głownie tych od ssania.
Jednym z testów które mozesz wykonac jest test przepustnicy.
Zdejmij obudowe przepustnicy , zaobcz czy klapka jest zamknieta (na zimnym silniku) . Wskocz do auta włacz kluczyki na pozycje 2 , poczekaj ok 1 minuty i zobacz czy przepustnica otwarła sie.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

Post autor: ksiadzt » śr wrz 03, 2008 17:58

jak odpalam na zimnym ma 1900 po dłuższym czasie na ciepłym 800 płytka przepustnicy na zimnym jest tak jak na zdjęciu ma luzy jak jest ciepły to czuć sprężynkę i jest otwarta auto po odpaleniu na zimnym pali na kopa ale dusi się strasznie przy jakiejkolwiek próbie wciśnięcia pedału trzeba jak z jajkiem a nawet bardziej na ciepłym jest bajka ale jak zgasze i chwile postoi to już na kopa nie pali ale to raczej szczegół



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr wrz 03, 2008 23:16

ksiadzt pisze:jak odpalam na zimnym ma 1900
Trzeba to troszkę zmniejszyc do ok. 1500.
ksiadzt pisze:na zimnym pali na kopa ale dusi się strasznie
To niedobrze , świadczy to o zepsutym ssaniu.
Najpierw sprawdz siłownik ssania, czarna plastikowa puszka z przodu gaznika. Zdejmij z niego dolny węzyk i na zimnym silniku nałóż inny i zassij powietrze. Klapka ssania powinna sie uchylic i trzymaj powitrze a ona nie moze sie zamknac. Szczelina powinna wynosic 4-5mm. To po 1. Musisz to naprawic jesli ssanie ma byc ok , podobnie jak spalanie.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

Post autor: ksiadzt » czw wrz 04, 2008 14:58

a obroty z 1900 na 1500 to zmniejszą się jak będzie wszystko sprawne czy jest tam jakaś magiczna śrubka ?? :crazy:



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » czw wrz 04, 2008 15:08

ksiadzt pisze:a obroty z 1900 na 1500 to zmniejszą się jak będzie wszystko sprawne czy jest tam jakaś magiczna śrubka ??
Zależy co je podwyzsza. Sa 2 opcje. Sprawdz czy po odpaleniu auta gwint po lewej stronie na twoich fotkach dotyka trzpienia siłownika. Jesli tak to jest szansa ze wystarczy mała przeróbka.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

Post autor: ksiadzt » czw wrz 04, 2008 21:01

ok jutro po pracy obadam ale tak się zastanawiam napisałeś gwint po lewej (gwint)?? masz na myśli śrubkę ? nie łapie którą może jutro jak zobaczę to na żywo to załapie o którą ci chodzi dzięki za kolejne wytyczne :okej:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw wrz 04, 2008 21:26

ksiadzt pisze: gwint po lewej
Maćkooo, pisze o nagwintowanej śróbce o którą opiera się trzpiń siłownika 3-położeniowego. Na ciepłym silniku te elementy mają sie stykać, na zimnym nie. Za to odpowiada element woskowy.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pt wrz 05, 2008 15:20

Paweł Marek pisze:Na ciepłym silniku te elementy mają sie stykać, na zimnym nie.
Chyba że jest zimno i zawór termiczno czasowy podwyższa oborty na kilka sekund. Ale po tym czasie oczywiscie nie ma byc styku.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

Post autor: ksiadzt » pt wrz 05, 2008 15:30

dobra na ciepłym silniku jak odpalam to się stykają ale jak daje gazu to ten bolec się wysuwa ale trochę i nie styka się z tym gwintem a na zimnym jeszcze nie sprawdziłem pewnie zobaczę jutro bo nie wiem czy gdzieś nie będę musiał jechać jeszcze dziś

[ Dodano: 06 Wrz 2008 06:55 ]
obadałem to wieczorem na zimnym silniku i sie nie stykały

[ Dodano: 09 Wrz 2008 16:57 ]
](*,)

[ Dodano: 10 Wrz 2008 20:18 ]
dobra panowie wydaje mi sie ze poczekam do ostatniego i skocze do speca odnosze wrazenie ze coś jest nie tak z tym silownikiem ssania i chyba z silownikiem 3 położeniowym i wole zeby obadał to ktoś i stwierdził czy mam racie chyba ze dostane weny na zabawe jak by co to dam znac co było nie tak dzieki
Paweł Marek
Maćkooo
[ Dodano: 29 Lis 2008 14:16 ]
ok panowie ciąg dalszy koszmar minionego lata :grrr:
gaznik był regulowany dorwałem goscia znającego sie pracującego na przeglądzie i ustawiał go na swoim sprzęcie 1 co powiedział to zebym termostat wymienił na 2 wizycie zajrzał powiedział ze mam wpasc jak sie ochłodzi tera na 3 wizycie posprawdzał i powiedział ze cos jest nie tak z ssaniem
po jego regulacji jezdziło sie o niebo lepiej choć obroty na zimnym nie były mniejsze a teraz jak jest zimno to po odpaleniu 3 sekundy ma 1800 i spada do 100,200 przerywa ma ochote zgasnąć musze mu deptać trochę i dopiero wchodzi na obroty jak już wejdzie na 1800 jest prawie dobrze bo troche sie przydusza ale nie tak jak kiedys a i swiece są czarne a niedawno czysciłem pan spec chyba sie znudził zabawą z nim i powiedział ze mam wpasc jak kupie nowy gaznik to mi go wyreguluje a inni mechanicy chcą kosmiczne siano i moim zdanim nie maja pojecia o tym gazniku poradzcie mi co dalej jakąs czesc wymienic ???
Ostatnio zmieniony sob lis 29, 2008 15:21 przez ksiadzt, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » sob lis 29, 2008 21:36

Siłownik ssania ma dziure. Przez to duszenie, czarne świece.
Musisz go albo naprawic albo zablokować. Np mozna przesunac kopułkę ze sporezyna w śordku tzw bimetal w lewo, wtedy obadac czy klapka ssania jest uchylona na ok 4mm. Wtedy nie bedzie kłopotu na zimnym. Mysle ze narazie to bedzie dla ciebie najlepsze. Popuszczasz 3 sruby przy puszcze z prawe, nawet nie musisz gaznika ruszac . Obczaj tylko gdy przesuniesz te kopułke w lewo czy klapka sie uchyliła na tyle ile napisałem.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

Post autor: ksiadzt » sob lis 29, 2008 22:21

:grin: dzieki wielkie jutro zobacze ale niewiem czy da sie ją przesunąć na tych 3 śrubach ale skoro tak piszesz to widocznie tak postaram sie z rana zobaczyc jak laske do pracy wypuszcze ale gdzie w tej puszce moze byc dziura tam jest płyn ciekło by chyba nie??

[ Dodano: 30 Lis 2008 11:24 ]
:hmm: chyba odniosłem mały sukces :hmm: przestawiłem to w lewo i nic ale jak nacisłem płytke i była większa szczelina to było ok zwiększyłem szczeline i czekam jak silnik ostygnie i sprawdze to ponownie :hmm:

[ Dodano: 30 Lis 2008 14:26 ]
tak :grin: jest o wiele lepiej ciekawy jestem jutro rano :hmm:

[ Dodano: 30 Lis 2008 15:27 ]
a możesz mi powiedzieć jak bym szczeline płytki ustawił za dużą to co by sie działo ??

[ Dodano: 03 Sty 2009 13:10 ]
ok panowie PODZIĘKOWANIA pełen sukces bynajmniej narazie :bajer:
PROBLEM DUSZENIA SIE NA ZIMNYM SILNIKU PO ODPALENIU JAKIEŚ 5 MIN - siłownik ssania NALANIE GUMOWEGO KLEJU DO ŚRODKA POMOGŁO ALE BĘDZIE TRZEBA KUPIĆ NOWY
ZABLOKOWANY SIŁOWNIK 3 POŁŻENIOWY - KRĘCENIE ŚRUBKAMI POMOGŁO GO JAKIMS CUDEM ODBLOKOWAĆ :hmm:
PO REGULACJI U PANA ZNAWCY TEMATU POEZJA :grin:
Ostatnio zmieniony ndz lis 30, 2008 13:09 przez ksiadzt, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]

replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 135 gości