Co moze sie stac jak układ chłodzenia jest zapowietrzony?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
BazaMKII
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: wt sie 28, 2007 21:26
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Co moze sie stac jak układ chłodzenia jest zapowietrzony?

Post autor: BazaMKII » wt wrz 02, 2008 23:17

Witam
mam takie pytanie co moze sie stac jak układ chlodzenia jest zapowietrzony i temperatura płynu osiągnie 98 stopni?
i jak mozna odpowietrzyc układ chłodzenia?

bo cos strasznie mi sie nagrzewa silnik bo po przejechaniu 10Km mam temperature 86-93stopni?tak mi pokazuje MFA i niewiem czy to tak powinno byc czy nie a i jeszcze dodam ze mam do płynu dolane ok 1L wody bo i tak płyn teraz musze wymienic i czy to ta woda moze to powodować ze sie tak nagrzewa szybko
Ostatnio zmieniony wt wrz 02, 2008 23:23 przez BazaMKII, łącznie zmieniany 2 razy.


Mój MK2 GTI WOLFSBURG EDITION ONE & CORRADO USA zapraszam do oceny:
viewtopic.php?f=91&t=363063
Obrazek

Awatar użytkownika
Maniek71
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 516
Rejestracja: pt maja 02, 2008 06:57
Lokalizacja: Twierdza -> Wrocław -> Zakrzów ->oś Sobieskiego
Kontakt:

Post autor: Maniek71 » wt wrz 02, 2008 23:25

Układ powinien odpowietrzyć sie sam jezeli korek nie jest zapchany!!! a jezeli temp. wzrasat do 98 to mozesz miec walniety czujnik lub termostat!!! A stac sie może to ze przegrzejesz silnik jesli miał byś zapowietrzony to zazwyczaj wywala płyn na zawnatrz przez korek przynajmniej ja tak miałem!!!


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2795486#2795486 Zapraszam do oceny

Awatar użytkownika
BazaMKII
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: wt sie 28, 2007 21:26
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: BazaMKII » wt wrz 02, 2008 23:28

płyn wywala jak odkrecam korek gdy jest mocno nagrzany?

a co ma do tego czujnik temperatury jak ta temperatura to jet prawdziwa nie jest błędnie podawana?
Ostatnio zmieniony wt wrz 02, 2008 23:33 przez BazaMKII, łącznie zmieniany 2 razy.


Mój MK2 GTI WOLFSBURG EDITION ONE & CORRADO USA zapraszam do oceny:
viewtopic.php?f=91&t=363063
Obrazek

jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » śr wrz 03, 2008 00:17

Ja stawiam na walnięty termostat.Odpowietrzaj zawsze na otwarym ogrzewaniu.


Jacek

gailbraith

Post autor: gailbraith » śr wrz 03, 2008 01:33

BazaMKII pisze:płyn wywala jak odkrecam korek gdy jest mocno nagrzany?
Przy odkręcaniu korka kiedy płyn jest nagrzany to oczywiście, że może trochę płynu wywalić gdyż wtedy ciśnienie w układzie chłodzenia jest większe niż na zimnym.
BazaMKII pisze:a co ma do tego czujnik temperatury jak ta temperatura to jet prawdziwa nie jest błędnie podawana?
A wiatrak to działa?



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr wrz 03, 2008 06:35

jackyz pisze:Odpowietrzaj zawsze na otwarym ogrzewaniu.
Możesz to jakoś sensownie wytłumaczyć? Bo ja nie widzę różnicy w tym czy ogrzewanie jest "otwarte" czy nie.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
majster heniek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2152
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
Lokalizacja: Głuchołazy
Auto: Jest
Silnik: też

Post autor: majster heniek » śr wrz 03, 2008 06:45

zodiak pisze:Możesz to jakoś sensownie wytłumaczyć? Bo ja nie widzę różnicy w tym czy ogrzewanie jest "otwarte" czy nie.
bo jak będzie zamknięte to dalej układ chłodzenia zapowietrzy się - płyn musi do nagrzewnicy też dojść


Obrazek

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr wrz 03, 2008 06:56

płyn musi do nagrzewnicy też dojść
Pierwsze słyszę aby w mk2 była możliwość zamknięcia obiegu płynu przez nagrzewnicę więc w dalszym ciągu nie widzę sensu "otwierania" ogrzewania. Po co kolegę wprowadzać w błąd?


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » śr wrz 03, 2008 07:33

zodiak pisze:
płyn musi do nagrzewnicy też dojść
Pierwsze słyszę aby w mk2 była możliwość zamknięcia obiegu płynu przez nagrzewnicę więc w dalszym ciągu nie widzę sensu "otwierania" ogrzewania. Po co kolegę wprowadzać w błąd?
Na wężu idącym do nagrzewnicy masz zawór jak masz zamknięty to ciepła woda nie idzie do niej.W tedy jest tzw.Mały obieg,gdy otworzysz na ciepło zawór się otwiera i woda leci przez cały układ.Nie wiem czego tu można nie rozumieć??



Awatar użytkownika
wasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: wasiak » śr wrz 03, 2008 07:50

po pierwssze czy przy tej temperatuza odpala wiatrak na chlodnicy??
po 2 czy temperatura rosnie dalej

bo temperatura nie jest znowu az tak wysoka przy 94-95 powinien wiatrak odpali jezeli odpala to jest oki
uklad powinien odpowietrzyc sie sam po kilku sekundach po odpaleniu i lekkim przegazowaniu
a woda w ukladnie nic nie robi po za tym ze troszke kamienia moze osisac wewnatrz rury ja jezdzilem ponad rok i nic sie nie stalo ryle ze na demineralizowanej


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr wrz 03, 2008 08:07

$iwy pisze:Na wężu idącym do nagrzewnicy masz zawór jak masz zamknięty to ciepła woda nie idzie do niej.W tedy jest tzw.Mały obieg,gdy otworzysz na ciepło zawór się otwiera i woda leci przez cały układ.Nie wiem czego tu można nie rozumieć??
Ja rozumiem o co chodzi, tylko chodzi o to że w mk2 nie ma takiego zaworu. (Ale czas skończyć ten wątek uboczny, tylko chciałbym to sprostować bo po raz kolejny czytam bzdurę o "otwieraniu" ogrzewania).


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
majster heniek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2152
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
Lokalizacja: Głuchołazy
Auto: Jest
Silnik: też

Post autor: majster heniek » śr wrz 03, 2008 08:47

zodiak, książka chyba nie robi nas w balona ???????
Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr wrz 03, 2008 08:57

majster heniek
Coś mi się zdaje że w tym przypadku robi, zresztą jeśli się ktoś spotkał z (fabrycznym) zaworem nagrzewnicy w MK2 niech się odezwie :grin:


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
BazaMKII
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: wt sie 28, 2007 21:26
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: BazaMKII » śr wrz 03, 2008 09:29

witarak nie zawsze sie włacza i czesami temperatura rosnie do 100stopni jak stoje w korkach a w trasie mam 94-97stopni
Ostatnio zmieniony śr wrz 03, 2008 09:30 przez BazaMKII, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój MK2 GTI WOLFSBURG EDITION ONE & CORRADO USA zapraszam do oceny:
viewtopic.php?f=91&t=363063
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 233 gości