Co moze sie stac jak układ chłodzenia jest zapowietrzony?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Co moze sie stac jak układ chłodzenia jest zapowietrzony?
Witam
mam takie pytanie co moze sie stac jak układ chlodzenia jest zapowietrzony i temperatura płynu osiągnie 98 stopni?
i jak mozna odpowietrzyc układ chłodzenia?
bo cos strasznie mi sie nagrzewa silnik bo po przejechaniu 10Km mam temperature 86-93stopni?tak mi pokazuje MFA i niewiem czy to tak powinno byc czy nie a i jeszcze dodam ze mam do płynu dolane ok 1L wody bo i tak płyn teraz musze wymienic i czy to ta woda moze to powodować ze sie tak nagrzewa szybko
mam takie pytanie co moze sie stac jak układ chlodzenia jest zapowietrzony i temperatura płynu osiągnie 98 stopni?
i jak mozna odpowietrzyc układ chłodzenia?
bo cos strasznie mi sie nagrzewa silnik bo po przejechaniu 10Km mam temperature 86-93stopni?tak mi pokazuje MFA i niewiem czy to tak powinno byc czy nie a i jeszcze dodam ze mam do płynu dolane ok 1L wody bo i tak płyn teraz musze wymienic i czy to ta woda moze to powodować ze sie tak nagrzewa szybko
Ostatnio zmieniony wt wrz 02, 2008 23:23 przez BazaMKII, łącznie zmieniany 2 razy.
- Maniek71
- Gadatliwa bestia
- Posty: 516
- Rejestracja: pt maja 02, 2008 06:57
- Lokalizacja: Twierdza -> Wrocław -> Zakrzów ->oś Sobieskiego
- Kontakt:
Układ powinien odpowietrzyć sie sam jezeli korek nie jest zapchany!!! a jezeli temp. wzrasat do 98 to mozesz miec walniety czujnik lub termostat!!! A stac sie może to ze przegrzejesz silnik jesli miał byś zapowietrzony to zazwyczaj wywala płyn na zawnatrz przez korek przynajmniej ja tak miałem!!!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2795486#2795486 Zapraszam do oceny
płyn wywala jak odkrecam korek gdy jest mocno nagrzany?
a co ma do tego czujnik temperatury jak ta temperatura to jet prawdziwa nie jest błędnie podawana?
a co ma do tego czujnik temperatury jak ta temperatura to jet prawdziwa nie jest błędnie podawana?
Ostatnio zmieniony wt wrz 02, 2008 23:33 przez BazaMKII, łącznie zmieniany 2 razy.
Przy odkręcaniu korka kiedy płyn jest nagrzany to oczywiście, że może trochę płynu wywalić gdyż wtedy ciśnienie w układzie chłodzenia jest większe niż na zimnym.BazaMKII pisze:płyn wywala jak odkrecam korek gdy jest mocno nagrzany?
A wiatrak to działa?BazaMKII pisze:a co ma do tego czujnik temperatury jak ta temperatura to jet prawdziwa nie jest błędnie podawana?
Możesz to jakoś sensownie wytłumaczyć? Bo ja nie widzę różnicy w tym czy ogrzewanie jest "otwarte" czy nie.jackyz pisze:Odpowietrzaj zawsze na otwarym ogrzewaniu.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
- majster heniek
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2152
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
- Lokalizacja: Głuchołazy
- Auto: Jest
- Silnik: też
Pierwsze słyszę aby w mk2 była możliwość zamknięcia obiegu płynu przez nagrzewnicę więc w dalszym ciągu nie widzę sensu "otwierania" ogrzewania. Po co kolegę wprowadzać w błąd?płyn musi do nagrzewnicy też dojść
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Na wężu idącym do nagrzewnicy masz zawór jak masz zamknięty to ciepła woda nie idzie do niej.W tedy jest tzw.Mały obieg,gdy otworzysz na ciepło zawór się otwiera i woda leci przez cały układ.Nie wiem czego tu można nie rozumieć??zodiak pisze:Pierwsze słyszę aby w mk2 była możliwość zamknięcia obiegu płynu przez nagrzewnicę więc w dalszym ciągu nie widzę sensu "otwierania" ogrzewania. Po co kolegę wprowadzać w błąd?płyn musi do nagrzewnicy też dojść
- wasiak
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
po pierwssze czy przy tej temperatuza odpala wiatrak na chlodnicy??
po 2 czy temperatura rosnie dalej
bo temperatura nie jest znowu az tak wysoka przy 94-95 powinien wiatrak odpali jezeli odpala to jest oki
uklad powinien odpowietrzyc sie sam po kilku sekundach po odpaleniu i lekkim przegazowaniu
a woda w ukladnie nic nie robi po za tym ze troszke kamienia moze osisac wewnatrz rury ja jezdzilem ponad rok i nic sie nie stalo ryle ze na demineralizowanej
po 2 czy temperatura rosnie dalej
bo temperatura nie jest znowu az tak wysoka przy 94-95 powinien wiatrak odpali jezeli odpala to jest oki
uklad powinien odpowietrzyc sie sam po kilku sekundach po odpaleniu i lekkim przegazowaniu
a woda w ukladnie nic nie robi po za tym ze troszke kamienia moze osisac wewnatrz rury ja jezdzilem ponad rok i nic sie nie stalo ryle ze na demineralizowanej
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM
Ja rozumiem o co chodzi, tylko chodzi o to że w mk2 nie ma takiego zaworu. (Ale czas skończyć ten wątek uboczny, tylko chciałbym to sprostować bo po raz kolejny czytam bzdurę o "otwieraniu" ogrzewania).$iwy pisze:Na wężu idącym do nagrzewnicy masz zawór jak masz zamknięty to ciepła woda nie idzie do niej.W tedy jest tzw.Mały obieg,gdy otworzysz na ciepło zawór się otwiera i woda leci przez cały układ.Nie wiem czego tu można nie rozumieć??
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
- majster heniek
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2152
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
- Lokalizacja: Głuchołazy
- Auto: Jest
- Silnik: też
witarak nie zawsze sie włacza i czesami temperatura rosnie do 100stopni jak stoje w korkach a w trasie mam 94-97stopni
Ostatnio zmieniony śr wrz 03, 2008 09:30 przez BazaMKII, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 311 gości