nierówna praca silnika i co jakiś czas bardzo duże obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: wt sty 01, 2008 19:28
- Lokalizacja: Białystok
nierówna praca silnika i co jakiś czas bardzo duże obroty
Witam Wszystkich!!!! I Gorąco Pozdrawiam!!! jestem posiadaczem golfia Varianta z 2000r.mam go juz prawie rok,od jakiegoś czasu zaczą mi się problemik a dziś to już dał mi się we znaki,samochód w czasie jazdy na luzie wchodzi w bardzo wysokie obroty ale co jakiś czas,gaszę go a potem strasznie cięzko go odpalić.może ktoś juz się spotkał z takim problemem,pozatym czujnik temp czasem mi pokazuje temp a czasem leży długo nie pokazując czasem chwilowo pokaże i potem znów spada,jakie byście mi mogli rady udzielić przed jazdą do mechanika????
Ostatnio zmieniony ndz sie 31, 2008 21:37 przez Kris VW Variant, łącznie zmieniany 1 raz.
- lukjar7
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
- Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
- Kontakt:
silnik??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
RADA: Nie daj sie zrobić w bambuko
Już sie doczytałem ze masz 1.6
od deski i od ECU jest oddzielny czujnik temp wiec skoro spada na zegarach to nie powinno miec wplywu, moze przepustnica, ciezko powiedziec bez diagnozy, najlepiej zczytac bledy
RADA: Nie daj sie zrobić w bambuko
Już sie doczytałem ze masz 1.6
od deski i od ECU jest oddzielny czujnik temp wiec skoro spada na zegarach to nie powinno miec wplywu, moze przepustnica, ciezko powiedziec bez diagnozy, najlepiej zczytac bledy
Ostatnio zmieniony ndz sie 31, 2008 18:29 przez lukjar7, łącznie zmieniany 2 razy.
lukjar7, wydaje mi się że się mylisz bo czujnik ma 4 piny - on nie tylko służy do wskazywania temp na zegarach Kris VW Variant, ja na początek wymieniłbym właśnie ten czujnik tylko musisz kupić odpowiedni kolor bo są chyba zielone i niebieskie. Niestety nie wiem który jest odpowiedni do Twojego golfa. Oczywiście na początek podepnij go pod VAGa i wszystko powinno się wyjaśnić.
Ostatnio zmieniony ndz sie 31, 2008 18:45 przez looki8329, łącznie zmieniany 2 razy.
Lepiej stracić sekundę z życia, niż życie w ciągu sekundy...
- lukjar7
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
- Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
- Kontakt:
byc moze pomylilem auta ale nadal mi sie tak wydajelooki8329 pisze:lukjar7, wydaje mi się że się mylisz bo czujnik ma 4 piny - on nie tylko służy do wskazywania temp na zegarach Kris VW Variant, ja na początek wymieniłbym właśnie ten czujnik tylko musisz kupić odpowiedni kolor bo są chyba zielone i niebieskie. Niestety nie wiem który jest odpowiedni do Twojego golfa. Oczywiście na początek podepnij go pod VAGa i wszystko powinno się wyjaśnić.
lukjar7, nie będę się spierał z Tobą w tej kwestii bo sam nie jestem znawcą mechaniki. Ja w swoim aucie też miałem problem z tym czujnikiem raz pokazywał, a raz nie. Rozmawiałem z kimś kto zna się na rzeczy i dowiedziałem się, że ten czujnik podaje sygnał i do silnika i na deskę. Do tej pory też myślałem, że to dwa osobne czujniki.
Lepiej stracić sekundę z życia, niż życie w ciągu sekundy...
- lukjar7
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
- Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
- Kontakt:
bo w jednym aucie jest tak a w drugim tak, ciezko wszystko zapamietac, pamietam ze nie raz sie spotkałem z tym ze byly 2 czujnikilooki8329 pisze:lukjar7, nie będę się spierał z Tobą w tej kwestii bo sam nie jestem znawcą mechaniki. Ja w swoim aucie też miałem problem z tym czujnikiem raz pokazywał, a raz nie. Rozmawiałem z kimś kto zna się na rzeczy i dowiedziałem się, że ten czujnik podaje sygnał i do silnika i na deskę. Do tej pory też myślałem, że to dwa osobne czujniki.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: wt sty 01, 2008 19:28
- Lokalizacja: Białystok
z tym czujnikiem to od jakiegośczasu mam ,ale wiatrak mi się załańcza więc ,ale co jest z tymi obrotami jade i co jakiś czas obroty na maxa,i dopiero jak gasze silnik to spadają,i jest dobrze ale czasem mu skaczą obroty i i jakby gas wcisnąć o dechy na luzie czy to może być przepustnica,czy co????może ktośmiał podobne objawy???
[ Dodano: 31 Sie 2008 19:31 ]
mam golfa Varianta 1.6benz. i świeci mi się do tego serwis,zapalił się to pokazywał serwis 3000, a teraz pokazuje serwis 1000,więc jeszcze do przeglądu mam chyba 1000km???
[ Dodano: 31 Sie 2008 19:31 ]
mam golfa Varianta 1.6benz. i świeci mi się do tego serwis,zapalił się to pokazywał serwis 3000, a teraz pokazuje serwis 1000,więc jeszcze do przeglądu mam chyba 1000km???
Kris VW Variant, serwisujesz auto jeśli nie to tu masz sposób jak skasować inspekcję http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=607. Z tymi obrotami to możliwe, że przepustnica albo silniczek krokowy. Nie ma co gdybać. Najlepiej dać go na diagnostykę i wtedy się okaże jaka przyczyna. Jeśli nie pokażę żądnych błędów wyczyść przepustnicę i przeprowadź adaptację. W moim przypadku to pomogło. Błędów żadnych nie było a silnik gasł. Czyszczenie i adaptacja rozwiązały problem. Może w Twoim przypadku będzie tak samo.
Ostatnio zmieniony ndz sie 31, 2008 21:24 przez looki8329, łącznie zmieniany 2 razy.
Lepiej stracić sekundę z życia, niż życie w ciągu sekundy...
- lukjar7
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
- Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
- Kontakt:
nie pamietam czy w golfie czy w a4, dokladnie tak jak mowisz ch*ja pod kompa i wyjdzie co z nim nie taklooki8329 pisze:lukjar7, spotakłeś się z dwoma czujnikami w golfie czy myślisz o innym aucie. Możliwe, że w silniku 1.6 są dwa czujniki. Tak czy inaczej czujnik temperatury ma podnięty to jest pewne ale najprościej podpiać pod kompa i sprawa się wyjaśni.
[ Dodano: 31 Sie 2008 22:15 ]
mozliwe ze Ecu mysli ze silnik jest zimny i podaje dawke jak na ssaniu i dlatego takie cyrkilooki8329 pisze:Kris VW Variant, serwisujesz auto jeśli nie to tu masz sposób jak skasować inspekcję http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=607. Z tymi obrotami to możliwe, że przepustnica albo silniczek krokowy. Nie ma co gdybać. Najlepiej dać go na diagnostykę i wtedy się okaże jaka przyczyna. Jeśli nie pokażę żądnych błędów wyczyść przepustnicę i przeprowadź adaptację. W moim przypadku to pomogło. Błędów żadnych nie było a silnik gasł. Czyszczenie i adaptacja rozwiązały problem. Może w Twoim przypadku będzie tak samo.
czołem
miałem podobny problem w 1.6 16v AZD
u mnie czujnik jest czteropinowy, daje sygnał na zegary i do kompa
ogólnie pracował równo, ale na wolnych obrotach zdarzało się, że obroty przez 10 sekund skakały 900-1300
wskaźnik na zegarach potrafił opaść do zero, po kilku chwilach wracał
po wymianie czujnika wszystko się uspokoiło, na razie kilka dni testów zobaczymy co dalej
obroty nie głupieją, zniknął problem z odpalaniem na ciepłym
miałem podobny problem w 1.6 16v AZD
u mnie czujnik jest czteropinowy, daje sygnał na zegary i do kompa
ogólnie pracował równo, ale na wolnych obrotach zdarzało się, że obroty przez 10 sekund skakały 900-1300
wskaźnik na zegarach potrafił opaść do zero, po kilku chwilach wracał
po wymianie czujnika wszystko się uspokoiło, na razie kilka dni testów zobaczymy co dalej
obroty nie głupieją, zniknął problem z odpalaniem na ciepłym
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 110 gości