Przód hamuje o wiele mocniej niż tył

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kinomysz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pn maja 09, 2005 20:01
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: kinomysz » wt lis 08, 2005 19:49

Jak byłem na przeglądzie na rolkach to przód był jak żyletka, a tył przysiadał ale do przodu mu było bardzo daleko. Wiec to raczej norma. Tak musi być. Co by sie działo w zime jak byś zaczął hamowanie na zakręcie? Wole nie myśleć Pozdrawiam



Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » wt lis 08, 2005 19:57

W mk2 przy normalnych chamulcach bębnowych nie możliwe jest aby zablokować koła przy hamowaniu na asfalcie. I raczej trzeba się z tego cieszyć ;)

Pozdrawiam ;)


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr lis 09, 2005 11:06

ja tez nie wiem co sie dzieje z moimi hamulcami, pedal hamulca lapie w polowie , i jak wciskam go to do polowy to nie za bardzo hamuje, pozniej na polowie sie robi twardszy i kilka centymetrow dalej juz kola staja w miejscu.hamuje tylko przod,i juz mi wcielo z dwa komplety klockow w ciagu pol roku. tyl jest w nienagannym stanie, okladziny minimalnie zuzyte i bebny podobnie,regulator sprawdzalem w sposob jak ktos na forum napisal zeby zobaczyc czy bedzie delikatny jego ruch przy wciskaniu hamulca.No i jest , kupilem nowe cylinderki , jak mi poradzilizebym kupil o mniejszej srednicy bo podobno mniej plynu w nie wejdzie i beda mocniej dociskac okladziny do bebna. ktos mi mowil ze byc moze okladziny sa za daleko bebna i i na jednym wcisnieciu pedala okladziny nie dochodza do bebna i trzeba pompowac.Czy w golfie jest jakas regulacja odleglosci okladzin od bebna???
Ogolnie uklad sie zachowuje jakby byl zapowietrzony, po kilkukrotnym nacisnieciu pedal zaczyna lapac wyzej i hamulec zyletka,to samo jest chwile po odpowietrzeniu jest super a na nastepny dzien padaczka, plynu mi nie ubywa.wycieku nie ma,co jest grane??
podobno sa cylinderki do golfow z regulatorem i bez hamowania , czym one sie roznia?? Moze ja zalozylem nie te co potrzeba??Ratunku bo jak pala mnie na trasie spotka i mu sie ubzddura zeby pedal hamulca sprawdzac to po faworach!!!
A teraz z innej beczki.... sprobujcie wciskac podczas jazdy hamulec lewa noga :) tylko zeby nikogo nie bylo za wami i przed wami rowniez.Albo tylko mnie albo tak to juz jest ze noga przyzwycajona do sprzegla z inna predkoscia naciska pedal sprzegla i pozneij przechodzi to na hamulec, wtedy to mozna powiedziec ze hamulce brzytwa. Pisk momentalnie.....no ale tylko mnei sie moze wydawac.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
andrew6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt paź 19, 2004 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: andrew6 » śr lis 09, 2005 15:18

Chyba naprawde jest to jakąs reguła ... na przegladzie diagnosta zwrócił mi uwage ze tył za słabo łapie, cóz zmieniłem szczeki wyczysciłem bemben z rantów czy jst roznica szczerze niewiem.. bo ciezko to wyczyc musiał bym jechac na stacje kontroli.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr lis 09, 2005 15:43

generalnie zgodnie z regulaminem ECE 13 hamulce z przodu są dużo mocniejsze od tylnich (wynika to ze wsp. rozdziału siły hamującej, który jest tak obliczany aby pierwszy w poślizg wpadł Ci przód), co innego jak tył masz bardzo słaby (nie spełniający normy na rolkach) wtedy kłaniaja się szczęki, bęben cylinderki i ewentualne zapowietrzenie



Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » śr lis 09, 2005 16:30

może masz już za mocno wytarte bębny? jak ja je wymieniłem to odrazy golf zaczoł inaczej hamować.pozdr


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

jbanach1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 18:59
Lokalizacja: polska

Post autor: jbanach1 » ndz gru 16, 2007 19:54

ja bym stawiał na samoregulatory być może zardzewiałe lub pęknięte sprężyny naciągowe



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz gru 16, 2007 20:30

jbanach1, ale robisz chłopie wykopaliska - nawet nie wiadomo czy to auto jeszcze istnieje :grin:


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

jbanach1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 18:59
Lokalizacja: polska

Post autor: jbanach1 » pn gru 17, 2007 16:29

komuśsię jeszcze to przyda



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn gru 17, 2007 16:35

archeologia to podstawa na forum:)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » czw gru 27, 2007 21:33

guti pisze:archeologia to podstawa na forum:)
Zgadza się bo ten temat mnie też dotyczy :bigok: U mnie będę robił cały tył.I mam pytanie jakie bębny kupić????Byłem dzisiaj w Focie i za jeden bęben krzyknął 150zł.Trochę drogo.Kolega kupował do Polo firmy MIKODA bębny i 2 lata mu już słuszą ponad.A Mikody kosztują niecałe 100zł za sztukę



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 96 gości