no to jestem w du...******....ie. wejde na forum opla
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
i może komuś wcisne tą przepływkę i kupię do VW, to taki optymistyczny wariant...
czyli reasumując śmiałe plany zostało do zorganizowania:
- przepływomierz Bosch o numerze czesci VW 037 906 301C.
- krokowiec Bosch 0 280 140 505/ VW 034 133 455
- rura dolotowa miedzy filtr a przepustnicę
- sprzęło...
przyszły tydzień spędze na szukaniu gratów i targowaniu cen
[ Dodano: 17-09-08, 17:29 ]
Po długiej nieobecności zaczynamy zabawe...
Dawca został wypatroszony, na zdjęciu poniżej nowy motor bez skrzyni...
sam sterownik do silnika i instalacja:
jednak pojawia się pewien problem i potrzebuje waszej pomocy. Otóż w wiązce tej od silnika pojawiły się dwie dodatkowe złączki, których nie ma na zdjęciach z ETKI (
www.vagcat.com). Oto one:
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/11/53cb8e5217d5158bmed.jpg)
Łączą się one z wiązką nr 6 i dochodza do bezpiecznika i przekaźnik (lub czegoś podobnego) o symbolu 150... na bank to coś związane z automatem, bo tam tez prowadzi wiązka od tego przekaźnika, aż do sterownika DIGIMAT od skrzyni.
![Obrazek](http://images24.fotosik.pl/276/e5b00d7790d81dfbm.jpg)
Co z tym zrobić?? zostawić to czy trzeba coś przerabiać żeby normalnie gadało??