sprzegło raz tak raz tak
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
sprzegło raz tak raz tak
witam . . krótko zwiezle i na temat . . MK III 1.4 jednopunkt . . zimny sprzeglo lapie w polowie biegi wchodza idealnie wsio OK . . nagrzeje sie do ok 80 stopni (silnik) sprzeglo lapie na samym dole problem z wbiciem 1 i 2 biegu . . wsteczny zgrzyta . . jak pisalem na zimnym wszystko idealnie . . za odpowiedzi z gory dziekuje
szopek87,
reszta chodzi dobrze tylko jedynka i dwojka na gorącym nie chce wejsc albo trzeba uzyc siły albo ,,dentysta'' chcac wbic biega reszta biegow na rozgrzanym jak???
- GTI EDITION -
jbs-78,
nie wszystko chodzi lekko delikatnie . . tylko jak sie nagrzeje to nie chca te biegi wchodzic i sprzeglo jak lapalo w polowie to lapie tak ze czasem wbije bieg i juz czuje ze lekko sprzelo lapie i delkitnie ciągnie juz ..A nie chodzi Ci ciężko sprzęgło tzn. dzwignia jak naciskasz nogą
- GTI EDITION -
jbs-78,
dokładnie tak jak napisales . . a bierze tak nisko ze po wbiciu biegu np 1 auto juz delikatnie szarpie za sprzeglo i obroty spadaja . . czyli jakis opor . . .
CSR_GTI,
YyYyy akie cus tam jest i to podobno ten samo regulator ? jest tam jeszcze taki bialy plastik nie wiem czy nie powinien byc tam zalozony wiec pytam
Czekaj czekaj bo nie rozumiem jak jest zimny to sprzęgło bierze Ci normalnie jak się zagrzeje to bierze niżej i zgrzytają biegi tak?
dokładnie tak jak napisales . . a bierze tak nisko ze po wbiciu biegu np 1 auto juz delikatnie szarpie za sprzeglo i obroty spadaja . . czyli jakis opor . . .
CSR_GTI,
linka z samoregulatorem czy zwykła?
YyYyy akie cus tam jest i to podobno ten samo regulator ? jest tam jeszcze taki bialy plastik nie wiem czy nie powinien byc tam zalozony wiec pytam
danioo,
tzn ?? bo nie wiem do czego to sluzy . . zakladam zeby cos nie spadlo ? czy cos ?plastik jest potrzebny tylko w przypadku demontażu linki.
- GTI EDITION -
Plastik służy do zablokowania samoregulatora, gdy linka nie jest założona do auta samoregulator by się "rozprężył" i z taką linką ciężko byłoby już coś zrobić.
Jeśli nawala samoregulator, to powinien być wyczuwalny duży skok jałowy (luz) na pedale sprzęgła, w Twoim przypadku przy rozgrzanym silniku (trochę dziwna ta zależność od temperatury). Samoregulator, jak sama nazwa wskazuje, ma za zadanie automatyczną regulację luzu, możliwe że blokuje się za późno i brakuje już ruchu pedałem aby dobrze wysprzęglić silnik.
[ Dodano: Sro Sie 27, 2008 10:10 am ]
Ja jednak stawiam na docisk sprzęgła, w passku mam sprzęgło sterowane hydraulicznie więc samoregulator u mnie odpada. Sprzęgło też bierze prawie z samego dołu i czasem lubi coś zgrzytnąć przy wrzucaniu jedynki. Ale mam nalatane sporo ponad 300kkm, więc ma prawo coś się zużyć.
Jeśli nawala samoregulator, to powinien być wyczuwalny duży skok jałowy (luz) na pedale sprzęgła, w Twoim przypadku przy rozgrzanym silniku (trochę dziwna ta zależność od temperatury). Samoregulator, jak sama nazwa wskazuje, ma za zadanie automatyczną regulację luzu, możliwe że blokuje się za późno i brakuje już ruchu pedałem aby dobrze wysprzęglić silnik.
[ Dodano: Sro Sie 27, 2008 10:10 am ]
Ja jednak stawiam na docisk sprzęgła, w passku mam sprzęgło sterowane hydraulicznie więc samoregulator u mnie odpada. Sprzęgło też bierze prawie z samego dołu i czasem lubi coś zgrzytnąć przy wrzucaniu jedynki. Ale mam nalatane sporo ponad 300kkm, więc ma prawo coś się zużyć.
Ostatnio zmieniony śr sie 27, 2008 10:13 przez piori, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości