Witam.
Właśnie przyjechałem z za zachodniej granicy moim nowym vw (GOLF 4 TDI AXR)
Problem polega na tym, że auto ma nierówne wolne obroty (nie zawsze) wtedy nie ma mocy i przy próbie przyśpieszania strasznie targa autem. I przy tym targaniu zaraz zapala sie kontrolka od ESP.
Pomocy, pozdrawiam
Problem z obrotami w AXR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- wallygraf
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: wt maja 02, 2006 23:08
- Lokalizacja: Pomorze /GPU/
- Kontakt:
Problem z obrotami w AXR
Ostatnio zmieniony czw sie 28, 2008 21:31 przez wallygraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Mk4 TDI
Re: Problem z obrotami w AXR
Cos sie dzieje z ukl paliwowymwallygraf pisze:Witam.
Właśnie przyjechałem z za zachodniej granicy moim nowym vw (GOLF 4 TDI AXR)
Problem polega na tym, że auto ma nierówne wolne obroty (nie zawsze) wtedy nie ma mocy i przy próbie przyśpieszania strasznie targa autem. I przy tym targaniu zaraz zapala sie kontrolka od ESP.
Pomocy, pozdrawiam
stawiam na pompowtrysk
trzeba dobrze zdjagnozowac
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
- wallygraf
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: wt maja 02, 2006 23:08
- Lokalizacja: Pomorze /GPU/
- Kontakt:
Właśnie byłem na komputerze pokazuje błąd wtryskiwacza 1:-(((
Przejechałem 50km i prawie nic - raz czy dwa szarpnęło ale po jeździe też pokazało błąd wtryskiwacza 1. Co zrobić dalej??? Czy to się wiąże z wymianą jednego pompowtyrsku???
Pomóżcie!!!
Przejechałem 50km i prawie nic - raz czy dwa szarpnęło ale po jeździe też pokazało błąd wtryskiwacza 1. Co zrobić dalej??? Czy to się wiąże z wymianą jednego pompowtyrsku???
Pomóżcie!!!
Ostatnio zmieniony pt sie 29, 2008 23:16 przez wallygraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Mk4 TDI
widziałem gdzieś na allegro aukcje z pompkami, tak na wszelki wypadek jakby się okazało że do wymiany
http://www.allegro.pl/item425385885_pom ... 05_km.html
umów sie z rob555, napewno Ci zdiagnozuje czy to pompki do wymiany
http://www.allegro.pl/item425385885_pom ... 05_km.html
umów sie z rob555, napewno Ci zdiagnozuje czy to pompki do wymiany
Ostatnio zmieniony pt sie 29, 2008 23:21 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
- wallygraf
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: wt maja 02, 2006 23:08
- Lokalizacja: Pomorze /GPU/
- Kontakt:
Zrozumiałbym że trzeba wymienić pompowtrysk ale czy trzeba wymienić komplet bo 2000 to już trochę kaski za która dostane używaną całą głowice?!
[ Dodano: 31 Sie 2008 20:54 ]
Minęła sobota i na razie po problemie - zrobiłem ponad 200km i nic mechanik zdjął pokrywę i coś tam poruszał w elektryce i powiedział ,że to chyba to jk dalej bedzie kulał i targał kazał rozejrzeć się za pompowtryskiem. A delikatne drgania na jałowym to podobno winna koła dwumasowego???
[ Dodano: 31 Sie 2008 20:54 ]
Minęła sobota i na razie po problemie - zrobiłem ponad 200km i nic mechanik zdjął pokrywę i coś tam poruszał w elektryce i powiedział ,że to chyba to jk dalej bedzie kulał i targał kazał rozejrzeć się za pompowtryskiem. A delikatne drgania na jałowym to podobno winna koła dwumasowego???
Mk4 TDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 119 gości