Problem z wyciekiem z pod uszczelki? pod głowicą 2.0 2e gti

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MaciejW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:57
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Problem z wyciekiem z pod uszczelki? pod głowicą 2.0 2e gti

Post autor: MaciejW » czw sie 28, 2008 14:40

Panowie czy to juz koniec zywota uszczelki, przy łączeniu (patrz foto) jest wyciek ktory pojawia sie tylko jak jezdze na lpg,jak jezdze na benzynie jest sucho...? hmmm dlaczego ? Obrazek



zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » czw sie 28, 2008 15:02

lepiej sprawdz czy nie cieknie ci płyn spod krućca , ten co wychodzi z głowicy
a jak chcesz dopwiedziec sie skad leci to musisz umyc blok i zobaczysz
są takie plyny do mycia silnika w sklepach w speju - 15zł
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw sie 28, 2008 15:04 przez zoso8894, łącznie zmieniany 1 raz.



MaciejW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:57
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: MaciejW » czw sie 28, 2008 15:12

zoso8894 pisze:lepiej sprawdz czy nie cieknie ci płyn spod krućca , ten co wychodzi z głowicy
raczej nie skrucca tylko tj jest na tej uszczelce s pod górnej jej czesci na foto moze tak doklanie widac bo wytarlem wczesniej wytarlem,ale zrobilem taki test jezdzilem na pb i nic suchutko, a pojezdzilen na lpg i zaraz bylo mokre tak wyglądala jak by z pod uszczelki,ale czy jest mozliwe
Ostatnio zmieniony czw sie 28, 2008 15:15 przez MaciejW, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw sie 28, 2008 16:40

chyba spod uszczelki klawiatury, widzę że tam mokro i olej ścieka w dół.
Z tym że akurat lubi być takie lekkie sączenie oleju również spod uszczelki głowicy w tym miejcu (kanał olejowy w pobliżu) i nie stwarza to konieczności jej wymiany. Wręcz lepiej tego nie robić w tym momencie, bo taka robota nierzadko nie wychodzi i po co się narażać.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

MaciejW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:57
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: MaciejW » czw sie 28, 2008 17:19

Paweł Marek pisze:Z tym że akurat lubi być takie lekkie sączenie oleju również spod uszczelki głowicy w tym miejcu (kanał olejowy w pobliżu) i nie stwarza to konieczności jej wymiany. Wręcz lepiej tego nie robić w tym momencie, bo taka robota nierzadko nie wychodzi i po co się narażać.
z tym bym sie zgodzil,z pod klawiatury nie wydaje mi sie ,tylko czemu tylko na lpg a na pb wogule ??
Obrazek
Ostatnio zmieniony czw sie 28, 2008 17:20 przez MaciejW, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw sie 28, 2008 20:38

MaciejW pisze:tylko czemu tylko na lpg a na pb wogule ??
uważam to za niemożliwe


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

MaciejW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:57
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: MaciejW » pt sie 29, 2008 12:40

Paweł Marek pisze:uważam to za niemożliwe
dziwne, ale tak jest jezdzilem tydzien na pb i nic suchutko,przelączylm na lpg i zarz sączy sie lekko olej chyba zpod uszczelki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 50 gości