Montaż komputera FIS
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ThoMass,
Ja polecam 1J5 920 846Cz pelnym Fis .. To taki jak ja mam ..
Mozesz zalozyc z passata ale musisz zmienic obudowe przednia i eeproma .. reszta taka sama ..
Jesli chcesz 1/2 fis to 1J0 920 826C i ja mam takie zegary na sprzedaz ... z R32 wiec benzyna i mam tez do diesel-a 1J0 920 826.
Jesli masz jakies pytania co do ceny pisz na gg , jestem wieczorami..
Pozdraiwam ADAM
Ja polecam 1J5 920 846Cz pelnym Fis .. To taki jak ja mam ..
Mozesz zalozyc z passata ale musisz zmienic obudowe przednia i eeproma .. reszta taka sama ..
Jesli chcesz 1/2 fis to 1J0 920 826C i ja mam takie zegary na sprzedaz ... z R32 wiec benzyna i mam tez do diesel-a 1J0 920 826.
Jesli masz jakies pytania co do ceny pisz na gg , jestem wieczorami..
Pozdraiwam ADAM
No wiec dzisiaj po konsultacjach i wskazówkach Grega (za co mu serdecznie dziękuje ), w koncu wpakowalem licznik do mojego auta. Nie posiadam szyny CAN, auto jest z '99 roku licznik 919 z MFA. Podłączyłem sobie licznik na CAN'ie o nr "1J5 920 825 A" posiada on 1/2FIS, gdzie zaznaczam ze w aucie nie mam takiej szyny. Generalnie co dziwne działa wszystko (procz oczywiscie Airbaga) obrotomierz, ABS i cała reszta pierdołek, zużycie klockow cos piszczało ale sie wyłączyło. Softcoding nowego licznika ustawiony na 04102 obecnie, przed zmianą było 05123. Jednak pojawił sie problem postaci takiej, że nie działa średnie i chwilowe spalanie ma wyświetlaczu Fis - średnia prędkość, przejechane km itd. wszystko działa. Jakieś pomysły czemu to może nie trybić ?
I jeszcze jedno pytanko - czy w liczniku z 1/2 FIS istnieje jakaś możliwość włączenia tej funkcji co by pokazywał ile km na baku jeszcze zostało do przejechania ? Czy to tylko na full FIS'ie
I jeszcze jedno pytanko - czy w liczniku z 1/2 FIS istnieje jakaś możliwość włączenia tej funkcji co by pokazywał ile km na baku jeszcze zostało do przejechania ? Czy to tylko na full FIS'ie
jaki licznik?
witram
koledzy jkiamoge załozyc licznik do mojego auta
mam golfa z 98 roku i komputer mam nie na srodku ale po bokach
moge z duzym fisem licznik wsadzic
nie znam sie na tym i pytamm
no i czy wogole jest sens zakładac inny?
pozdrawiam
koledzy jkiamoge załozyc licznik do mojego auta
mam golfa z 98 roku i komputer mam nie na srodku ale po bokach
moge z duzym fisem licznik wsadzic
nie znam sie na tym i pytamm
no i czy wogole jest sens zakładac inny?
pozdrawiam
- damianp
- Bora Power
- Posty: 120
- Rejestracja: czw wrz 04, 2008 08:48
- Lokalizacja: Tarczyn/Warszawa
- Kontakt:
Pomocy!!!
Podłacze sie pod temat
To mój pierwszy post na forum wiec prosze o wyrozumiałość.
Mam problem z licznikiem w Borze 2.3 v5, obroty jak i prędkośc są przekałmywane (prawdopodbnie wszytskie wskazania sa błędne)oraz nie działa komputer.Dodam że samochod jest z 1998 ,
Moim zdaniem , ktoś zmienil licznik na niewłaściwy, ale nie wiem jak to sprawdzic.Gdzie powinien zajdowac sie wyświetlacz komputera, cetralny czyli chyba FIS czy może w liczniku czyli MFA
Dlatego prosze o pomoc, jak moge w łatwy sposób zewryfikowac co tak naprawde jest z licznikiem, jesli jest z niewłaściwego samochodu, to jaki powinien byc czy np. z 2.8 będzie pasował czy wchodzi w gre tylko 2,3v5.A może problem tkwi w czyms innym?
Proszę o pilna pomoc
Z gory dzieki
pozdrawiam
To mój pierwszy post na forum wiec prosze o wyrozumiałość.
Mam problem z licznikiem w Borze 2.3 v5, obroty jak i prędkośc są przekałmywane (prawdopodbnie wszytskie wskazania sa błędne)oraz nie działa komputer.Dodam że samochod jest z 1998 ,
Moim zdaniem , ktoś zmienil licznik na niewłaściwy, ale nie wiem jak to sprawdzic.Gdzie powinien zajdowac sie wyświetlacz komputera, cetralny czyli chyba FIS czy może w liczniku czyli MFA
Dlatego prosze o pomoc, jak moge w łatwy sposób zewryfikowac co tak naprawde jest z licznikiem, jesli jest z niewłaściwego samochodu, to jaki powinien byc czy np. z 2.8 będzie pasował czy wchodzi w gre tylko 2,3v5.A może problem tkwi w czyms innym?
Proszę o pilna pomoc
Z gory dzieki
pozdrawiam
- damianp
- Bora Power
- Posty: 120
- Rejestracja: czw wrz 04, 2008 08:48
- Lokalizacja: Tarczyn/Warszawa
- Kontakt:
.
Przycisk reset jest oraz dwa przysciski na boku.
Ale w czym może tkwic problem że zegary przekłamuja i to bardzo?
a czy wszytskie zegary pasuja do 2.3v5 np.od 1.6 beda takie same.
bo możliwe ze ktoś coś podmienił.
a co z tym kodowaniem mam sprawdzic?
czy po podłączniu pod VAG'a bede mial możliwośc sprawdzenie oznaczeń licznika?
jaki powinien byc w Borze 99 rok z kpmputerem.
Ale w czym może tkwic problem że zegary przekłamuja i to bardzo?
a czy wszytskie zegary pasuja do 2.3v5 np.od 1.6 beda takie same.
bo możliwe ze ktoś coś podmienił.
a co z tym kodowaniem mam sprawdzic?
czy po podłączniu pod VAG'a bede mial możliwośc sprawdzenie oznaczeń licznika?
jaki powinien byc w Borze 99 rok z kpmputerem.
Ostatnio zmieniony pt wrz 05, 2008 11:57 przez damianp, łącznie zmieniany 2 razy.
Troche wczesniej w tym temacie masz numery wszystkich licznikow z komputerem.
Najlepiej zeby byly wyskalowane tak samo jak oryginalne, czyli w Twoim przypadku do 260 i byly do benzyny. Reszte zalatwiasz kodowaniem.
Numery sprawdzisz Vagiem lub jak wyjmiesz licznik, to powinny byc na spodzie.
Przeklamuja, bo moze byc zle kodowanie wpisane.
Sprawdz co masz pod software coding:
Najlepiej zeby byly wyskalowane tak samo jak oryginalne, czyli w Twoim przypadku do 260 i byly do benzyny. Reszte zalatwiasz kodowaniem.
Numery sprawdzisz Vagiem lub jak wyjmiesz licznik, to powinny byc na spodzie.
Przeklamuja, bo moze byc zle kodowanie wpisane.
Sprawdz co masz pod software coding:
Ostatnio zmieniony pt wrz 05, 2008 16:21 przez cinek2004, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 157 gości