Problem z utrzymaniem ciśnienia doładowania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Problem z utrzymaniem ciśnienia doładowania

Post autor: paja » sob sie 30, 2008 15:31

Panowie ja mam problem. Po prowizorycznym gov modzie (dołozyłem do podkładek o grubości łacznej 1,5mm jeszcze 3,5mm, przy czym zostały wszystkie spreżynki) mam problem z utrzymaniem ciśnienie doładowania. Na każdym biegu turbo napompuje 1,4 bara i potem powoli spada. Na 2 biegu spada szybciej, na 3 trochę wolniej, ale jak depnę np dla próby od 2tys obrotów to zdąży spać do 1,0-1,1 bara, jak depnę tak od 3tys obrotów to zdąży spaść do 1,2 bara. Na 4 biegu jest trochę lepiej itd. Myślełem że może jakaś nieszczelność, ale wymieniłem wężyki od ciśnienia miedzy turbo a pompa. pozmieniałem opaski i podokręcałem i bez rezultatów. czy jest możliwe że to przez tą modyfikację pompy? Dodam ze teraz auto dokręca sie w miare swobodnie do końca obrotomierza, więc nie wiem. 8 jade na hamownie a w obecnej sytuacji to nie ma najmniejszego sensu :( Ma któs jakiś pomysł


Obrazek

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob sie 30, 2008 15:48

zawór bezp na kolektorze zakręcony ?



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » sob sie 30, 2008 18:03

To_mas, tak, rozkręciłem dzisiaj i elegancko zatkany. Ściagnąłem rury do IC i tez wszystkie całe. Zastanawiam się jednak że możę to faktycznie przez moje grzebanie przy pompie, bo zauważyłem że jak pompuje 1,4 bara to nie dymi, ale jak juz cisnienie spadnie do 1,0 to dymu nadal nie ma, ale do konca obrotomierza sie dokręca.


Obrazek

EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » sob sie 30, 2008 21:59

A przed grzebaniem przy pompie ile Ci pompował?



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » ndz sie 31, 2008 14:57

stabilne 1,3 na każdym biegu


Obrazek

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » wt wrz 02, 2008 00:06

Mi to wyglada na jak by bylo malo paliwa wiec i malo ilosc spalin a wtedy turbo slabo sie kreci, zwlasazcza jak doladowanie spada a nie kopci to moze byc sutek grzebania w pompie.



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » wt wrz 02, 2008 12:15

rozebrałem wczoraj pompę, poskładałem tak jak było wcześniej. W trakcie regulacji w pewnym momencie przegiołem z ilością koksu i chmura była non stop a turbo i tak z obrotów schodziło. Z jednaj strony wygląda mi to na jakąś nieszczelność, ale nie wiem gdzie bo chyba wszystko sprzwdziłem, z drugiej jakby to była nieszczelność to ciśnienie zawsze schodziło by z taką samą prędkością i chyba cały czas, a jak wczoraj sprawdzałem na trasie to 1,0bara trzyma stabilnie a wyższe i niższy bieg tym szyciej spada :grrr:


Obrazek

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » wt wrz 02, 2008 13:58

Dziwna sprawa jezeli pojawil sie z tylu koks to turbo kreci sie na maxa a doladowanie spada popatrz moze jeszcze raz na szczelnosc calego ukladu
popatrz jeszcze na pompe bo zrobilo sie to po jej modyfikacji wiec moze z nia dalej jest cos nie tak.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 165 gości