Problem z mocą do 3 tyś obr.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz sie 31, 2008 23:30
- Lokalizacja: Płock
Problem z mocą do 3 tyś obr.
Witam mam taki problem mój Golf IV 2000 r. 1,9 tdi 90 km do 3 tyś obr. wydaje mi się ze słabo przyspiesza (znajomi którzy nim jeździli i też mają tdi też tak twierdzą) autko posiadam o 4 dni więc nie wiem jak było wcześniej jeżeli wskazówka wejdzie powyżej 3 tyś obr to idzie jak wściekły !! przy zmianie biegów jeżeli obrotu nie spadną poniżej 3 tys obr. to chwilkię się zastanowi i znowu idzie jak wściekły.
Prosze pomóżcie mi co może byc przyczyną auto przyspiesza ale nie tak jak powinno dopiero powyżej 3 tyś pokazuje swoje oblicze. podłączyłem go pod komputer to pokazywał ze błąd czujnika podciśnienia. czy ktoś spotkał się z takim problemem??
Pozdrawiam
[ Dodano: 01 Wrz 2008 05:58 ]
Hmm.. czy ktoś może mi pomóc ?
Prosze pomóżcie mi co może byc przyczyną auto przyspiesza ale nie tak jak powinno dopiero powyżej 3 tyś pokazuje swoje oblicze. podłączyłem go pod komputer to pokazywał ze błąd czujnika podciśnienia. czy ktoś spotkał się z takim problemem??
Pozdrawiam
[ Dodano: 01 Wrz 2008 05:58 ]
Hmm.. czy ktoś może mi pomóc ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz sie 31, 2008 23:30
- Lokalizacja: Płock
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz sie 31, 2008 23:30
- Lokalizacja: Płock
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz sie 31, 2008 23:30
- Lokalizacja: Płock
a co z tym błedem czujnika podciśnienia? bo byłem na komputerze i taki błąd sie wyświetlil ?? Jeszcze opisze co zrobiłem wiec tak są na podszybiu dwa te czujniki wiec chcąc sprawdzic oba zrobiłem tak najpierw odłaczyłem ten n75 z szarym łebkiem auto zaczeło jechac powyżej 3 tyś obrotów tak jak dotychczas do 3 tys. czyli mulilo sie i niebyło tego powera jak wczesniej powyzej 3 tyś wiec podłaczyłem spowrotem moc wróciła znowu ostro idzie powyżej 3 tys a jak odłączyłem ten czujnik n 18 z czarnym łebkiem w przyspieszaniu nic sie nie zmieniło niebyło gorzej czyli do 3 tys lipa powyzej przyspiesza ostro więc moje podejrzenia padło na ten n18 ponieważ po jego odłaczeniu nic sie nie zmieniło czyli tak jakby on nie działał. co ty nato ? niewiem czy ten czujnik moze mieć coś w spólnego z przyspieszaniem wogule ?
Zawór EGR nie ma na to wpływu , jak pisze kolega wyzej koniecznie logi dynamiczne podanych bloków, wtedy wyjdzie co i jak, satyczne podłaczenie vaga i dumanie co moze byc to wróżenie z fusów. Po dynamicznej diagnozie wyjdzie co i jak. Ja miałęm kiedys podobnie , niedoałdowanie, zaworek N75 za szybko spuszcał cisnienie i wyszło to w czasie diagnozy.mastergit83 pisze:a co z tym błedem czujnika podciśnienia? bo byłem na komputerze i taki błąd sie wyświetlil ?? Jeszcze opisze co zrobiłem wiec tak są na podszybiu dwa te czujniki wiec chcąc sprawdzic oba zrobiłem tak najpierw odłaczyłem ten n75 z szarym łebkiem auto zaczeło jechac powyżej 3 tyś obrotów tak jak dotychczas do 3 tys. czyli mulilo sie i niebyło tego powera jak wczesniej powyzej 3 tyś wiec podłaczyłem spowrotem moc wróciła znowu ostro idzie powyżej 3 tys a jak odłączyłem ten czujnik n 18 z czarnym łebkiem w przyspieszaniu nic sie nie zmieniło niebyło gorzej czyli do 3 tys lipa powyzej przyspiesza ostro więc moje podejrzenia padło na ten n18 ponieważ po jego odłaczeniu nic sie nie zmieniło czyli tak jakby on nie działał. co ty nato ? niewiem czy ten czujnik moze mieć coś w spólnego z przyspieszaniem wogule ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz sie 31, 2008 23:30
- Lokalizacja: Płock
jak nie odpalone auto to trudno ja ruszyc , odpal złap reka i pociagnij powinna ok 1-2cm spokojnie sie wcisnac. U mnie łopadki nie były zapieczone a cisnienie za wolno wzrastało i tez był taki objaw. Jak mówiłem bez logów sie nie obejdzie. Moze byc N75 lub jego przewody, zapieczone kierownice turbiny w połozeniu minimum, przepływka i itd. Logi dadza poglad na wszystko i nie trzeba bedzie wymieniac wszystkiego metoda chybił trafił.mastergit83 pisze:a czy przy przegazowaniu ta sztanga co idize doniej n 75 powinna sie ruszac? bo umnie ani drgnie ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz sie 31, 2008 23:30
- Lokalizacja: Płock
hmm.. jak silnik nieodpalony to rusza sie tez normalnie mi chodzi oto ze jak odpalisz silnik i czygazujesz to czy to powinoo sie ruszac ?? samo ? bez dotykania przy przagazowywaniu ??
[ Dodano: 02 Wrz 2008 05:58 ]
jakbyście mogli sprawdzić czy ta dzwignia sie rusza jak przegazowujecie samochód byłbym wdzieczny. :> oczywiście samoistnie a nie poruszana palcem
[ Dodano: 02 Wrz 2008 15:41 ]
i co koledzy odpowie mi ktos ? na pytanie czy przy przegazówce to powinno sie ruszac ?
[ Dodano: 03 Wrz 2008 06:41 ]
czy nikt niewie jak powinna sie zachowywać ta dźwignia ?

[ Dodano: 02 Wrz 2008 05:58 ]
jakbyście mogli sprawdzić czy ta dzwignia sie rusza jak przegazowujecie samochód byłbym wdzieczny. :> oczywiście samoistnie a nie poruszana palcem

[ Dodano: 02 Wrz 2008 15:41 ]
i co koledzy odpowie mi ktos ? na pytanie czy przy przegazówce to powinno sie ruszac ?
[ Dodano: 03 Wrz 2008 06:41 ]
czy nikt niewie jak powinna sie zachowywać ta dźwignia ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości