Problem z szyberdachem - nie dziala

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adrian_3dfx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob gru 08, 2007 13:02
Lokalizacja: Łapanów/k. Krakowa
Kontakt:

Problem z szyberdachem - nie dziala

Post autor: Adrian_3dfx » pt sie 29, 2008 17:44

panowie szyber mi sie zepsul o pozycji uchylonej do gory a pada caly czas praktycznie a garazu nie mam;/ pomoze mi ktos??dodam ze nie odsuwal mi sie nigdy.odsuwal sie tylko za kazdym nacisnieciem przycisku o 1/2 cm.takze zeby odsunac to trzeba bylo popstrykac z pol godz..
z gory dzieki
Ostatnio zmieniony pt sie 29, 2008 19:46 przez Adrian_3dfx, łącznie zmieniany 1 raz.


mój mk3 turbo ropa:D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2088617#2088617

2 boost piny do sprzedania mam
pisac na priv jak cos

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt sie 29, 2008 18:11

Adrian_3dfx pisze: 1/2 cm.takze zeby odsunac to trzeba bylo popstrykac z pol godz..
wymień wyłacznik



Awatar użytkownika
Adrian_3dfx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob gru 08, 2007 13:02
Lokalizacja: Łapanów/k. Krakowa
Kontakt:

Post autor: Adrian_3dfx » pt sie 29, 2008 18:15

Daniel Słoma pisze:Zdejmij zasłonke silniczka i zamknij go imbusem
dzieki..uratowales mnie bo potop w aucie juz byl


mój mk3 turbo ropa:D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2088617#2088617

2 boost piny do sprzedania mam
pisac na priv jak cos

Awatar użytkownika
arovr6
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: sob lis 10, 2007 23:26
Lokalizacja: Bolszewo

Post autor: arovr6 » pt sie 29, 2008 19:05

no właśnie mi tez tak szyber chodzi...:( musze pstrykac az mi sie otworzy o 10cm potem idzie do końca spowrotem nie chce lekko go zamkne imbusem z 10cm i wtedy sie zamyka dojdzie do początku zostanie 10cm i wtedy znowu pstrykac włacznikiem..:( co to moze być ?>??>??? :goof: :goof: :goof: :goof: ??


----------------------
| VR6 TO JEST TO |
----------------------
Do Mojego MKIII----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134587

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt sie 29, 2008 19:15

myślę ze to elektr sterowanie jak byś mógł podmienić z innego wyłącznik sprawdzisz na 100% i już coś będziesz wiedział



Awatar użytkownika
arovr6
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: sob lis 10, 2007 23:26
Lokalizacja: Bolszewo

Post autor: arovr6 » pt sie 29, 2008 19:24

czyli podmienić ten właczynik od innego..ok tak zrobie.. bo przeciesz jak by silniczek był zepsuty to by wogóle nie chodził...a prowadnice sa ok :) bo by sie nie otwierało wogóle..dzięki sparwdze...ale jak juz załapie po tych 10cm klikania to juz leci :Dale z powrotem ta sama bajka.. :partyman: dzięki:)


----------------------
| VR6 TO JEST TO |
----------------------
Do Mojego MKIII----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134587

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sie 29, 2008 19:28

arovr6 pisze:bo przeciesz jak by silniczek był zepsuty to by wogóle nie chodził
silniczek ma tam styczniki, które powodują że wyłącza sie gdy szyber dojdzie do zadanej pozycji, i to masz uwalone. I jeśli tak jest to zmiana włącznika nic nie da.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
arovr6
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: sob lis 10, 2007 23:26
Lokalizacja: Bolszewo

Post autor: arovr6 » pt sie 29, 2008 19:37

czyli co silniczek do wymiany ??


----------------------
| VR6 TO JEST TO |
----------------------
Do Mojego MKIII----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134587

Awatar użytkownika
Adrian_3dfx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob gru 08, 2007 13:02
Lokalizacja: Łapanów/k. Krakowa
Kontakt:

Post autor: Adrian_3dfx » sob sie 30, 2008 12:40

tylko nigdzie nie ma ani solo przełaczników a silnik jak jest to kosztuje tyle co kompletny szyber dach.. nie ma to jak korba :grin:
Ostatnio zmieniony ndz sie 31, 2008 15:26 przez Adrian_3dfx, łącznie zmieniany 2 razy.


mój mk3 turbo ropa:D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2088617#2088617

2 boost piny do sprzedania mam
pisac na priv jak cos

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » sob sie 30, 2008 13:04

a moe ktoś powiedziec ile kabli wchodzi do silnika?? ile do wyłącznika, może jakieś zdjęcie??


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
Adrian_3dfx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob gru 08, 2007 13:02
Lokalizacja: Łapanów/k. Krakowa
Kontakt:

Post autor: Adrian_3dfx » ndz sie 31, 2008 15:23

innych kabli niz te na zdjeciach chyba nie ma do silnika
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 01 Wrz 2008 22:13 ]
jak sprawdzic wylacznik? wytargalem go i rozebralem.w srodku ok nie widac zwęgleń nigdzie
Ostatnio zmieniony ndz sie 31, 2008 15:27 przez Adrian_3dfx, łącznie zmieniany 1 raz.


mój mk3 turbo ropa:D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2088617#2088617

2 boost piny do sprzedania mam
pisac na priv jak cos

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » śr wrz 03, 2008 12:46

kurcze w pracy nie mam dostępu do autodaty, albo workshopu... nie ma schematów... dla poglądu tylko w etce znalazłem taki poglądowy rysunek z numerami części...

Obrazek
wieczorem poszukam cios w swoich zapasach od czego są te kable, bo tylko taki mam pomysł żeby to przeanalizować :P


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
Adrian_3dfx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob gru 08, 2007 13:02
Lokalizacja: Łapanów/k. Krakowa
Kontakt:

Post autor: Adrian_3dfx » czw wrz 04, 2008 14:43

bylem dzis w takim jednym zakladzie i pytalem o szyber i mi kolo powiedzial zebym nie szukal winy ani w silniki ani przelaczniku tylko prowadnice najczesciej siadaja i takie sa objawy. ale przeciez jakby to byly prowadnice to bym nie zamknal ani otworzyl imbusem dachu :shock: :shock:


mój mk3 turbo ropa:D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2088617#2088617

2 boost piny do sprzedania mam
pisac na priv jak cos

wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » czw wrz 04, 2008 14:53

chłopie podnieś szyber do góry i zobaczysz czy prowadnica cała, jak nie wiesz jak ona wygląda to napisz to ci fotke wkleją



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 300 gości