MagiCar 440 i problem z centralnym zamkiem.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: wt kwie 12, 2005 00:05
- Lokalizacja: Piotrowice k/Jawora
- Kontakt:
MagiCar 440 i problem z centralnym zamkiem.
Witam !!!
Auto w którym to podpinałem to Golf III z oryginalnym pneumatykiem i działa ok tylko jest taki problemik że jak wyłączam zapłon to słychać pompkę od zamka co zrobilem nie tak a kabelki podłączyłyem tak pomarańczowy i różowy podłączyłem do +12V jest na tych kabelkach cały czas napięcie a zapiołem sie do tej kostki od centralnego tam jest przewód na którym jest cały czas napięcie to chyba czerwony z białym dalej niebieski z alarmu do zielonego od zamka i zielony do szarego z zamka czarny i biały zostawiłem nie podłączony przyczym zrobiłem tak że dalej mogę otwierać i zamykać z kluczyka tzn tylko sie dopiolem do tych kabelków oryginalnych i zostawiłem je tak jak były to by było wszystko a i jeszcze słychać tak jakby po zamknięciu czy otworzeniu zamki sie otwierają bądz zamykają ale jest przez chwilke taki efekt jakby delikatnie trzestrzeły z wysiłku co o tym myslicie gdzie popełnłem błąd?Pomocy
Auto w którym to podpinałem to Golf III z oryginalnym pneumatykiem i działa ok tylko jest taki problemik że jak wyłączam zapłon to słychać pompkę od zamka co zrobilem nie tak a kabelki podłączyłyem tak pomarańczowy i różowy podłączyłem do +12V jest na tych kabelkach cały czas napięcie a zapiołem sie do tej kostki od centralnego tam jest przewód na którym jest cały czas napięcie to chyba czerwony z białym dalej niebieski z alarmu do zielonego od zamka i zielony do szarego z zamka czarny i biały zostawiłem nie podłączony przyczym zrobiłem tak że dalej mogę otwierać i zamykać z kluczyka tzn tylko sie dopiolem do tych kabelków oryginalnych i zostawiłem je tak jak były to by było wszystko a i jeszcze słychać tak jakby po zamknięciu czy otworzeniu zamki sie otwierają bądz zamykają ale jest przez chwilke taki efekt jakby delikatnie trzestrzeły z wysiłku co o tym myslicie gdzie popełnłem błąd?Pomocy
HEYAH!!!
ja z 3 tyg temu zakladalem swojego passka centralny zamek i alarm i wszystko dziala cacy.(wszystkim ktorzy zastanawiaja sie nad zalozeniem goraco polecam).wydaje mi sie ze mogles popelnic blad gdzies na podlaczeniu +, bo jeden powinien byc na stale podlaczony a jeden(rozowy-bynajmniej taki jest u mnie) jest podlaczony do zaplonu i plus jest na nim tylko przy wlaczonym zaplonie. fajnie by bylo gdybys wrzucil jakis schemat podlaczenia tego sterownika.
ja z 3 tyg temu zakladalem swojego passka centralny zamek i alarm i wszystko dziala cacy.(wszystkim ktorzy zastanawiaja sie nad zalozeniem goraco polecam).wydaje mi sie ze mogles popelnic blad gdzies na podlaczeniu +, bo jeden powinien byc na stale podlaczony a jeden(rozowy-bynajmniej taki jest u mnie) jest podlaczony do zaplonu i plus jest na nim tylko przy wlaczonym zaplonie. fajnie by bylo gdybys wrzucil jakis schemat podlaczenia tego sterownika.
....::::VW Passat 1.8 Kombi::::.....
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Troszkę niejasno opisałeś sposób podłączenia. Kilka dni temu był temat na tym forum o tym łącznie ze schematem. Z tego co zrozumiałem to plus powinieneś brać prosto ze skrzynki bezpieczników (czerwone kable i zawsze tam są wolne miejsca na wtyki) a nie z kostki centralnego). Obejrzyj ten schemat. Domykanie bierz z kabla komfort , otwieranie z kabli alarmu obsługujących centralny i dorób przerzutnik(zmiana minusa na plus)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: wt kwie 12, 2005 00:05
- Lokalizacja: Piotrowice k/Jawora
- Kontakt:
A witam "Paweł Marek" ten temat to był mój ja podłączyłem tak ze zasilanie pobrałem z kostki centralnego tam jest kabelek i na nim jest cały czas +12V potem jest zielony potem szary i jeszcze jakieds dwa. To znaczy ze jak pobrałem zasilanie z kostki centralnego to moze przedostawac sie jakiś impuls co powoduje ze jak wyłaczam zapłon to odzywa sie pompka centralonego??Dodam ze wsztstko działa ok z kluczyka jak i z pilota zamyka sie i otwiera tylko ze jak sie wyłącza zapo słychac pompke centralnego przez kilka sekund ale jak ja słychac to nie zamyka zamków i nie otwiera.
Podłączyłeś wszystko zgodnie z opisem takim jaki i ja dostalem z tym alarmem. Jedynie plus brałem z innego miejsca.
Odglos pracującej pompki centralnego po wylaczeniu zaplonu nie jest spowodowany tym, ze plus brales z kostki centralnego. Ja brałem z innego, nie zwiazanego z zamkiem miejsca i tez mam niestety ten efekt.
Przeczesalem rozne fora dyskusyjne i z tego co znalazlem wynika, ze ten typ po prostu tak ma :-(
Mozna ustawic alarm tak, by zamykal drzwi po wlaczeniu zaplonu bądź po naciśnięciu na hamulec. Z Twojego opisu wynika, że masz ustawione w alarmie zamykanie stopem oraz niepodłączony kabelek do stop-u. Niezaleznie jednak od ustawienia każdorazowo po wyłączeniu zapłonu idzie impuls otwierania drzwi. W zamkach centralnych elektrycznych pewnie nic nie słychac a u nas w pneumatykach pompa zaczyna pracowac.
Jest to idiotyczne ale nigdzie nie znalazlem odpowiedzi jak można wylączyć to kazdorazowe otwieranie na poziomie programowania alarmu. IMHO nie ma takiej możliwości. Pewnie można to jakoś obejś stosując dodatkowe układy ale mnie się nie chce :-) Przyzwyczailem sie do tego buczenia.
Gdybyś znalazł jakieś sensowne rozwiązanie to pamiętaj je tutaj opublikować :-)
Odglos pracującej pompki centralnego po wylaczeniu zaplonu nie jest spowodowany tym, ze plus brales z kostki centralnego. Ja brałem z innego, nie zwiazanego z zamkiem miejsca i tez mam niestety ten efekt.
Przeczesalem rozne fora dyskusyjne i z tego co znalazlem wynika, ze ten typ po prostu tak ma :-(
Mozna ustawic alarm tak, by zamykal drzwi po wlaczeniu zaplonu bądź po naciśnięciu na hamulec. Z Twojego opisu wynika, że masz ustawione w alarmie zamykanie stopem oraz niepodłączony kabelek do stop-u. Niezaleznie jednak od ustawienia każdorazowo po wyłączeniu zapłonu idzie impuls otwierania drzwi. W zamkach centralnych elektrycznych pewnie nic nie słychac a u nas w pneumatykach pompa zaczyna pracowac.
Jest to idiotyczne ale nigdzie nie znalazlem odpowiedzi jak można wylączyć to kazdorazowe otwieranie na poziomie programowania alarmu. IMHO nie ma takiej możliwości. Pewnie można to jakoś obejś stosując dodatkowe układy ale mnie się nie chce :-) Przyzwyczailem sie do tego buczenia.
Gdybyś znalazł jakieś sensowne rozwiązanie to pamiętaj je tutaj opublikować :-)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 112 gości