[Golf MK2, Pierburg2e2] Pali na zimnym na 3 gary ..

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krystian
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: wt paź 12, 2004 00:53
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

[Golf MK2, Pierburg2e2] Pali na zimnym na 3 gary ..

Post autor: krystian » pt lis 04, 2005 18:15

Witam.
Mam Vw Golfa Mk2 1.3 + LPG, gaznik Pierburg2e2. Jak postoi samochod cala noc i rano go odpalam na zimnym silniku, po kilkunastu sekundach po odpaleniu tak trzesie samochodem jakby palil na 3 gary, po jakims czasie tj. 2-3 minuty okolo, wszystko wraca do normy i jest ok. Spotkal sie ktos z takim czyms? Czego to moze byc przyczyna? Prosze o pomoc.



Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Post autor: Agamek12 » pt lis 04, 2005 18:31

Kabel WN, kopułka rozdzielacza, palec rozdzielacza, świeca.....


Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.

Awatar użytkownika
krystian
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: wt paź 12, 2004 00:53
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Post autor: krystian » pt lis 04, 2005 18:39

Agamek12 pisze:Kabel WN, kopułka rozdzielacza, palec rozdzielacza, świeca.....
Kopolka rozdzielacza albo palec rozdzielacza? a gdzie to dokladnie sie znajduje i z czym to dziala?



endriu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 14:57
Lokalizacja: bogatynia
Kontakt:

Post autor: endriu » pt lis 04, 2005 21:50

myślę ,żeraczej się zalewa paliwem z powodu żle działającego ssania.zobacz na zdjętym filtrze czy przepustnica powietrza jest uchylona w czasie pracy silnika na ssaniu,jak nie to lekko ją uchyl ręcznie i zobacz jaki będzie efekt.



Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Post autor: Agamek12 » pn lis 07, 2005 09:35

krystian pisze:
Agamek12 pisze:Kabel WN, kopułka rozdzielacza, palec rozdzielacza, świeca.....
Kopolka rozdzielacza albo palec rozdzielacza? a gdzie to dokladnie sie znajduje i z czym to dziala?
To jest to, z czego wychodzą wszystkie (5) kable zapłonowe


Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn lis 07, 2005 15:50

endriu pisze:myślę ,żeraczej się zalewa paliwem z powodu żle działającego ssania.zobacz na zdjętym filtrze czy przepustnica powietrza jest uchylona w czasie pracy silnika na ssaniu,jak nie to lekko ją uchyl ręcznie i zobacz jaki będzie efekt.
Może tak być. Uchyl skubaną tak na 1/2-2/3 do pionu i sprawdź, czy pomoże (przepustnica urządzenia rozruchowego, prostokątna)



jantar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz lip 24, 2005 14:39
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: jantar » pn lis 07, 2005 21:53

Na 100% siłownik ssania nie działa prawidłowo i nie uchyla przepustnicy rozruchowej zaraz po włączeniu silnika. Miałem to samo. Kup nowy siłownik od skody faworitki ok. 80 zł albo poszukaj na szrocie sprawnej używki. Wymiana ok. 10 min. pracy.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lis 07, 2005 22:17

Jak ktoś nie ma kasy na ten siłownik to podpowiem że można go naprawić, robiłem to w mojej Jettcie i działał 10 lat az do sprzedaży auta. Siłownik wyciągnąć z gaźnika. Po obcięciu kołnierzyka plastykowego rozpołowić go nożem, wyciągnąć starą membranę, dorobić nową z dętki rowerowej. Złożyć na silikonie, dodatkowo dorobić 3-4 klamerki metalowe na około żeby się trzymało. 15 min roboty. Najpierw tylko trzeba sprawdzić czy faktycznie membrana szczelona dmuchając w wężyki usteczkami :)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 414 gości