czujnik temperatury
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
termostat puszcza wode w dolny wąż jak temp płynu osiągnie 85*C Kup termostat aby Wahler bo jeden z najlepszych i będzie gitara
[ Dodano: 25 Sie 2008 19:45 ]
slawek317 albo lepiej zaczekaj zamówsobie oryginał chociaż będziesz miał pewność że dobrze działa, jeździłeś tyle czasu to dwa ni cie nie zbawi
[ Dodano: 25 Sie 2008 19:47 ]
czyli ten: WAHLER WA 4253.87D
[ Dodano: 25 Sie 2008 19:45 ]
slawek317 albo lepiej zaczekaj zamówsobie oryginał chociaż będziesz miał pewność że dobrze działa, jeździłeś tyle czasu to dwa ni cie nie zbawi
[ Dodano: 25 Sie 2008 19:47 ]
czyli ten: WAHLER WA 4253.87D
Ostatnio zmieniony pn sie 25, 2008 19:41 przez wojtas4589, łącznie zmieniany 1 raz.
dziś zamowilem ten czujnik temperatury .. orginalny w serwisie okolo 90 zł mnie bedzie kosztował ..
mam nadzieje ze te wszystkie problemy tj. auto nie pali zapali za pierwszym po postoju okolo2 godzin , złe wskazania temperatury na zegarach (cały czas 70 stopni niezaleznie czy korki czy trasa) i do tego dochodzi taki jakis "zamuł: na 1,2 i 3 biegu tak od 2 tys, obrotow jak mu dam gazu to nie jedzie :/ - lipa totalna :/ najgorzej jest na zimnym silniku :/ dodam ze jak silnik jets ciepły to pali na dotyk, jak sie juz rozgrzeje to ten "muł" jakby ustepuje chwilami go tylko zamula na tym drugim biedu na okolo 2 tys obrotow tak do 3 tys.
normalnie cuda się dzieją :/
mam nadzieje ze te wszystkie problemy tj. auto nie pali zapali za pierwszym po postoju okolo2 godzin , złe wskazania temperatury na zegarach (cały czas 70 stopni niezaleznie czy korki czy trasa) i do tego dochodzi taki jakis "zamuł: na 1,2 i 3 biegu tak od 2 tys, obrotow jak mu dam gazu to nie jedzie :/ - lipa totalna :/ najgorzej jest na zimnym silniku :/ dodam ze jak silnik jets ciepły to pali na dotyk, jak sie juz rozgrzeje to ten "muł" jakby ustepuje chwilami go tylko zamula na tym drugim biedu na okolo 2 tys obrotow tak do 3 tys.
normalnie cuda się dzieją :/
- Adek
- Niesolidny sprzedawca
- Posty: 300
- Rejestracja: pt lip 27, 2007 21:25
- Lokalizacja: Sokołów Podlaski
- Kontakt:
czy moim problemem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186402. Moze byc ten czujnik?? temp wskazuje mi dobra 90C i mój jest koloru zułtego
MOJA IBIZA ZAPRASZAM :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=361005
MÓJ BYŁY GOLF ZAPRASZAM :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=176190
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=361005
MÓJ BYŁY GOLF ZAPRASZAM :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=176190
Adek, ja mialem problem taki, że na zimnym silniku nie odpalał za pierwszym razem.
objaw taki jak opisał - drill -. Dziś rano zamontowałem i odpalił bez problemu. Przy dojechaniu do skrzyżowania (jakieś 500metrów od domu) gdzie zawsze wrzucałem luz i hamowałem gasł.. teraz tak sie nie stało, więc domniemam, że wymiana pomogła. Natomiast nadal mam problem z lekko falującym obrotami na biegu jałowym, słychać także po pracy silnika. Zastanawiam się, czy teraz nie wymienić czujnik Halla.
objaw taki jak opisał - drill -. Dziś rano zamontowałem i odpalił bez problemu. Przy dojechaniu do skrzyżowania (jakieś 500metrów od domu) gdzie zawsze wrzucałem luz i hamowałem gasł.. teraz tak sie nie stało, więc domniemam, że wymiana pomogła. Natomiast nadal mam problem z lekko falującym obrotami na biegu jałowym, słychać także po pracy silnika. Zastanawiam się, czy teraz nie wymienić czujnik Halla.
--
vw360
- dawniej Golf Mk3
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
vw360
- dawniej Golf Mk3
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
hej, tak jestem juz po wymianie ale hmm to nic nie pomogło :/ tzn. temperatura tak samo dochodzi rowniez do max 70 stopni :/ ( wiec to chyba nie wina tego czujnika tylko przyczyna gdzies indziej jest :/) ale po zapaleniu obroty wskakują na okolo 1100 - tak chyba być powinno wczesniej mialme niecały 1000 .. ale chyba nie ma to znaczącego wpływu na problem z zapalaniem auta przynajmniej w moim przypadku, do sprawdzenia mam jeszcze świece, kable i pompe paliwa ..
lambert86, u mnie pomogło przy odpalaniu ale temp wychyla sie nadal poza 90 tak do 105 na krotkim odcinku jak staję pod światłami. Ten odcinek to 11km w mieście. Przed chwilą zamówiłem termostat Wahler'a tak jak polecają koledzy na grupie, wieczorem wymiennie, chyba, że czasu zabraknie. A teraz zaczytałem się w ten obszerny wątek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... +termostat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... +termostat
--
vw360
- dawniej Golf Mk3
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
vw360
- dawniej Golf Mk3
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
słuchaj jeżeli masz naprawde 70 stopni to termostat nawet nie powinien sie otworzyć bo otwiera się przy 85 stopniach, wiec może jest cały cas otwarty, dolny wąż od chłodnicy po przejechaniu np 3 kilometrów powinien być zimny a górny ciepły, jeżeli obydwa będą takiej samej temperatury tzn że termostat zwalony na 100%
kiedys bylo to opisane na forum, termometr w zbiorniczek wyrownawczy i trzymasz za dolny waz a silnik sobie pracuje, jak poczujesz na wezu ze robi sie cieply to patrzysz na termometr, dolny waz powinien robic sie cieply przy 84-90 stC
w przypadku kolegi ktory walczy z obrotami, to wydaje mi sie ze to silniczek krokowy zacina sie albo jest uszkodzony
Kolega z silnikiem ABD musi sie przyzwyczaic chyba bo wachania obrotow (mowie o delikatnych wachaniach) ja w swoim ABU nie zdolalem sie tego pozbyc, chyba ze wachania sa naprawde duze to wtedy rowniez silniczek krokowy nawala, albo lapie lewe powietrze
w przypadku kiedy silnik jest zamulony to juz trzeba troche bardziej poszukac, napewno nie jest to od czujnika temp ani termostatu, najbardziej podpadajacy jest: rozrzad, sada lambda, uklad wtryskowy, ja u siebie mialem uszkodzona przepustnice i po jej wymianie stracil moc ponizej 2000 obrotow, szukalem przyczyny przez miesiac i okazalo sie ze wtryskiwacz byl inny (caly zespol przepustnicy byl identyczny) mial inny numer i konstrukcje, po wymianie na stary powrocilo wszystko do normy
w przypadku kolegi ktory walczy z obrotami, to wydaje mi sie ze to silniczek krokowy zacina sie albo jest uszkodzony
Kolega z silnikiem ABD musi sie przyzwyczaic chyba bo wachania obrotow (mowie o delikatnych wachaniach) ja w swoim ABU nie zdolalem sie tego pozbyc, chyba ze wachania sa naprawde duze to wtedy rowniez silniczek krokowy nawala, albo lapie lewe powietrze
w przypadku kiedy silnik jest zamulony to juz trzeba troche bardziej poszukac, napewno nie jest to od czujnika temp ani termostatu, najbardziej podpadajacy jest: rozrzad, sada lambda, uklad wtryskowy, ja u siebie mialem uszkodzona przepustnice i po jej wymianie stracil moc ponizej 2000 obrotow, szukalem przyczyny przez miesiac i okazalo sie ze wtryskiwacz byl inny (caly zespol przepustnicy byl identyczny) mial inny numer i konstrukcje, po wymianie na stary powrocilo wszystko do normy
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 91
- Rejestracja: śr cze 20, 2007 22:11
- Lokalizacja: Lubelszczyzna
- Kontakt:
Witam, w końcu po miesiącu czasu wymieniłem termostat na WAHLER WA 4253.87D taki jaki powinien być i co się okazało jak wcześniej na starym temp. była na 70 stopniach to teraz po wymianie jest na 80 stopni, a po przejechaniu np 5km dolny wąż jest zimny a górny gorący no po prostu temp. nie przekracza 80 stopni.
Powiedzcie mi, czy ten czujnik temperatury posiada jakąś uszczelkę? bo wyjąłem stary zeby przeczyścić (objawy podobne jak u Was) i po ponownym włożeniu chlapie mi płynem.. ja mam Golfa III i ten czujnik jest wkładany jakby od dołu "do góry nogami" wiec leje się jak cholera... nie wiem co robić. Jak go wyjmowałem to chychodził ciężko był jakby zaśniedziały, przeczysciłem go szmatką i teraz jest jakiś luźny. (czarny z żółtą obrączką 4 bolce) Proszę o pilną odpowiedź.
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 329 gości