pomoze ktos slownie w sprawie turbo do vr6

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

kleszcz25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr cze 04, 2008 15:14
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

pomoze ktos slownie w sprawie turbo do vr6

Post autor: kleszcz25 » sob sie 23, 2008 17:56

witam jestem juz bliski zkompletowania wszystkich czesci do uturbienia mojej furmanki ale potrzebuje kogos konkretnego bo mam kilka pytan odnosnie zakupu co niektorych podzespolow .glownie chodzi o wtryski paliwa,computer itd.chce takze komus zlecic zlozenie motorowni


zawsze i wszedzie vr6

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob sie 23, 2008 18:17

poczytaj to moze tam coś znajdziesz ... http://forum.vwgolf.pl/printview.php?t=6280&start=0
... nie wiem bo całości nie przeczytałem ;P



kleszcz25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr cze 04, 2008 15:14
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: kleszcz25 » ndz sie 24, 2008 12:48

no raczej o tym wszystkim to juz wiem chodzi mi o dopasowaniu wtryskow,pompy no i co z kompem?


zawsze i wszedzie vr6

Awatar użytkownika
wozo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: wt lip 18, 2006 09:13
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: wozo » ndz sie 24, 2008 19:56

kleszcz25, jakie masz turbo ?


MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;

kleszcz25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr cze 04, 2008 15:14
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: kleszcz25 » ndz sie 24, 2008 21:02

GT 3076R JAK NAPRAWDE JESTES MI W STANIE POMOC JAK TYLKO MOZESZ TO BEDE WDZIECZNY NIECHCE POPROSTU ZJEBAC SPRAWY ZA DUZO MONETY POSZLO
Ostatnio zmieniony ndz sie 24, 2008 21:04 przez kleszcz25, łącznie zmieniany 1 raz.


zawsze i wszedzie vr6

Awatar użytkownika
wozo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: wt lip 18, 2006 09:13
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: wozo » ndz sie 24, 2008 21:31

kleszcz25, ja nie mam zadnej wiedzy o tym, zapytalem z ciekawosci o turbo bo to zazwyczaj wielka niewiadoma, tak samo jaki kolektor ssacy masz ?
poszukaj na forum a znajdziesz ABV turbo i jego wlasciciela ...


MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kielbas2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw sie 23, 2007 11:02
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: kielbas2 » pn sie 25, 2008 08:28

nie baw sie w żadne komputery jak już złożysz motorownie to podjedz do jakiegoś profi zakładu który stroi fury dasz i napiszą ci program pod twoje auto. A co chcesz wiedzieć o wtryskach??



kleszcz25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr cze 04, 2008 15:14
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: kleszcz25 » pn sie 25, 2008 12:36

no jaki rozmiar?


zawsze i wszedzie vr6

Awatar użytkownika
wozo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: wt lip 18, 2006 09:13
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: wozo » pn sie 25, 2008 12:42

to zalezy glownie od tego ile chcesz dmuchnac


MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;

kleszcz25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr cze 04, 2008 15:14
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: kleszcz25 » pn sie 25, 2008 12:44

1,5 to jest minimum


zawsze i wszedzie vr6

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn sie 25, 2008 13:02

kleszcz25 pisze:1,5 to jest minimum
hoho ale to juz z silnikiem porobiłeś ?? powymieniałeś to co trzeba do takiego ciśnienia ?



Awatar użytkownika
kielbas2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw sie 23, 2007 11:02
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: kielbas2 » pn sie 25, 2008 14:48

kleszcz25 pisze:1,5 to jest minimum

Kolego a zakułeś motorownie bo jestem pewny ze jeśli nie to będzie buuummm 100% pewny nie jestem więc niech mnie ktoś poprawi ale 440-tki powinny wydolić.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn sie 25, 2008 15:47

1,5 bez kucia to za dużo na seryjne graty w VRce (chociaż jak się stuninguje troche korbowody to może i by uciągnęło). Szukaj na forum goscia o niku szymonrs on ma zaturbionego VRa. Na pewno poskłada Ci motorownię za sensowną kasę i doradzi co i jak. Napisz jaką masz średnicę tłoka to policzę Ci dokładnie jakie wtryskiwacze włożyć dla 1,5 bara doładowania.
Ostatnio zmieniony pn sie 25, 2008 15:55 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

kleszcz25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr cze 04, 2008 15:14
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: kleszcz25 » pn sie 25, 2008 15:50

no zaakuty zakuty powoli skladamy mysle ze po zimie wyjade myslalem nad 525 lub 630 musze jeszcze to przedyskutowac


zawsze i wszedzie vr6

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości