ecu
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- struna
- Mały gagatek
- Posty: 108
- Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 22:02
- Lokalizacja: Stockholm
- Auto: MultivanT4,vw golf I,Audi A4 B7 tfsi,
- Kontakt:
ecu
mam problem moze macie jakies pomysly
mianowicie na poczatku nie wykrywalo mi sterownika GTO dobrym slowem naprowadzil na trop chodzi wszystko oka do sterownika nie mialem kluczyka pentelki i boxa wziolem z innego passata tez vr6 laczylo sie ladnie i immo i ze sterownikiem, vagiem i boschem,
musze oddac pentelke i chcialem wylaczyc immo na zawsze kolega ma program do szczytywania pinow i zaczelismy zabawe po tym wszystkim zapala i gasnie ale nie chce laczyc sie juz z immo a z sterownikiem ma zawiechy
mozna jakos na to zaradzic zwyklum vagiem czy esi bosch
pozdro
mianowicie na poczatku nie wykrywalo mi sterownika GTO dobrym slowem naprowadzil na trop chodzi wszystko oka do sterownika nie mialem kluczyka pentelki i boxa wziolem z innego passata tez vr6 laczylo sie ladnie i immo i ze sterownikiem, vagiem i boschem,
musze oddac pentelke i chcialem wylaczyc immo na zawsze kolega ma program do szczytywania pinow i zaczelismy zabawe po tym wszystkim zapala i gasnie ale nie chce laczyc sie juz z immo a z sterownikiem ma zawiechy
mozna jakos na to zaradzic zwyklum vagiem czy esi bosch
pozdro
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
maly jest fajny,ale duzy moze wiecej
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Nie poradzisz zwyklym Vagiem. Trzeba hardwaerowo interweniować w sterowniku lub podłączyć cały zestaw immo i zaadoptować. Sterownik domaga sie sygnału z immo i nie odpalisz auta dopoki mu go nie dostarczysz.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Ale masz wszystko podpięte jak nalezy ?
Puszka do ecu ma byc podpięta.
Pętla ma być podpięta do puszki
Pastylka kluczyka też musi byc w komplecie.
Jeśli masz ten komplet dobrze podpięty to wystarczy nauczyć ECU pastylki którą masz i musi działać. Jak nie możesz się połączyć, to cos źle popodpinałeś.
Puszka do ecu ma byc podpięta.
Pętla ma być podpięta do puszki
Pastylka kluczyka też musi byc w komplecie.
Jeśli masz ten komplet dobrze podpięty to wystarczy nauczyć ECU pastylki którą masz i musi działać. Jak nie możesz się połączyć, to cos źle popodpinałeś.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
zmienić program w kompie lub emulator immo wsadzić do środka ecu , w tych starych sterownikach ciężko znaleźć pod którym adresem jest immo, niekiedy dość szybko się to robi a niekiedy szkoda czasu na zawracanie sobie tym głowy.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość