Stuka metalicznie w lewym kole

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Lukas MK3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw lis 15, 2007 12:47
Lokalizacja: Bytom

Stuka metalicznie w lewym kole

Post autor: Lukas MK3 » czw wrz 04, 2008 12:21

Hejka mam pytanko i juz sam nie wiem co to moze być :foch: stuka mi cos w zawieszeniu w lewym przednim kole dodam że jest to dzwieczny metaliczny stuk to jakby było odkrecone koło :D pojechalem na diagnostyke wykryli mi tylko luz na tulei wachacza zrobilem to a stuk dalej jest :( bylem znow na diagnostyce przetrzepali mi cale przednie zawieszenie i nic nie wykryli brak rzadnych luzów ,amorki naprawde ok :) nie wiem co to moze byc a nie chce jechac do mechanika i mu powiedziec nie wiem co jest bo wiecie jak to sie konczy :) Dzwięk ten wystepuje tylko na nierownosciach np jadac gruntową drogą malą predkoscią i jest dosc głosny .... pomocy z gory dzięki :pub:
Ostatnio zmieniony czw wrz 04, 2008 13:09 przez Lukas MK3, łącznie zmieniany 1 raz.


"...Uwżaj jak tańczysz bo życiowy parkiet bywa śliski... "

wojtek790
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt lip 18, 2008 12:12
Lokalizacja: Płock

Post autor: wojtek790 » czw wrz 04, 2008 12:53

w moim golfie to stukało dosyć głośno połączenie maglownicy z drążkiem sterowniczym.Jest tam taka asłona gumowa przetarła się i wszelkie błoto itp wyrobiły ten krzyżak łączący.



Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » czw wrz 04, 2008 12:54

Sprawdź czy po naciśnięciu hamulca dźwięk nie ginie. Może padły sprężyny klocków te są luźne i drgają.

[ Dodano: 04 Wrz 2008 13:06 ]
wojtek790, pisze prawdopodobnie przegubie kulowym drążka kierowniczego, ale jak coś takiego puścili na diagnostyce to .... , ale chyba to raczej niemożliwe u szanujących się diagnostów. Napisał tak mało precyzyjnie, że to o czy pisze może być także wałkiem kierowniczym z przegubami, który może stukać i to zdarzyć się może, że diagnosta przeoczy.
Pozostaje jeszcze sama maglownica i jej luzy, które w mk 3 można łatwo skasować.


JaroW

wojtek790
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt lip 18, 2008 12:12
Lokalizacja: Płock

Post autor: wojtek790 » czw wrz 04, 2008 13:52

może być także wałkiem kierowniczym z przegubami, który może stukać i to zdarzyć się może, że diagnosta przeoczy.
Pozostaje jeszcze sama maglownica i jej luzy, które w mk 3 można łatwo skasować.

ale to ładnie w słówka ubrałeś
Ale tak jak napisałeś może też być luz na maglownicy, który łatwo skasować za pomocą śruby regulującej przy maglownicy.



Awatar użytkownika
vw360
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt paź 09, 2007 16:41
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: vw360 » pn wrz 08, 2008 11:19

Lukas MK3, w moim przypadku problem dotyczył dwóch rzeczy. Wymiana dolnego sworznia oraz dwóch blaszek (zaciski hamulców) patrz tu http://www.vwgolf.pl/?page_id=108


--
vw360
- dawniej Golf Mk3
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 209 gości