nierówna praca silnika i co jakiś czas bardzo duże obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Kris VW Variant
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt sty 01, 2008 19:28
Lokalizacja: Białystok

nierówna praca silnika i co jakiś czas bardzo duże obroty

Post autor: Kris VW Variant » ndz sie 31, 2008 18:15

Witam Wszystkich!!!! I Gorąco Pozdrawiam!!! jestem posiadaczem golfia Varianta z 2000r.mam go juz prawie rok,od jakiegoś czasu zaczą mi się problemik a dziś to już dał mi się we znaki,samochód w czasie jazdy na luzie wchodzi w bardzo wysokie obroty ale co jakiś czas,gaszę go a potem strasznie cięzko go odpalić.może ktoś juz się spotkał z takim problemem,pozatym czujnik temp czasem mi pokazuje temp a czasem leży długo nie pokazując czasem chwilowo pokaże i potem znów spada,jakie byście mi mogli rady udzielić przed jazdą do mechanika????
Ostatnio zmieniony ndz sie 31, 2008 21:37 przez Kris VW Variant, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » ndz sie 31, 2008 18:26

silnik??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
RADA: Nie daj sie zrobić w bambuko :helm:

Już sie doczytałem ze masz 1.6
od deski i od ECU jest oddzielny czujnik temp wiec skoro spada na zegarach to nie powinno miec wplywu, moze przepustnica, ciezko powiedziec bez diagnozy, najlepiej zczytac bledy
Ostatnio zmieniony ndz sie 31, 2008 18:29 przez lukjar7, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
looki8329
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 07:32
Lokalizacja: VWlkp

Post autor: looki8329 » ndz sie 31, 2008 18:42

lukjar7, wydaje mi się że się mylisz bo czujnik ma 4 piny - on nie tylko służy do wskazywania temp na zegarach Kris VW Variant, ja na początek wymieniłbym właśnie ten czujnik tylko musisz kupić odpowiedni kolor bo są chyba zielone i niebieskie. Niestety nie wiem który jest odpowiedni do Twojego golfa. Oczywiście na początek podepnij go pod VAGa i wszystko powinno się wyjaśnić.
Ostatnio zmieniony ndz sie 31, 2008 18:45 przez looki8329, łącznie zmieniany 2 razy.


Lepiej stracić sekundę z życia, niż życie w ciągu sekundy...

Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » ndz sie 31, 2008 18:46

looki8329 pisze:lukjar7, wydaje mi się że się mylisz bo czujnik ma 4 piny - on nie tylko służy do wskazywania temp na zegarach Kris VW Variant, ja na początek wymieniłbym właśnie ten czujnik tylko musisz kupić odpowiedni kolor bo są chyba zielone i niebieskie. Niestety nie wiem który jest odpowiedni do Twojego golfa. Oczywiście na początek podepnij go pod VAGa i wszystko powinno się wyjaśnić.
byc moze pomylilem auta ale nadal mi sie tak wydaje



Awatar użytkownika
looki8329
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 07:32
Lokalizacja: VWlkp

Post autor: looki8329 » ndz sie 31, 2008 18:53

lukjar7, nie będę się spierał z Tobą w tej kwestii bo sam nie jestem znawcą mechaniki. Ja w swoim aucie też miałem problem z tym czujnikiem raz pokazywał, a raz nie. Rozmawiałem z kimś kto zna się na rzeczy i dowiedziałem się, że ten czujnik podaje sygnał i do silnika i na deskę. Do tej pory też myślałem, że to dwa osobne czujniki.


Lepiej stracić sekundę z życia, niż życie w ciągu sekundy...

Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » ndz sie 31, 2008 18:55

looki8329 pisze:lukjar7, nie będę się spierał z Tobą w tej kwestii bo sam nie jestem znawcą mechaniki. Ja w swoim aucie też miałem problem z tym czujnikiem raz pokazywał, a raz nie. Rozmawiałem z kimś kto zna się na rzeczy i dowiedziałem się, że ten czujnik podaje sygnał i do silnika i na deskę. Do tej pory też myślałem, że to dwa osobne czujniki.
bo w jednym aucie jest tak a w drugim tak, ciezko wszystko zapamietac, pamietam ze nie raz sie spotkałem z tym ze byly 2 czujniki



Awatar użytkownika
looki8329
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 07:32
Lokalizacja: VWlkp

Post autor: looki8329 » ndz sie 31, 2008 19:02

lukjar7, spotakłeś się z dwoma czujnikami w golfie czy myślisz o innym aucie. Możliwe, że w silniku 1.6 są dwa czujniki. Tak czy inaczej czujnik temperatury ma podnięty to jest pewne ale najprościej podpiać pod kompa i sprawa się wyjaśni.


Lepiej stracić sekundę z życia, niż życie w ciągu sekundy...

Kris VW Variant
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt sty 01, 2008 19:28
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kris VW Variant » ndz sie 31, 2008 19:29

z tym czujnikiem to od jakiegośczasu mam ,ale wiatrak mi się załańcza więc ,ale co jest z tymi obrotami jade i co jakiś czas obroty na maxa,i dopiero jak gasze silnik to spadają,i jest dobrze ale czasem mu skaczą obroty i i jakby gas wcisnąć o dechy na luzie czy to może być przepustnica,czy co????może ktośmiał podobne objawy???

[ Dodano: 31 Sie 2008 19:31 ]
mam golfa Varianta 1.6benz. i świeci mi się do tego serwis,zapalił się to pokazywał serwis 3000, a teraz pokazuje serwis 1000,więc jeszcze do przeglądu mam chyba 1000km???



Awatar użytkownika
looki8329
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 07:32
Lokalizacja: VWlkp

Post autor: looki8329 » ndz sie 31, 2008 21:13

Kris VW Variant, serwisujesz auto jeśli nie to tu masz sposób jak skasować inspekcję http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=607. Z tymi obrotami to możliwe, że przepustnica albo silniczek krokowy. Nie ma co gdybać. Najlepiej dać go na diagnostykę i wtedy się okaże jaka przyczyna. Jeśli nie pokażę żądnych błędów wyczyść przepustnicę i przeprowadź adaptację. W moim przypadku to pomogło. Błędów żadnych nie było a silnik gasł. Czyszczenie i adaptacja rozwiązały problem. Może w Twoim przypadku będzie tak samo.
Ostatnio zmieniony ndz sie 31, 2008 21:24 przez looki8329, łącznie zmieniany 2 razy.


Lepiej stracić sekundę z życia, niż życie w ciągu sekundy...

Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » ndz sie 31, 2008 22:14

looki8329 pisze:lukjar7, spotakłeś się z dwoma czujnikami w golfie czy myślisz o innym aucie. Możliwe, że w silniku 1.6 są dwa czujniki. Tak czy inaczej czujnik temperatury ma podnięty to jest pewne ale najprościej podpiać pod kompa i sprawa się wyjaśni.
nie pamietam czy w golfie czy w a4, dokladnie tak jak mowisz ch*ja pod kompa i wyjdzie co z nim nie tak :bigok:

[ Dodano: 31 Sie 2008 22:15 ]
looki8329 pisze:Kris VW Variant, serwisujesz auto jeśli nie to tu masz sposób jak skasować inspekcję http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=607. Z tymi obrotami to możliwe, że przepustnica albo silniczek krokowy. Nie ma co gdybać. Najlepiej dać go na diagnostykę i wtedy się okaże jaka przyczyna. Jeśli nie pokażę żądnych błędów wyczyść przepustnicę i przeprowadź adaptację. W moim przypadku to pomogło. Błędów żadnych nie było a silnik gasł. Czyszczenie i adaptacja rozwiązały problem. Może w Twoim przypadku będzie tak samo.
mozliwe ze Ecu mysli ze silnik jest zimny i podaje dawke jak na ssaniu i dlatego takie cyrki



pelaswww
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt mar 14, 2006 14:02
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: pelaswww » ndz wrz 21, 2008 20:57

czołem

miałem podobny problem w 1.6 16v AZD
u mnie czujnik jest czteropinowy, daje sygnał na zegary i do kompa
ogólnie pracował równo, ale na wolnych obrotach zdarzało się, że obroty przez 10 sekund skakały 900-1300
wskaźnik na zegarach potrafił opaść do zero, po kilku chwilach wracał
po wymianie czujnika wszystko się uspokoiło, na razie kilka dni testów zobaczymy co dalej

obroty nie głupieją, zniknął problem z odpalaniem na ciepłym



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 110 gości