Awaria pompy wtryskowej
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Siema
No to tak dzisiaj po kilku godzinach ustawiania na razie wyszło nam takie coś:
Auto teraz odpala od ręki, nie gaśnie, cicho chodzi, nie szarpie, ale i tu właśnie jest problem bo jest ale :/. Po próbie jazdy okazuje się, że auto ma muła (brak mocy) Pedał gazu wciśnięty do końca a auto wogóle nie reaguje, tzn. rozpędza się ale bardzo powoli. Wiem zaraz mnie ochrzanicie, że w bloku 000 basic setings ma być w kolumnie drugiej 51 a ja mam 46 tak jak na zdjęciu, więc domyślam się, że mam jeszcze ustawić . Pytanie jest takie jaka jest granica błędu ? bo na tym wykresie TDI timing ten punkt zawiera się między zieloną a czerwoną linią trochę poniżej niebieskiej , więc się pytam jaka odchyłka może być od tej wartości 51 ?
I jeszcze ostatnie pytanie jaka wartość prawidłowa ma być w bloku 000 kolumnie 4 ? Wiem, że na początku miałem wartość koło 130 a teraz mam 41. Jaka wartośc odpowiada tym 3,8 mg O których mówi konri. Czy przypadkiem nie powinienem patrzeć na wartość w bloku 001 kolumna 2 i tam ustawić na 3,8mg/str?
A i zapomniałbym o jeszcze jednej sprawie. Podczas próby przejazdu co jakiś czas słychać, bardzo krótkie "grzechotanie", aczkolwiek wyczuwalne, wtedy auto wyraźnie zwalniało a z tyłu pojawiała się chmurka niebieskiego dymu. (Próba była, krótka bo baliśmy się, że coś może być nie tak z pompą). Tato podejrzewa, że może to być coś nie tak z wtryskami (zapieczone, zasyfione itp.). Jak myślicie ?
Acha Vag nie pokazuje już, żadnych błędów. Regulacja na rozgrzanym silniku
Logi wykonane w opcji Basic Settings na rozgrzanym silniku tak jak Adammm mówiłeś
August 2008 17:38:07
1.9l EDC 0000SG 3349
000
43 41 0 40 99 203 80 153 151 98
43 41 0 40 99 203 80 153 151 92
43 41 0 40 99 203 80 153 151 86
43 41 0 40 99 203 80 153 151 89
43 41 0 41 99 203 80 153 151 96
43 41 0 39 99 203 80 153 151 103
43 41 0 39 99 203 80 153 151 104
43 41 0 39 99 203 80 153 151 96
43 41 0 40 99 203 80 153 151 89
43 41 0 40 99 203 80 153 151 86
43 41 0 39 99 203 80 153 151 90
43 41 0 41 99 203 80 153 151 96
43 41 0 41 99 203 80 153 151 106
43 41 0 39 99 203 80 153 151 103
43 41 0 40 99 203 80 153 151 95
43 41 0 39 99 203 80 153 151 88
43 41 0 40 99 203 80 153 151 88
43 41 0 40 99 203 80 153 151 89
43 41 0 40 99 203 80 153 151 98
43 41 0 40 99 203 80 153 151 108
43 41 0 39 99 203 80 153 151 101
43 41 0 40 99 203 80 153 151 92
43 41 0 40 99 203 80 153 151 86
43 41 0 40 99 203 80 153 151 84
43 41 0 40 99 203 80 153 151 94
43 41 0 40 99 203 80 153 151 104
43 41 0 40 99 203 80 153 151 105
43 41 0 39 100 203 80 153 151 97
43 41 0 40 99 203 80 153 151 88
43 41 0 40 99 203 80 153 151 84
43 41 0 40 99 203 80 153 151 91
43 41 0 40 99 203 80 153 151 98
43 41 0 40 99 203 80 153 151 108
43 41 0 40 99 203 80 153 151 105
43 41 0 40 99 203 80 153 151 96
43 41 0 40 99 203 80 153 151 89
43 41 0 39 99 203 80 153 151 83
43 41 0 40 99 203 80 153 151 88
43 41 0 40 99 203 80 153 151 96
43 41 0 40 99 203 80 153 151 105
43 41 0 40 99 203 80 153 151 102
43 41 0 39 99 203 80 153 151 97
43 41 0 40 99 203 80 153 151 88
43 41 0 40 99 203 80 153 151 85
43 41 0 40 99 203 80 153 151 89
43 41 0 40 99 203 80 153 151 100
43 41 0 40 99 203 80 153 151 107
43 41 0 40 99 203 80 153 151 103
43 41 0 40 99 203 80 153 151 93
43 41 0 40 99 203 80 153 151 86
Z góry jeszcze raz DZIĘKUJĘ za wszelką pomoc
No to tak dzisiaj po kilku godzinach ustawiania na razie wyszło nam takie coś:
Auto teraz odpala od ręki, nie gaśnie, cicho chodzi, nie szarpie, ale i tu właśnie jest problem bo jest ale :/. Po próbie jazdy okazuje się, że auto ma muła (brak mocy) Pedał gazu wciśnięty do końca a auto wogóle nie reaguje, tzn. rozpędza się ale bardzo powoli. Wiem zaraz mnie ochrzanicie, że w bloku 000 basic setings ma być w kolumnie drugiej 51 a ja mam 46 tak jak na zdjęciu, więc domyślam się, że mam jeszcze ustawić . Pytanie jest takie jaka jest granica błędu ? bo na tym wykresie TDI timing ten punkt zawiera się między zieloną a czerwoną linią trochę poniżej niebieskiej , więc się pytam jaka odchyłka może być od tej wartości 51 ?
I jeszcze ostatnie pytanie jaka wartość prawidłowa ma być w bloku 000 kolumnie 4 ? Wiem, że na początku miałem wartość koło 130 a teraz mam 41. Jaka wartośc odpowiada tym 3,8 mg O których mówi konri. Czy przypadkiem nie powinienem patrzeć na wartość w bloku 001 kolumna 2 i tam ustawić na 3,8mg/str?
A i zapomniałbym o jeszcze jednej sprawie. Podczas próby przejazdu co jakiś czas słychać, bardzo krótkie "grzechotanie", aczkolwiek wyczuwalne, wtedy auto wyraźnie zwalniało a z tyłu pojawiała się chmurka niebieskiego dymu. (Próba była, krótka bo baliśmy się, że coś może być nie tak z pompą). Tato podejrzewa, że może to być coś nie tak z wtryskami (zapieczone, zasyfione itp.). Jak myślicie ?
Acha Vag nie pokazuje już, żadnych błędów. Regulacja na rozgrzanym silniku
Logi wykonane w opcji Basic Settings na rozgrzanym silniku tak jak Adammm mówiłeś
August 2008 17:38:07
1.9l EDC 0000SG 3349
000
43 41 0 40 99 203 80 153 151 98
43 41 0 40 99 203 80 153 151 92
43 41 0 40 99 203 80 153 151 86
43 41 0 40 99 203 80 153 151 89
43 41 0 41 99 203 80 153 151 96
43 41 0 39 99 203 80 153 151 103
43 41 0 39 99 203 80 153 151 104
43 41 0 39 99 203 80 153 151 96
43 41 0 40 99 203 80 153 151 89
43 41 0 40 99 203 80 153 151 86
43 41 0 39 99 203 80 153 151 90
43 41 0 41 99 203 80 153 151 96
43 41 0 41 99 203 80 153 151 106
43 41 0 39 99 203 80 153 151 103
43 41 0 40 99 203 80 153 151 95
43 41 0 39 99 203 80 153 151 88
43 41 0 40 99 203 80 153 151 88
43 41 0 40 99 203 80 153 151 89
43 41 0 40 99 203 80 153 151 98
43 41 0 40 99 203 80 153 151 108
43 41 0 39 99 203 80 153 151 101
43 41 0 40 99 203 80 153 151 92
43 41 0 40 99 203 80 153 151 86
43 41 0 40 99 203 80 153 151 84
43 41 0 40 99 203 80 153 151 94
43 41 0 40 99 203 80 153 151 104
43 41 0 40 99 203 80 153 151 105
43 41 0 39 100 203 80 153 151 97
43 41 0 40 99 203 80 153 151 88
43 41 0 40 99 203 80 153 151 84
43 41 0 40 99 203 80 153 151 91
43 41 0 40 99 203 80 153 151 98
43 41 0 40 99 203 80 153 151 108
43 41 0 40 99 203 80 153 151 105
43 41 0 40 99 203 80 153 151 96
43 41 0 40 99 203 80 153 151 89
43 41 0 39 99 203 80 153 151 83
43 41 0 40 99 203 80 153 151 88
43 41 0 40 99 203 80 153 151 96
43 41 0 40 99 203 80 153 151 105
43 41 0 40 99 203 80 153 151 102
43 41 0 39 99 203 80 153 151 97
43 41 0 40 99 203 80 153 151 88
43 41 0 40 99 203 80 153 151 85
43 41 0 40 99 203 80 153 151 89
43 41 0 40 99 203 80 153 151 100
43 41 0 40 99 203 80 153 151 107
43 41 0 40 99 203 80 153 151 103
43 41 0 40 99 203 80 153 151 93
43 41 0 40 99 203 80 153 151 86
Z góry jeszcze raz DZIĘKUJĘ za wszelką pomoc
Ostatnio zmieniony pn sie 25, 2008 20:32 przez ludzik21, łącznie zmieniany 2 razy.
Tak, ale ustawcie tak około 3,0-3,8. nie musi to być koniecznie 3,8, a jak będzie bliżej 3 to będzie miał lepsze odejścieludzik21 pisze:Czy przypadkiem nie powinienem patrzeć na wartość w bloku 001 kolumna 2 i tam ustawić na 3,8mg/str?
[ Dodano: 25 Sie 2008 20:35 ]
a kąt 41 nie jest powodem słabszej mocy
[ Dodano: 25 Sie 2008 20:37 ]
jak już to ustawicie i nie będzie się chciał zbierać to zloguj bloki z diagnozą dynamiczną 003, 008, 011 od 1500 do 4000 obr z pedałem w podłodze na 4-tym biegu
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Grześko, nie chce sie zbierac bo ma jeszcze koszmarnie niska dawke
jak ustawi 4mg to bedzie bajka
ustaw dawke nastawnikiem na ok 4mg i bedzie git
kat wtrysku juz masz ok
jak ustawi 4mg to bedzie bajka
ustaw dawke nastawnikiem na ok 4mg i bedzie git
kat wtrysku juz masz ok
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
To to wiemAdamm pisze:Grześko, nie chce sie zbierac bo ma jeszcze koszmarnie niska dawke
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Widzę duże postępy w działaniach właściciela. Tak jak koledzy piszą nastawnik (delikatnie) w stronę wysokociśnieniową pompy w celu zwiększenia dawki. Ja jak miałem 8,2 przez moment to mi np. szarpał strasznie. Aktualnie mam 3,8 - 3,6 i myślę, że to wartość optymalna. Kąt wtrysku może być raczej, ja mam teraz u siebie 11 (nie mam czasu ustawić) i jak byłem w Karpaczu to przy temp. 9 st. miał już opory z odpalaniem.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Cześć
No wię tak ustawiłem wszystko jak trzeba , odpaliłem i cud miód malinka , ale nie długo...
Pojechaliśmy się nim przejechać i na wszelki wypadek zrobić logi dynamiczne, które wrzucam poniżej I niby ok! muła nie miał, ale to jeszcze nie było tak jak wcześniej, ale jak podjeżdżałem pod dom to okazało się, że za mną czarno jak w kopalni :/ i nie wiem... pojechałem się jeszce raz przejechać koło domu to jakoś też jakby znowu był spadek mocy i znowu było słyszalne ze dwa razy po 2 sekundy "chrobotanie" i spowolnienie auta. :/ Logów już nie zrobiłem bo mi w kompie padła bateria
PROSZE POMÓŻCIE
Wrzucam to co zrobiłem odrazu po regulacji:
Najpierw zrzuty ekranu statyczne na rozgrzanym silniku + błąd jaki nadal mi wyskakuje:
Logi statyczne:
Oraz DYNAMICZNE tak jak Grześko kazał zrobione (na 4 biegu, pedał w podłodze, od około 1500 do 4000 obrotów, prędkość była na końcu około 150km/h )
Ogólnie pomału zaczynam się bać ....
Acha jeszcze wyskoczył nowy błąd czujnika temperatury paliwa, ale po skasowaniu już się nie pojawił.
No wię tak ustawiłem wszystko jak trzeba , odpaliłem i cud miód malinka , ale nie długo...
Pojechaliśmy się nim przejechać i na wszelki wypadek zrobić logi dynamiczne, które wrzucam poniżej I niby ok! muła nie miał, ale to jeszcze nie było tak jak wcześniej, ale jak podjeżdżałem pod dom to okazało się, że za mną czarno jak w kopalni :/ i nie wiem... pojechałem się jeszce raz przejechać koło domu to jakoś też jakby znowu był spadek mocy i znowu było słyszalne ze dwa razy po 2 sekundy "chrobotanie" i spowolnienie auta. :/ Logów już nie zrobiłem bo mi w kompie padła bateria
PROSZE POMÓŻCIE
Wrzucam to co zrobiłem odrazu po regulacji:
Najpierw zrzuty ekranu statyczne na rozgrzanym silniku + błąd jaki nadal mi wyskakuje:
Logi statyczne:
Oraz DYNAMICZNE tak jak Grześko kazał zrobione (na 4 biegu, pedał w podłodze, od około 1500 do 4000 obrotów, prędkość była na końcu około 150km/h )
Ogólnie pomału zaczynam się bać ....
Acha jeszcze wyskoczył nowy błąd czujnika temperatury paliwa, ale po skasowaniu już się nie pojawił.
Chcieliśmy bloki 003 008 011 a tu sklejone są ze sobą jakieś dziwne wartości i raczej tam tych bloków nie widać.
A odnośnie błędów to może połączenia w nastawniku się rozlutowały, bądź wtyczka przy pompie nie łączy?
[ Dodano: 26 Sie 2008 19:16 ]
Wrzuć jeszcze blok 001 na włączonym zapłonie, ale nie uruchomionym silniku
[ Dodano: 26 Sie 2008 19:17 ]
i blok 007 na zimnym silniku
A odnośnie błędów to może połączenia w nastawniku się rozlutowały, bądź wtyczka przy pompie nie łączy?
[ Dodano: 26 Sie 2008 19:16 ]
Wrzuć jeszcze blok 001 na włączonym zapłonie, ale nie uruchomionym silniku
[ Dodano: 26 Sie 2008 19:17 ]
i blok 007 na zimnym silniku
Ostatnio zmieniony wt sie 26, 2008 19:20 przez Grześko, łącznie zmieniany 1 raz.
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
No jak to nie jak takGrześko pisze:Chcieliśmy bloki 003 008 011 a tu sklejone są ze sobą jakieś dziwne wartości i raczej tam tych bloków nie widać.
Zrobiłem logi i potem CSVconv skonwertowałem do czytelnej wersji
Nie znam się na tym ale na jakimś forum było napisane, że tak się powinno zrobić to będzie czytelnie, a nie jak za pierwszym razem
To nie chodzi o to ??????
Ps. Czy to, że poszedł czarny dym i spadek mocy, może być spowodowane tym, że spadła taka rura co jest za prawą lampą ??? Patrząc od kierowcy !
Jutro ją założe i zrobie jeszcze raz to co mówisz Grześko. Dzisiaj już za ciemno
Dzięki za chęć pomocy
[ Dodano: 27 Sie 2008 15:18 ]
No więc tak :
Zrobiłem zrzuty ekranu grupy 001 na wyłączonym silniku i 007 na zimnym włączonym silniku.
Po założeniu tej ruru co spadła, auto przestało dymić i odzyskało moc
Jedyne co dalej sprawia to problem to ten błąd (17970), który nie chce się skasować.
Podczas jazdy autem włącza się dźwiękiem kontrolka świecy żarowej i potem ciągle miga, aż do zgaszenia silnika, po odpaleniu chwila spokoju i potem znowu zapala się, słychać dźwięk, wyświetla się przez chwilę napis Motor werkstat czy jakoś tak i mruga kontrolka, ale myślę, że to przez ten błąd.
Błąd 17970 ciągle wyświetla :/ ten drugi 17656 się skasował :
I to co na desce się wyświetla:
[ Dodano: 27 Sie 2008 15:31 ]
Acha i chciałem WAM BARDZO PODZIĘKOWAĆ za pomoc bez WAS to bym wogóle auta nie uruchomił
Pozdrawiam
ludzik21
[ Dodano: 27 Sie 2008 15:59 ]
w sumie ten błąd 17970 wygląda teraz cały czas tak:
Co robić ?? Pomóżcie !!!
Dzięki
ludzik21
Ostatnio zmieniony śr sie 27, 2008 15:29 przez ludzik21, łącznie zmieniany 2 razy.
Wrzuć te nie skonwertowane bo te to napewno nie pokazują bloków 003, 008 011.ludzik21 pisze:Zrobiłem logi i potem CSVconv skonwertowałem do czytelnej wersji
Bloki 001 i 007 są w porządku.
Co do błędów to jeden jest z nastawnika a drugi to może być też pompa lub wtrysk sterujący.
Wrzucam Ci opis błędu:ludzik21 pisze:17656 się skasował
[ Dodano: 27 Sie 2008 20:19 ]
Poproś o pomoc kolegę uysy. Szybciej Cię nakieruje na rozwiązanie problemu, bo się tym na codzień zajmuje.
Ostatnio zmieniony śr sie 27, 2008 20:17 przez Grześko, łącznie zmieniany 1 raz.
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Witam !
Jak widać na obrazku błąd 17970 to błąd nastawnika (górna wartość krańcowa).
Proponuje wyregulować RSW w nastawniku tak aby na wyłączonym silniku pokazywało 0,740V (grupa 1 pozycja 3). Może to coś da.
Pamiętaj ze założenie "czapeczki" na nastawnik podnosi wartość o 0,02V. Czyli ustaw bez czapeczki na 0,720V.
Pozdrawiam.
Jak widać na obrazku błąd 17970 to błąd nastawnika (górna wartość krańcowa).
Proponuje wyregulować RSW w nastawniku tak aby na wyłączonym silniku pokazywało 0,740V (grupa 1 pozycja 3). Może to coś da.
Pamiętaj ze założenie "czapeczki" na nastawnik podnosi wartość o 0,02V. Czyli ustaw bez czapeczki na 0,720V.
Pozdrawiam.
Ford galaxy MKI `00 90KM 1,9 tdi pd
Altea XL `11 105KM 1,6 TDI CR
MB190E 2,3-16v `85 185KM 2,3-16 B
Naprawa pomp VP44, VP30, VP37, diagnoza VAG, kąt wtrysku, czyszczenie turbin, itp. itd.:
Konri - tel. 0 693 030 931, GG: 146044
Turbonalepa - tel. 0 602 859 936, GG: 1549145
Altea XL `11 105KM 1,6 TDI CR
MB190E 2,3-16v `85 185KM 2,3-16 B
Naprawa pomp VP44, VP30, VP37, diagnoza VAG, kąt wtrysku, czyszczenie turbin, itp. itd.:
Konri - tel. 0 693 030 931, GG: 146044
Turbonalepa - tel. 0 602 859 936, GG: 1549145
Witam Ponownie!
Czyszczenie i ustawianie pompy opanowaliśmy do perfekcji !
Tylko jest teraz problem :/ duży problem.
Po wymianie pompy były jeszcze 2 :/ Za każdym razem pękał taki wałeczek w środku który dozuje paliwo. Po oględzinach okazywało się, że poprostu takie kółko na wałku się zacierało i w tym momęcie pęka wałeczek :/ . Po ostatniej wymianie pompy mam cały czas to samo z tym, że jak tylko wyświetli się na tablicy "awaria silnika" auto odrazu idzie na kanał. Okazuje się wtedy, że znów te kółko się pomału zaciera. Rozkręcamy pompę, czyścimy, skłądamy i auto jeździ jakiś czas i potem znowu to samo. Ktoś ma może jakieś pomysły na to dlaczego tak się dzieje Na początku po wyjęciu pompy w środku można było wyczuć małe drobinki jakby piasku (to te pierwsze dwa razy gdzie pękł wałeczek) Teraz nie ma tam żadnego piasku tylko, że jest tam jakby "sucho" w sęsie jakby nie było smarowania i to się zaciera. Po wyczyszczeniu czystą szmatką, wlaniu czystego paliwa z ORLENU działa, aż po jakimś czasie znowu się zaciera :/
Nadmienię, że w aucie zostały wymieniony filtr paliwa + dołożony dodatkowy, również paliwo z baku zostało spuszczone i wlane nowe na ORLENIE.
Powiem jeszcze, że mój Ojciec opanował całą procedurę, ściągnięcie rozebranie, wyczyszczenie i założenie drugiej pompy + ustawienie na fabrykę, do perfekcji i zajmuje mu to mniej niż 45 minut do godziny. Tylko nie wiemy dlaczego to się ciągle zaciera. W ciagu miesiąca będzie to już z 4 do 5 razy :/
Przykładowe zdjęcie, aby pokazać co jest nie tak
Nie zakładam nowego tematu tylko kontynuję ten bo to dotyczy tego samego auta.
Czyszczenie i ustawianie pompy opanowaliśmy do perfekcji !
Tylko jest teraz problem :/ duży problem.
Po wymianie pompy były jeszcze 2 :/ Za każdym razem pękał taki wałeczek w środku który dozuje paliwo. Po oględzinach okazywało się, że poprostu takie kółko na wałku się zacierało i w tym momęcie pęka wałeczek :/ . Po ostatniej wymianie pompy mam cały czas to samo z tym, że jak tylko wyświetli się na tablicy "awaria silnika" auto odrazu idzie na kanał. Okazuje się wtedy, że znów te kółko się pomału zaciera. Rozkręcamy pompę, czyścimy, skłądamy i auto jeździ jakiś czas i potem znowu to samo. Ktoś ma może jakieś pomysły na to dlaczego tak się dzieje Na początku po wyjęciu pompy w środku można było wyczuć małe drobinki jakby piasku (to te pierwsze dwa razy gdzie pękł wałeczek) Teraz nie ma tam żadnego piasku tylko, że jest tam jakby "sucho" w sęsie jakby nie było smarowania i to się zaciera. Po wyczyszczeniu czystą szmatką, wlaniu czystego paliwa z ORLENU działa, aż po jakimś czasie znowu się zaciera :/
Nadmienię, że w aucie zostały wymieniony filtr paliwa + dołożony dodatkowy, również paliwo z baku zostało spuszczone i wlane nowe na ORLENIE.
Powiem jeszcze, że mój Ojciec opanował całą procedurę, ściągnięcie rozebranie, wyczyszczenie i założenie drugiej pompy + ustawienie na fabrykę, do perfekcji i zajmuje mu to mniej niż 45 minut do godziny. Tylko nie wiemy dlaczego to się ciągle zaciera. W ciagu miesiąca będzie to już z 4 do 5 razy :/
Przykładowe zdjęcie, aby pokazać co jest nie tak
Nie zakładam nowego tematu tylko kontynuję ten bo to dotyczy tego samego auta.
Ostatnio zmieniony wt paź 07, 2008 19:08 przez ludzik21, łącznie zmieniany 2 razy.
ludzik21:
Może weź plastikową (czystą, nową!!!) bańkę 5l, jakoś prowizorycznie doprowadź do niej przewody paliwowe zamontuj to i wyjeździj całe świeże paliwko.
Jeżeli masz pewność że stare przewody paliwowe są czyste to podepnij się pod nie z pominięciem ori baku.
Może masz jeszcze cały czas jakiś syf w baku?
Sprawdź to. Może się uda. Jeżeli tak to bak masz do czyszczenia. Jeśli nie to wymiana przewodów ori + czyszczenie baku.
Przecież nie może tak być żeby cały czas się sprawne pompy (wałeczek + kółeczko) zacierały!!!!
Powodzenia.
Może weź plastikową (czystą, nową!!!) bańkę 5l, jakoś prowizorycznie doprowadź do niej przewody paliwowe zamontuj to i wyjeździj całe świeże paliwko.
Jeżeli masz pewność że stare przewody paliwowe są czyste to podepnij się pod nie z pominięciem ori baku.
Może masz jeszcze cały czas jakiś syf w baku?
Sprawdź to. Może się uda. Jeżeli tak to bak masz do czyszczenia. Jeśli nie to wymiana przewodów ori + czyszczenie baku.
Przecież nie może tak być żeby cały czas się sprawne pompy (wałeczek + kółeczko) zacierały!!!!
Powodzenia.
Ostatnio zmieniony śr paź 08, 2008 11:04 przez konri, łącznie zmieniany 1 raz.
Ford galaxy MKI `00 90KM 1,9 tdi pd
Altea XL `11 105KM 1,6 TDI CR
MB190E 2,3-16v `85 185KM 2,3-16 B
Naprawa pomp VP44, VP30, VP37, diagnoza VAG, kąt wtrysku, czyszczenie turbin, itp. itd.:
Konri - tel. 0 693 030 931, GG: 146044
Turbonalepa - tel. 0 602 859 936, GG: 1549145
Altea XL `11 105KM 1,6 TDI CR
MB190E 2,3-16v `85 185KM 2,3-16 B
Naprawa pomp VP44, VP30, VP37, diagnoza VAG, kąt wtrysku, czyszczenie turbin, itp. itd.:
Konri - tel. 0 693 030 931, GG: 146044
Turbonalepa - tel. 0 602 859 936, GG: 1549145
Witam ! Nie chciałem zakładać nowego tematu bo mój problem jest podobny. W warsztacie powiedziano mi, że mam uszkodzoną pompę wtrykową. Mój golf ma silnik AHF, spalanie przy tej uszkodzonej pompie wynosi sr 12-13 l / 100 km. Teraz mam pytanie . Zrobiłem wczoraj logi ale na zimnym silniku LOGI Czy po tych logach można stwierdzić czy pompa jest walnięta. Wcześniej pisaliście, że pewne wartości muszą mieścić się w granicach, u mnie chyba jest trochę inaczej. No i te spalanie mnie też denerwuje. Muszę jak najszybciej rozwiązać ten problem. Jeżeli chodzi o Vaga to nie rzuca żadnymi błędami.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 167 gości