Pukający amortyzator przedni i piszczenie gdzies z wydechu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pukający amortyzator przedni i piszczenie gdzies z wydechu
witam mam nastepujacy problem otóż w moim golfie II od pewnego czasu jadac po dziurach słychac metaliczny dzwiek dobegajacy z przedniego lewego amortyzatora. Dzwiek mozna porownac do walenia leciuko czyms metalowym o cos metalowego . Byłem z tym u znajomego i powiedział ze wykruszył sie tam jakis plastik w amorze i ze to przez to. Wiec pojechałem do mechanika ale akurat w ten dzien padało a gdy jest mokro to o dziwo amortyzator przestaje stukac XD i nie mogł konkretnie zlokalizowac co jest do wymiany. Moze ktos spotkał sie z podobnym problemem . Drugi moj problem to bardzo irytujace mnie piszczenie gdzies z wydechu przy zmianie biegu . Podejzewam ze gdzies sie jakas uszczelka wykruszyła albo cos, tłumik i cały wydech jes skrecony bo ostatnio dokrecałem go.Ale nic to nie pomogło. Gdzie moze lezec przyczyna tzn w jakim miejscu wydechu . Pozdrawiam
paweł89, co do wydechu to przy wyjściu z kolektora wydechowego masz elastyczne połączenie rury wydechowej z kolektorem i to jest skonstruowane na takich dwóch obejmach które utrzymują wszystko w kupie, takie sprężynujące obejmy... i one sie już wytarły i na tym powstaje pisk... tak mi tłumaczył meches. u mnie takie piszczenie jest na każdym dołku, proguu, krawężniku... IRRRRRYTUJACE
tak, może to wydawać taki piszczący dzwiek-=ren=- pisze:czy ty też uważasz ze to to piszczy jak się wydech rusza??
a to w sklepie motoryzacyjnym zawsze sobie kupuję książki lub przez internet np. z tego wydawnictwa http://www.wkl.com.pl/index.php-=ren=- pisze:skąd masz taka profesjponalną literaturę
takie małe OT
...
hmm jeżeli chodzi o to piszczenie w wydech to jeszcze możesz sprawdzić te blachy aluminiowe które oddzielają ostatni tłumik od karoserii ona jest mocowana na takich lichych zatrzaskach i wiem z własnego doświadczenia że lubi sobie popiskiwać może być tak że brakuje ci w jakimś miejscu gumy na wydechu, układ ci sie przekręcił i lekko pod wpływem drgań bądź tak jak mówisz przy zmianie biegów ( jak wiadomo układ cały czas się rusza) opiera o tą blachę i piszczy
kurcze nie poszło , chce sprobowac jutro tylko musze skolowac uszczelke kewlarowa albo cos podobnego na wysokie temp ... piszczenie dochodzi z łaczenia rury z tłumikiem, wychodzi jakos po srodku auta , mysle ze jak zaloze uszczelke to powinno zadziałac :/ , musze tylko do lokomotywowni sie przejsc bo takie uszczelki bo tam je maja
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 291 gości