Najpierw odpalał ciezko a teraz wogole
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:22
- Lokalizacja: Wrocek
Najpierw odpalał ciezko a teraz wogole
witam
moj problem ukazuje sie tym ze golfik napierw odpalał bardzo ciezko (tak jak by mu sie juz nie chciało) potem jesli chciałem pojezdzic musiałem wołac kolegow i trzeba było pchac byka (na pych) bo inaczej nie odpalał. wymeniłem świece zarowe jak mi sasiad polecił ale nic to nie daje. ostatnio miałem jakis syf w baku co doprowadziło do zapchania filtra paliwa, wtedy moj madry kolega sciagnoł filtr i linke od paliwa prosto od baku podłaczył wprost do pompy paliwowej, co zaskutkowało zablokowaniem sie jakiegos syfu tuz przy popmie lecz w środku popmpy nie znalazłem zadnego syfu zapchały sie tylko linki(jak na moje oko) lecz nie jestem pewien na 100 % czy pompa nie jest przypchana. jak zdjagnozowac co go boli ?? moze mi ktos pomoc ? czekam na jakies konkrety
moj problem ukazuje sie tym ze golfik napierw odpalał bardzo ciezko (tak jak by mu sie juz nie chciało) potem jesli chciałem pojezdzic musiałem wołac kolegow i trzeba było pchac byka (na pych) bo inaczej nie odpalał. wymeniłem świece zarowe jak mi sasiad polecił ale nic to nie daje. ostatnio miałem jakis syf w baku co doprowadziło do zapchania filtra paliwa, wtedy moj madry kolega sciagnoł filtr i linke od paliwa prosto od baku podłaczył wprost do pompy paliwowej, co zaskutkowało zablokowaniem sie jakiegos syfu tuz przy popmie lecz w środku popmpy nie znalazłem zadnego syfu zapchały sie tylko linki(jak na moje oko) lecz nie jestem pewien na 100 % czy pompa nie jest przypchana. jak zdjagnozowac co go boli ?? moze mi ktos pomoc ? czekam na jakies konkrety
Ostatnio zmieniony ndz sie 31, 2008 12:40 przez donkuralesko, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:22
- Lokalizacja: Wrocek
ja osobiscie podejrzewam pompe wtrytskowa. poniewaz sprawdzałem dzisiaj poprzez odkrecenie przewodow paliwowych odchodzacych od popmy do wtryskow i co sie okazuje , pompa nie podaje paliwa do wtyskow ale jeszcze mam pytanie co powodowało to ze w dalszej przeszłosci tzn. z jakies 2 miesiace temu miał juz powoli problemy z odpalaniem(ale w sumie zawsze odpalił). co mogło byc przyczyna ??
to odpowietrz dobrze wszystko po kolei wraz z pompa , zobacz czy podaje paliwo na wtryski , wykrec wtryski z glowicy, podlacz do przewodow i zobacz jak rozpylaja, czy nie leja.
1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 611
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
- Lokalizacja: SCZ
- Auto: mk3
- Silnik: 1Z
- Kontakt:
W baku tez jest filtr, wogule dobrze by bylo caly bak wyczyscic, zwlaszcza przed zima.donkuralesko pisze:ale nic to nie daje. ostatnio miałem jakis syf w baku co doprowadziło do zapchania filtra paliwa
Zobacz czy dochodzi prad do elektrozaworu na pompie, czy dziala elektrozawor, jak dostanie prad powinno byc slychac cykniecie.
Ostatnio zmieniony pn wrz 01, 2008 20:02 przez anaba255, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:22
- Lokalizacja: Wrocek
własnie ostatnio czysciłem bak wraz z całymi przewodami paliwowymi i z tego co patrzyłem(widziałem) filtr tez jest w porzadku. prad dochodzi napewno, ale pompe mam prawdopodobnie zapchana jakims syfem (to co pisałem w/n).
a co polecacie regeneracje pompy czy kupic jakos uzywke ??
i ile moze kosztowac na wasze "oko" regeneracja , bo uzywka wacha sie od 100 zł do ok.250 zl
a co polecacie regeneracje pompy czy kupic jakos uzywke ??
i ile moze kosztowac na wasze "oko" regeneracja , bo uzywka wacha sie od 100 zł do ok.250 zl
Ostatnio zmieniony wt wrz 02, 2008 09:08 przez donkuralesko, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:22
- Lokalizacja: Wrocek
anaba255 pisze:jakis czas temu placilem 260 zl za regeneracje, kupujac uzywana tez nie wiadomo na co sie trafidonkuralesko pisze:i ile moze kosztowac na wasze "oko" regeneracja , bo uzywka wacha sie od 100 zł do ok.250 zl
anaba255 pisze:jakis czas temu placilem 260 zl za regeneracje, kupujac uzywana tez nie wiadomo na co sie trafi
i w sumie tu racja. tylko ze u mnie w miescie bardzo mało pompiarzy(a przeciez nie oddam auta do jakiegos partacza zeby prowizorycznie zrobił,a GOLFINA pojezdzi miesiac i znow padnie) . szukajac po necie znalazłem tylko 1. teraz wypadało by zadzwonic i sie popytac. jesli miał bym cene 260 zl za regeneracje oczywsicie ze wolał bym zregenerowac. (ale z tego co wiem w nissan sunny 2,0 D . regeneracja pompy kosztuje ok.550zł zeby sie nie okazało ze ja tez tyle bede musiał zapłacic bo wtedy juz bede wolał uzywke).
a jeśli sam sciagne pompe , a potem włoze ja ale juz naprawiona to odpali mi autko bez problemu czy trzeba bedzie kombinowac jeszcze cos ?? bo słyszałem ze cos tam jeszcze trzeba ustawic ... zapłon ?
Ostatnio zmieniony śr wrz 03, 2008 14:09 przez donkuralesko, łącznie zmieniany 2 razy.
Jaki zaplon?? w dieslu ?? , ustawiasz kat poczatku wtrysku pompy. Czyli ustawiasz pompe ,aby ta podawala paliwo na wtryski wtedy co potrzeba. W takim przypadku bedziesz potrzebowal czujnik zegarowy i przejsciowke , no i oczywiscie troche pracy.
Po wyjeciu pompy i wlozeniu naprawionej , lub innej , masz do ustawienia caly rozrzad + poczatek wtrysku pompy.
Podejrzewam ze na forum ktos juz opisal czynnosc ustawiania pompy.
Na Twoim miejscu podjechalbym na jakis szrot , kupil pompe uzywana , jeszcze mozna trafic pompki ww b dobrym stanie z pomalowanymi regulatorami , do ktorych jeszcze nikt poza pracownikami w fabryce boscha nie zagladal. A jak cos bedzie nie halo to na jednej mozesz sie przechustac w autku , a druga oddajesz pompiarzowi na stół.
Po wyjeciu pompy i wlozeniu naprawionej , lub innej , masz do ustawienia caly rozrzad + poczatek wtrysku pompy.
Podejrzewam ze na forum ktos juz opisal czynnosc ustawiania pompy.
Na Twoim miejscu podjechalbym na jakis szrot , kupil pompe uzywana , jeszcze mozna trafic pompki ww b dobrym stanie z pomalowanymi regulatorami , do ktorych jeszcze nikt poza pracownikami w fabryce boscha nie zagladal. A jak cos bedzie nie halo to na jednej mozesz sie przechustac w autku , a druga oddajesz pompiarzowi na stół.
Ostatnio zmieniony śr wrz 03, 2008 14:25 przez PiTTer99, łącznie zmieniany 1 raz.
1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 611
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
- Lokalizacja: SCZ
- Auto: mk3
- Silnik: 1Z
- Kontakt:
Przed wyciagnieciem zrob znak na pompie i obudowie do ktorej przykrecasz, przy wkladaniu bedziesz mial punkt odniesienia, ale zeby ustawic porzadnie trzeba zrobic tak jak napisal PiTTer99,donkuralesko pisze:a jeśli sam sciagne pompe , a potem włoze ja ale juz naprawiona to odpali mi autko bez problemu czy trzeba bedzie kombinowac jeszcze cos ?? bo słyszałem ze cos tam jeszcze trzeba ustawic ... zapłon ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:22
- Lokalizacja: Wrocek
a czy jesli nigy nie miałem praktyki w sciaganiu pompy ani w rozkrecaniu czesci mechancznych , moge ja sciagnac bez uszkodzenia czegos ? poprostu nawet nie wiem jak rozkrecic rozrzad a co dopiero reszte . nie lepej oddac do mechaniora ? poprostu boje sie ze rozkrece i juz go nie skrece w całosci tak zeby jezdził:(
Jak nie chcesz nic zepsuc i nie masz doswiadczenia z mechanika , to sie lepiej nie dotykaj i oddaj do mechanika ew pompiarza.
A jesli czujesz chec i moc aby sie czegos nauczyc , to zakup sobie ksiazke typu "sam naprawiam" do golfa/jetty mkII diesel , ew sciagnij z netu ,i tam masz wszystko jak na tacy.
Potrzebujesz wtedy kilka kluczy i jak juz pisalem wyzej , czujnik zegarowy z przekladka do ustawiania poczatku tloczenia.
A jesli czujesz chec i moc aby sie czegos nauczyc , to zakup sobie ksiazke typu "sam naprawiam" do golfa/jetty mkII diesel , ew sciagnij z netu ,i tam masz wszystko jak na tacy.
Potrzebujesz wtedy kilka kluczy i jak juz pisalem wyzej , czujnik zegarowy z przekladka do ustawiania poczatku tloczenia.
Ostatnio zmieniony sob wrz 06, 2008 14:16 przez PiTTer99, łącznie zmieniany 1 raz.
1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 611
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
- Lokalizacja: SCZ
- Auto: mk3
- Silnik: 1Z
- Kontakt:
a ksiazka jest na forom http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=38234PiTTer99 pisze:A jesli czujesz chec i moc aby sie czegos nauczyc , to zakup sobie ksiazke typu "sam naprawiam" do golfa/jetty mkII diesel , ew sciagnij z netu ,i tam masz wszystko jak na tacy.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 07, 2008 16:30 przez anaba255, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 151 gości